Ja ze wil zeggenschap om ook maar niks te kort te komen
nou meis veel succes met je zus…enne laat niet op je kop zitten, anders zoekt zij het maar uit met dat hele huis en de verdeling ervan…ik zou gewoon een olifantenhuid opzetten…en zeggen de groeten zus, jou pakkie an, jij zorgt er maar voor, maar dan ook voor alles…ik meld me wel weer bij de notaris…de groeten.
zo ik ga nog even wat doen, zo even naar de winkel…lekker flaneren…wel kl*tenweer maar goed ik heb een vrije dag…wat kan het schelen, maar nog eerst even stofzuigen.
Zoiets hebben wij nu ook. Mijn broer heeft zijn volmacht aan mij gegeven omdat hij het niet meer aankan. Ik heb haar gisteren ook duidelijk verstaan gegeven dat we niet naar haar pijpen gaan dansen, dit zo snel mogelijk af willen handelen met of zonder toestemming en dat ze het verder maar uit moet zoeken
@ filiz - succes op school
@ toos - weet niet wat er precies aan de hand is, maarhet klinkt niet gezellig, veel sterkte met deze situatie
Even iets anders… hebben er hier mensen ervaring met werken in Turkije?
@toos…pff klinkt idd niet makkelijk…van je zus moet je het hebben zullen we maar zeggen!!
@seray…ik heb 2 jaar terug in een animatie team gewerkt…en afgelopen zomer een beetje in de winkel van ooms aangehoddeld…
wat voor een werk wil je gaan doen?
@ filiz - qua werk maakt me niet zoveel uit, vind heel veel leuk. Het gaat mij er meer om, moet ik nu wel of niet een werkvergunning regelen, had jij een werkvergunning?
@ Viva: het vervelende slaapritme is hier bekend.
@ Bloem: al weg maar klimze, op die Mount Everest!!
@ Marion: Hubbie vrij, jij jaloers? En erlopen hier veeeeel leuke doedelzakjes rond. Ennnn, ze zijn voor de verandering niet allemaal 2 meter lang, zoals in NL. Dat vindik altijd vervelend want ik ben best klein.
@ TRL: wie speelt er vanaaf? Moet NL niet binnenkort 1 of andere voorronde wedstrijd?
@ Toos: success en sterkte metje zus. Vervelend hoor!!
Ikke ga nu aankleden & eten. Tis hier mooi weer voor de verandering!!
@seray…nee die had ik niet…al zou ik het de volgende keer wel doen…heb geen zin om voor de komende 5 jaar turkije uit gebonjourd te worden!
maar volgens mij is het wel een heel geregel om er een te krijgen…miss staat er meer info bij werken en wonen in turkije?
@cris…smakkelijk…
@Toos: Laat haar, ze is je energie niet waard. Nu is het enige dat telt dat je de wensen van je vader respecteerd, en vanavond jezelf recht kan aankijken in de spiegel… Dat kan haar niet meer lukken met zulk gedrag!!! :kus:
@Seray: Ik zal je vanaaf ff een pbtje sturen, niet snotteren, maar terugkijken op een giga mooie start van een kind van de toekomst!!
@Viva: Shop ze…
Ikke druk, maak zoveel mogelijk tijd, maar is zooooo drukkkk
@ filiz - ja ben daar al aan het lezen, maar is allemaal zo onduidelijk, niemand weet daar precies hoe het in zijn werk gaat. en heb er ook geen zin in om 5 jr turkije niet in te kunnen. Ik denk dat ik binnenkort maar eens naar het turkse consulaat ga bellen
cris,vanavond spelen,AJAX,az,heerenveen,twentheen groningen.Het nederlands elftal speelt 13 oktober uit tegen roemenie…
@ beppie - werkse in de drukte, en probeer ook niet zoveel te snotteren…anders denken ze nog op me werk dat ik helemaal gek geworden ben ![]()
@ Filiz: sankjoe… 4 crackers met jam, hmmmm.
@ Beps: lekker druk…
@ Seray: lekker laten denken.
Seray,hier al gekeken…http://www.zoekinturkije.nl/board/list.php?3
Weet niet waar je wilt werken,maar misschien is dit ook wel wat www.hcn.nl heb het in pbtje gezet
Had beter pb tje kunnen sturen…
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP:9 oktober Kusadasi ![]()
Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november(waar heen??)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Ik ben weg voor nu!!
tot vanaaaaf!
@ trl - super, dank je wel, ik ga gelijk ff kijken!
@ christina- ja dat is ook weer zo
Het werk achter gedaan voor mij. De dames zijn weer tevreden … hoop ik. En zo niet dan hebben ze pech, vanavond zijn ze weer aan de beurt.
@Seray
Snap het, je hebt geen keuze ook al zou je anders willen. Ook voor het manneke moet het vreselijk moeilijk zijn, jij bent tenslotte degene die zijn hele leventje voor hem gezorgd heeft. Hoe is hij eronder?
@TRL
PROFICIAT MET JE 3000e POST!!!
Doe je iedere week oppassen?
Over vanavond!!! Tuurlijk zitten we voor de buis vanavond!!! Gaat weer een latertje worden voor hem. Maar hij heeft energie voor 10 dus hij kan er heel goed tegen.
@Roanna
Veel plezier in Friesland!
@Toos
Wanneer ik weg mag? Over 2 weken zijn we bijna op Schiphol!!!
Wat een toestand met de koffers en camera. Jammer dat je zelf geen foto’s kon maken. Wel een voordeel dat je al vaker naar ADR bent geweest, heb je er iig al foto’s van.
Je zus … wat een mens, of monster … dat is beter gezegd. Heb er gewoon geen woorden voor als iemand zo hebberig is.
@Viva
Meissie toch … lig helemaal in tranen hier om je vuilniszakkenverhaal. Hub die kijkt me aan met een gezicht van ‘die spoort niet meer’. Maar ff inhouden dus voordat hij zometeen het busje belt.
@Cris
Dat is lekker meegenomen, kan je ook eens naar al dat moois kijken zonder kramp in je nek te krijgen.
@Filiz
Een leuke dag op school! Hoe gaat het met jullie opdracht?