padden en dan handenvol kikkerdril enzo!! hahahaa
@ marion - is idd misschien wel beter, en over een paar jaar herinnert hij zich mij ook niet meer, dus voor hem ook makkelijker denk ik
Seray,zal zeker niet makkelijk zijn voor hem om tegen een andere mama,mama te zeggen…
Bloem,lekker relaxen mag best een keer hoor
@ trl… ja lekker hoor! h oe is ie bij jou? echt aan het aftellen denk ik!
@ seray, heb niet alles meegekregen, maar wel de hoofdzaak geloof ik, maar ga je hem dan helemaal niet meer zien??
die band, die is toch niet zomaar weg??
Herherrineren doen ze het echt wel hoor Seray. Een kennis van mij is laatst overleden, en haar pleegkinderen spraken daar… je weet niet wat het voor hen in het verleden heeft betekend in hun kinderjaren daar een periode te hebben doorgebracht!! Je hebt er een prachtig ding mee gedaan!!! En het komt wel goed, maar pijn doet het.
Zo en nu LUNCHEN met lekkere broodjessssss
:dag:
mmmmh beps
zeker volkoren brood met sla, kk en tomaat!! mmmmmhhhh
brood…dat mis ik!
@ trl, jij gaat ook lekker, al meer dan 3000 berichten!
He Bloemmie…relaxed zo te horen…zie je op de foto met je schoenen aan, nu nog blaren, of ben je al gewent…
Je zou er bijna lui van worden…op een dakterras zitten, dat kan niet hoor…je moet morgen weer aan de bak…behoorlijk weer wat kilometertjes vreten zeg maar.
@Beps
Je had genoten dat weet ik zeker. Waren nl voor een groot gedeelte chique gasten!
@Seray
Tuurlijk blijft ie jou herinneren. Kan niet anders. Je staat soms versteld wat die kleintjes zich nog herinneren van die tijd.
Hi hi Marion, geweldig wat een ventje heb jij toch ook, prachtig, de chique gasten konden het niet waarderen waarschijnlijk, maar die zijn hun eigen tijd vergeten…
is toch zielig…
@Bloem
Is er in de hotels ook geen brood te krijgen dan? Of iets wat daar op lijkt?
@ viva, ja, we laten ons lekker rondrijden
al zie ik er wel een beetje tegenop
een toyota landcruiser
driver en gids voorin
3 volwassen op de achterbank, 6x rugtassen en 1 volwassene dus nog achterin… jaiks!!
en idd, schoenen aan, voor het vele wandel over stenen gedoe enzo…
wel zo makkelijk
teennagels doen nog steeds moeilijk, geen blaren, no way, goeie schoenen hoor… alleen als ze uit gaan…OEFFFFFF!!
gelukkig kunnen jullie dat nie ruiken, hahaha, ga je geheid van van je stokkie! hahaha…in nepal maar eens een x in de zon te drogen, luchten zetten
@ marion, hetgeen ze hier als brooddurven te verkopen kan in Nl niet eens in de categorie spons vallen
tis gewoon nix… maar ja, het smaakt allemaal anders, hoort erbij, maar een broodje van mn vaders werk… mmmmhhh!! watertanddddd
@ bloem - helemaal nooit meer weet ik niet, maar we hebben besproken dat ik zowieso de eerst komende 2 jaar hem niet meer zal zien, omdat het voor hem allemaal al verwarrend genoeg zal zijn. En na die 2 jaar zullen we wel zien hoe het dan loopt, en ja die band verdwijnt niet zomaar, daarom dat ik ook naar het buitenland ga, andere omgeving geen herinneringen.
@ trl - zal idd erg wennen zijn voor hem, ben nu al begonnen dat hij me Seray moet noemen ipv mama, weet niet of dat zo’n goede oplossing is maar ja…
@Bloem
Heeft *** het nu wel naar zijn zin? Of lijkt het maar zo dat ie nu meer aan het genieten is? En de ozzy’s? Gaan die ook dezelfde route als jullie?
hahaha, nou ja jammer dan dat die schoenen stinken, beter stinken, dan zere voeten…tja en dan die nagels…zal denk ik altijd wel een probleem blijven…
Ja dat wordt wel een volle bak in de auto…nou ja landcruser is niet echt een kleine auto maar toch…ach het zal wel goedkomen…en anders ga jij lekker helemaal achterin in je eentje, heb je tenminste geen passagier die op je schoot zit de hele weg. Dan zeg je maar ik ben lang, laat mij hier maar zitten:teeth:
misschien een idee, om vannacht voordat je gaat slapen een beetje deo in je schoenen spuit, kan het lekker drogen, en heeft de binnenkant toch weer een ander luchtje
Bloem,ja ben zeker al aan het aftellen nog 3 weken en dan ga ik…Heb er echt zin in…
Seray,maar zijn biologische moeder is toch een goede vriendin van jouw,zie je die dan ook niet meer?
@Bloem
Misschien dat je in Thailand iets kan vinden wat meer op brood lijkt dan de spons van daar. Zou dat ook missen hoor!