Marion,ik zal naar jullie zwaaien als ik in de arena zit vanavond;)
Tegenwoordig is het bijna wel iedere week dat ik oppas ja,maar vindt het niet erg hoor…
Hoe zal het Mk vergaan op haar eerste werkdag na haar verlof??
Marion,ik zal naar jullie zwaaien als ik in de arena zit vanavond;)
Tegenwoordig is het bijna wel iedere week dat ik oppas ja,maar vindt het niet erg hoor…
Hoe zal het Mk vergaan op haar eerste werkdag na haar verlof??
![]()
Zal niet meevallen de hele dag zonder dat kleine manneke. Je bent er maandenlang zo intens mee bezig en dan opeens moet je een hele dag zonder.
@Beps
:dag:![]()
middag dames
was gedaan, boodschappies gedaan
pakketje is met de luchtpost onderweg
spannend of en wanneer het aankomt
nu ff chillen op het dakterras, in het zonnetje met toetsenbord op schoot
hey marion, nu ben ikke er ook
alles goed?
lekker dat J. met een pad aan kwam zetten, wat zei je? wat moet mamma daar nou mee?
en nog gescoord?
Bloemmie: Monster…vakantie houden daar!!! Kan niet, afzien moet je, zweten pijn, kotsen enzovoorts Moehahahaha( :kus: )
@ beps nou ik stink naar zweet, heb alweer5 kilomter gelopen en strax de backpack weer inpakken, douchen, eten en slapen en dan weer op pad!
nix vakantie…!!
lijkt me wel wat om lekker op een strandje te nixen, lekker op je slippertjes klepperen enzo… mmmhhh
HEY
BLOEM
Schrok met rot toen ie met dat ding voor mijn neus stond. Had alles verwacht maar dat niet. Was me echt een vette joekel!!!
@ marion - hij snapt er zelf nog niet veel van, is moeilijk om uit te leggen, hij denkt dat ik weer op vakantie ga en dat ik daarna weer gewoon terug kom bij hem
@ marion, hihihi… nog vers van de modder… wat heeft ie ermee gedaan?
hoe is het met de keuken enzo??
koffer al klaarstaan? wanneer gaan jullie?
Heyyy Bloem:dag::dag:
Alles goed daarzo?? Toe maar, lekker genieten van het zonnetje
@Bloem
Hij heeft hem weer terug gebracht waar ie hem gevonden had. Was op het doopfeest bij mijn zwager. Alle volwassenen lekker aan het koud- en warm buffet, de kids wachtend op de frietjes. Komt hij met die pad aan. Typisch J. maar vond het wel komisch om al de gezichten van de dames zo vies te zien kijken.
@Seray
Misschien maar goed ook dat hij nog te klein is om het voor de volle 100% te snappen.
@ toos, ja die zon die brandt wel hoor!!
smeer me goed in, *** niet en die is roodverbrand…eigenwijs!!
hoe is ie met jou?
huis?
werk??
![]()
Giga druk en steeds controle tussen ons door
@Bloemmie: Veel plezier!!!
@marion, hahaha, das helemaal hilarisch!! hahaha
al die gezichten!! hoe gaat het nu met hem? lekker aan het voetballen en lekker in zn vel?
@ beps, voorzichtig dan!! hoezo verslaafd!! hahaha
@Marion: Heerlijk die J van jou!! Echt genieten!! Had wel die hoofden van de dames willen zien toen hij met die pad kwammmm!!!