Hıer nog steeds mega warm!!! Vermaak me nog super!! Askım ıs lıef, het hele hotel weet zowat dat ık zıjn vrıendın ben… Gıster kwam hıj met een vette cocktaıl aan!! Echt zo schattıg!!! De laatste paar dagen zullen moeılıjk worden… :crybaby:
Vanavond ga ık naar de tattoo-shop ın gumbet… kıjken of het er allemaal goed uıtzıet, en dan ga ık eens kıjken wat ze hebben… Wıl dus een soort trıbal op mıjn voet… (moeılıjk uıt te leggen)
Vıva, waren de tattoo’s duur ın alanya?
Verder denk ık veel aan jullıe!!!
Cyn,leuk weer wat van je te horen,en heerlijk dat het zo goed gaat met jouw en askim…Weet de hotel manager/eigenaar het nu ook dan en wordt dat geaccepteerd?
Spannend hoor misschien tattoo laten zetten,heb je er al 1 of 2??
@ cynthia - fijn dat het zo super gaat, geniet nog ff lekker van de laatste dagen daar. Ben jaloers!!!wil ook daar zijn
Spannend een tattoo laten zetten, ben benieuwd of dat veelt scheelt met hier in NL.
Volgens mij maken de prijzen niet veel verschil met hier dacht ik,maar zeker weten doe ik het niet.Ik wil er ook nog 1 bij,maar ben er nog niet uit waar en wat en kan ook maar zo zijn dat ik het bij deze 2 laat…
Dus je hebt het helemaal gemaakt daar Cyn,iedereen aardig voor je…
@ paris, sorry geen idee, weet niet eens wie ze is, misschien dat andere haar kennen, maar sinds ik 3 weken terug op dit forum zit heb ik haar niet voorbij zien komen
Ik heb er tig…
Zou ze alleen zelf hier in nederland laten zetten ivm de hygiene… En HIV Hep A/B ed… Bloedbesmetting zeg maar…
Maar ieder zn ding ikke ben nu eenmaal voorzichtig
@ beppie - ben ik ook met je eens, maar misschien als je in turkije 1tje vind die het ook hygienisch doen… maar ik mag er toch geen 1 meer laten zetten van mezelf heb er al genoeg
Hallo allemaal hier,
Ik wil alleen even zeggen dat ik me voorlopig even niet laat zien hier en in elk geval niets zal schrijven. Ik zal een paar van jullie pm sturen en daarin uitleggen waarom. Heeft trouwens niets met jullie persoonlijk te maken of met dit superleuke forum hoor!
Door omstandigheden heb ik er gewoon ff geen zin in. Maar iedereen wens ik het allerbeste toe en veel kletsplezier met elkaar!
Dikke kus, Marjan
Nog een kwartiertje dan heb ik het er weer op zitten voor vandaag.Dan eerst de auto ophalen bij de garage en dan naar Amsterdam,dus ben er vanavond niet of pas weer laat…