@ seray, ja misschien uit zelfbescherming het manneke ‘verbannen’ maar aan de andere kant… naar het buitenland is geen oplossing! een vlucht en trust me, weet er alles van!
@ viva, ja die nagels, blijft rotzooien, maar goed, ik frunnik gewoon lekker door, lekker knippen en snijden en daarna handjes wassen, (bleghw at een onderwerp!)
@ marion, ja hoor, met *** alles helemaal ok
had me geen andere/ betere reisgenoot kunnen./ willen wensen
en idd, we gaan dus met die kiwi’s (2 nieuw-zeelanders) de reis naar nepal maken
dus vandaar
ze hebben alleen de afgelopen 1,5 jaar lesgegeven in korea en veel gereisd, aardige relaxede mensen, geluk mee gehad…
@ viva, nou ja, ben errug zuinig op mn deo, want als er iets is dat ze hier dus NIET verkopen, is dat deo!! belachelijk!!
maar ze staan nu te luchten, maar ja, meestal heb je zel de hele dag aan
er hangt ook nog was, hopelijk droogt dat nog een beetje, tis nog een uurtje licht hiero,…
wilde eigenlijk mn boekkie uitlezen, maar ja, internetten is net zo heerlijk!!
ff met broer online… hihih… vanochtend al met beps.,… heerlijk!!
Bloem, wat die nagels betreft, probeer een klein stukje van een watje, tussen je vingers op te rollen tot een dikke draad en schuif dat onder je nagel, die (draad) tilt dan als het ware je nagel op…zo groeit hij rechtdoor en niet je teen in…Goh toch nog wat geleerd…van mijn vriendin die pedicure is.
ja idd
hij was dus nog speciaal voor die tijd gekomen he
knuffel en heel veel succes heeft ie me gewenst
wat mij betreft is het daarmee okey
hij leest nu ook mn log enzo
en was toevallig online, ff heel kort gesproken…
toch wel lachen… dat iedereen zo meeleefd…
@ trl - mijn vriendin gaat in groningen wonen, dus die zal ik ook niet zoveel meer zien, en daar heb ik voorlopig ook de behoefte niet aan, ik ga nu de komende 1,5 maand nog even goed genieten van het mannetje, hem dan loslaten en zien wat de toekomst brengt.
@ bloem - zie hierboven, en helemaal vluchten is het niet, blijf eerst nog hier in NL om het een beetje te verwerken en naar buitenland is ook omdat ik dat al jaren heel graag wil, maar dat niet kon, daarom heb ik nu zoiets van nu kan het en wil ik ook heel graag gaan. Weet dat vluchten geen zin heeft, komt toch wel weer bij je terug denk ik
@ seray,. heftig allemaal zeg… juk!!
ik moest afscheid nemen van mn hondjes (2) en dat doet nog steeds, elke dag zooo ontzettend veel pijn
terwijl ik ze nu al langer niet gezien heb, dat dat ze ooit bij me waren…
die pijn en gemis en verdriet… volgens mij gaat dat nooit over/ weg, zeker niet bij een kind!! maar goed… heel veel sterkte ermee!
Ja Bloem, maar door dat frotten wat je doet en steeds maar knippen, gaat die nagel een eigen leven leiden, en dat wil je niet…echt meis…doet geen pijn die draad, voel je niets van, als de nagel er overheen is gegroeid, komt die draad vanzelf er weer onderuit…kost niets, voel je niets van en je hoeft niet meer steeds te snijden, knippen en pijn lijden…
al mis ik jullie wel, vraag me af: hoe is het met iedereen? wat doen ze… gewoon de dagelijkse pruts dingetjes… gewoon heerlijk vind ik dat, maar ja, er moet ook nog vanalles bekeken worden en gedaan worden he? hahahaha
Ja dat doen we zeker:thumbsup:
Lekker frunikken aan je nagels, leuk als je je verveelt. Blijven jij en *** nu ook verder reizen??
Met mij gaat het goed. Je hebt het misschien meegekregen maar gezellie met Roanna in Gummiebet geweest. Was al een jaar of 5 geleden:unibrow:.
Werk: Heb nog vakantie tot maandag
Huis: Drama, staat nog steeds te koop, geen ontwikkelingen.
@Bloem
Fijn te horen dat het nu ook met *** goed gaat. En dat je met je broer gesproken hebt is helemaal super nieuws!
De honden. Snap je gemis, heb er ook ooit eentje achter moeten laten. Was gewoon ziek van ellende. Maar had toen ook geen andere keuze.
hoie is het bv met miere? crazy?
iets van brenniej gehoiord?
cyn nog daaro?
hoe is het met alle nieuwen? komen ze nog wel eens langs?
hoe is het met jill? radiostilte?
@ toos, leuk!! dus niet alleen in turgutreis geweest maar ookgemeet in gumbet
zal wel afzien zijn geweest!!
@ marion, we bekijken het allemaal 1 dag tegelijk… kan niet eens vooruit kijken want mn gevoel kan per dag 3x volledig omslaan, dus we bezien het allemaal wel…!!!
Cyn is nog tot zondag in gumbet. Roanna en ik hebben niks van haar gehoord. Askim schijnt het erg druk te hebben, maar het is wel weer goed heb ik begrepen
Bloem,met brenniej gaat het goed,ze geniet lekker van der askim en alle andere dingen…
Cyn,nog steeds in Gumbet,askim werkt nu overdag dus s’avonds kunnen ze samen zijn.
Jill,zeker stil,geen zon dus dan weet je het wel.
De 'nieuwen" zijn allemaal weer verdwenen dacht ik zo