kennen ze niet, maar ja ik weet ook niet of het lekker is van yakmelk blehhhhh…hahahahaha
hahhaha nee hoor
heb wel een mega idee voor later… als ik groot en volwassen moet worden en zo, en geld moet verdienen in een BAAN ofzol… maar allemaal erg pril
hiero mag ook nog wel een lampie aan, maar helaas… donker!!
heb nog een kwartiertje volgens mij, dus kan zomaar ineens zijn dat ik weg ben, maar dan weten jullie dat!!
@ viva, paar dagen geleden appelpannekoek op hoor
*** zegt alleen dat de cappu met yakmelk niet zo lekker is
pannekoek was erg melig, hou ik nie zo van!! hahahaa
Bloemmie het is rustig hierzo, het vorige deel heeft ruim een week geduurd…niet echt heel snel dus…Maar ja DD waren er niet…Jill komt niet…Marion heeft het ook heel erg druk…enne jij bent er niet zo vaak, ik kon ook niet zo vaak komen, was het veel te druk voor op mijn werk.
Dus dan duurt het heeeeeeeeeel lang…
Tuurlijk komt jou tijd in gumbet ook nog. Thailand lijkt me ook heel mooi of Bali. Wie weet gaan we ooit nog wel eens die kant op. Ben jaloers op je hoor
Kan me er ook niets bij voorstellen yakmelk, een yak is toch volgens mij een soort van os/koe/buffel, dus zou je denken dat de melk wel een beetje hetzelfde is, maar ja geitenmelk is ook anders…nietwaar.
Nou mocht je ineens wegvallen Bloemmie…geniet van je tour in Nepal…ook voor *** de groetjes hoor…fijn dat jullie aan elkaar gewent zijn.
ja okey haaa
nog dinsdagavond drink sessie’s gehad?! hahahaa
ikke mis de wijn wel! nog geen alcohol op
*** probeert overal het locale bier en bevalt em goed. ikke hou het maar bij cola en sprite enzo.,…
Toos thailand, mijn hubs wil niet buiten europa…zou ook wel heel graag een keer naar egypte of isla margarita gaan maar helaas…daar krijg ik hem echt niet naar toe
Bloem misschien eens locale wijn proberen, of hebben ze dat ook niet.
Hier een klein beetje op iets wat op zon lijkt. Bah heb zo’n hekel aan de herfst en winter. Moet die ellende nog gaan beginnen
@ toos, ja bali, ook leuk
denk dat onze zuidoostazie reis uit alleen maar strand en chillen zal bestaan ![]()
zo denken we er nu over igg
@ viva, een yak is een mega soort koe, de wilde kan 1.80 worden
maar alles wat hier rondloopt is een kruising, 1.50 maximaal en de yak is eigenlijk alleen een mannetje, het vrouwtje heet een dri, maar ja, dri melk klinkt niet zo leuk he ![]()
anyway
heb het dus nog niet echt geproefd en hoop het zo te houden, ben nietzo van de melk (warm met \vel en weet ik wat erdoorheen)
yaksteak is daarintegen wel errug lekker en het zijn fotogenieke beesten hoor
hahahahaa
Zou het maar niet proberen, ga je straks weer aan de race en zo
@ viva, jahoor, voor 10x zoveel als een cola, kun je een glaasje nemen… nou dank je
doe mij maar lambrusco ofzo…
hahaha
ikke wacht wel!
en egypte staat bij nog hoog op de lijst
en misschien moet je tegen hem zeggen dat turkije net zoveel buiten europa is als egypte of egypote net zo in europa is als turkije… :unibrow:
owh melding
ikke ben wel
groetjes
zwaaiiiii
Ja Bloem op de foto leek het mij een soort buffel, met al die lange haren, en ook sommige hebben de kleur van een buffel.
Hoe lang moet je morgen nu rijden naar de mt. everest, volgens mij staat dat niet in je log.
:dag::dag::dag::kus::dag:Bloemmie
@Bloem PB
@llemaal: DRUK gaat de dag snel…
:kus:
Ik ga er van tussen. Fijn trouwens dat jullie het toch goed kunnen vinden samen. Wens jullie nog veel plezier daar in Nepal, blijf vooral genieten he.:kus:
:vak01::vak01:
![]()
heb ik weer ff tijd, is er niemand… dan maar ff mezelf hier vermaken en ![]()