@ trl - ik heb er 5 ( binnenkant enkels,onderrug en schouderbladen), alvast een fijne avond in A’dam!
@ beppie - nog heel ff, uur is zo voorbij(hou ik mezelf maar voor want ik heb ook geen zin meer ;))
@ trl - ik heb er 5 ( binnenkant enkels,onderrug en schouderbladen), alvast een fijne avond in A’dam!
@ beppie - nog heel ff, uur is zo voorbij(hou ik mezelf maar voor want ik heb ook geen zin meer ;))
Seray,dat zijn er inderdaad aardig wat…
Beps en Seray,werk ze nog even.Ik ga afsluiten hier:dag::dag:
@ trl - idd al genoeg :),:dag: veel plezier
ola
msn met pa en maaaa~!~
ikke lekker kop gegeten met lekkere gestoomde groenten en net naar de supermarkt geweest voor een ijsje
goed voor mezelf zorgen…
@ bloem - gezellig met je pa en ma, leuk!
ja nu vooral met pa eigenlijk hahaha
kost ff wat timing maar dan hebbie ook wat!
@ bloem - lijkt me een heel gedoe omdat allemaal goed te timen, gelukkig gaat dat goed bij jou ![]()
ja, die 6 uur tijdsverschil is toch wel aanzienlijk
net als beps… nog op het werk, maar ja, eer ze thjuis is, is het hier middernacht…
lichtje gaat ook hier n een keer uit he?
@ bloem - 6 uur is aardig wat, en ja je hebt je slaap natuurlijk ook hard nodig, dus tot diep in de nacht opblijven is ook geen optie natuurlijk
nee idd
maar goed tis goed te doen
strax in nepal maar 5 ofzo… weet nog niet precies…
@Bloemmie: Geniet van wat er is…
En natuurlijk is het slaapie tijd dan voor jou!!!
@crazy…sterkte met alles (K)
@cyn…geniet lkkr van de cocktails…super te horen dat het zo goed gaat met askim en jou!!
@bloemmie…1 dagje hier en meteen alweer een half deel volgekletst!! zonder jou kwamen we niet zo snel bij de 100!! alles goed daar…hoop het!! hoelaat is het daar nu?
@marion…haha welke van de tis opdrachten bedoel je…?
die met het coachen gaat goed…deze week was de laatste keer…volgende week gaan de2e jaars op kamp, en dan ga ik van dinsdag op woensdag daar slapen, woensdag morgen activiteit…en de rest van de week lkkr vrij!!
@ filiz, 6 uur verschil dus
maar wat las ik nou zo snel? baantje is weg? ga je op zoek naar iets anders>? of beetje rust?
Haha, ikke ben het ZATTTTTT
Maar goed, nog 35 minuten :retard:
Hi ben ik ook weer…
Cyn mijn tattoo was 90 euro in Alanya…
Beps…ik zal de tijd vooruit blazen meis
Bloemmie, je kan het niet laten he, fijn dat je nog even met paps en mams op de msn kon.
Tlr…veel plezier op je clubje…geniet ervan
Mk…hoe was je eerste dag
Crazy…:kus:
n0u beppie het Schiet al op voor jouw,
voor mij nog 80 minuten,
Ik zie nooit in turkije een tatto shop ofzo, of ik kijk Niet g0ed dat zal natuurlijk ook heel g0ed mogelijk zijn:paranoid:
pff ik wil niet meer, heb het echt gehad nu! nog 40 min ![]()
@ beppie - nog 20 minuutjes, nog heel ff ![]()
@ fatih - pff jij moet nog ff end zeg…
@ fatih - ik heb er in Gümbet 1 gezien, dus verwacht dat er in grotere steden wel meerdere zullen zitten