Ja elkaar 2 keer zien in een paar dagen vressselijk. Gingen naar bodrum, was daar erg warm en konden niet vinden waarvoor we kwamen. Dusssss dolmus gepakt maar gumbet, Met roanna en wederhelften naar het oranjecafe. Terug dolmus tot aan de hoofdweg en vanaf daar busje naar turgutreis genomen.
Hoi allemaal, zit weer op kantoor en heb genoeg te doen geen voorlopig geen tijd voor ww.
@seray
Wat een verhaal, top dat je dat voor je vriendin doet.
@toos
Wat een vreselijk mens die zus van je, sterte met haar en het huis
@bloem
Veel plezier op je tour.
Iedereen een kus, tot later!
Tlr…en Bloem van de week is crissyp nog langs geweest…maar die zit nu iemand in te werken op haar plek, toch
He mk meissie gaat het een beetje…zo de eerste dag.
@MK: Valt het een beetje mee om weer terug te zijn
@MK: :kus: Sterkte
Het is hier F****** drukkkkk :retard:
@ mk - is het een beetje te doen je eerste dag weer?
@ bloem - veel succes weer met je reis
Ik ga weer ff wat doen op het werk ![]()
@ toos, wat zocht je dan in bodrum??
@ mk, valt cker niet mee zo’n 1e dag??
@ beps, lekker werken, lekker druk, gaat de dag snel voorbij
@ viva, hoe is het met jou dan?? want daar lees ik telkens maar nix over… anders via pm? voel dat ie niet zo lekker gaat… of vergis ik me gewoon? igg :kus:
Dochter had afgelopen zomer in een winkeltje, soort expo een fotolijstje gezien met rode rozen. Was er dus niet meer.
owh en bedankt voor update
moest ff teruglezen
had ff weer een colum gemaakt…
@ toos, das jammer
als je dan in die wirwar straatjes weer iets terug zoekt… niet te doen
meteen kopen als je iets leuks ziet!! hahaha
maar ja, gumbet net zo leuk he? ![]()
pwh en hoe qwas het hotel? nog steeds hetzelfde? open armen ontvangen?
Ja zijn zeker met open armen ontvangen. Was echt leuk. Hotel is weinig veranderd met afgelopen zomer en hebben het er weer naar ons zin gehad
Vind Gumbet meer voor jongeren. Belangrijkste daar is barstreet. Vind Bodrum en vooral Turgutreis een stuk leuker
@ toos, ja absoluut!! groot gelijk!
gumbet is om te stappen, uit te gaan en nog meer te stappenn
ikke geef ook de voorkeur aan bodrum voor slenteren, winkelen en sfeer
en als ik zelf op vakantie zou gaan, zou ik voor rust en natuur gaan… maar ja, gumbet he? blijft trekken… mis het momenteel behoorlijk!
zal wel raar worden om ergens begin nov in thailand aan een strand te liggen… uberhaupt strand liggen wat niet turkije is… zal raar zijn., maar goed… mijn tijd komt nog wel ![]()
Nou Thailand, ik kan me er geen voorstelling van maken, palmbomen denk ik en zand, maar meer ook niet…
ach strand is strand nietwaar…en zon is zon…en die is hier NIET…bleh…
heb wel hget idee dat het hiero allemaal veeeeeel rustiger is
of ligt dat aan mij, dat ik nu tussendoor nie hoef te werken ofzxo?? hahahaa
@ viva, hiero wel zon
maar nu 8 uur avond, wel een beetje fris
hja en strand, zon op je huid, in je hangmat nix doen…’
maar toch, mis de mensen, de cultuur, de muziek, de taal, het eten!! mmmmhhhh.,… turkijeeee…
enne hier gaat buiten het licht uit WIE HEEFT ER AAN HET KNOPJE GEZETEN JA…NOG FF EN IK KAN DE LAMP AANDOEN.
ER KOMT ZO EEN STORTBUI AAN…
Grrr…herfst…niet mijn ding
He Bloem misschien kun je nog geld verdienen daar, maak pannenkoeken en verkoop ze…