hahaha Achajaa ik overleef het wel h0op ik
want ik heb egt geen zin meer
Faith…in Alanya zitten er een paar, niet dat je bij alle een tatoo wil laten zetten, hoor maar waar ik ben geweest is echt een hele mooie schone zaak, en ook in de studio werken ze heel hygienisch
steriele naalden, handschoenen, en alle apparatuur in de plastic, wat ook wordt vervangen als ze met je beginnen, de hele stoel in de alcohol enz…
0hww dat is wel heel g0ed, dat is n0g beter dan sommige hier in Nederland
Maar ik heb geen tattoos alleen maar piercings:smile:
Ik zal dat echt niet durfen zo’n tattoo haha volgens mij doet dat echt pijn :o
@ fatih - haha dat heb ik andersom, ik heb alleen maar tattoo’s durf niet aan de piercings omdat ik bang ben dat het te pijn doet:)
@ viva - dat klinkt idd heel erg netjes en hygienisch!
Ik heb 15 tattoo’s en een aantal piercings… alleen heb ik een aantal piercings eruit gehaald omdat ik ze zat was…
@Viva: Mooi dat was nl altijd anders en daarom wilde ik er nooit een tattoo laten zetten
ikke zie zo vaak in t6urkije tattoo shops enzo…
@Bloemmie klopt, maar wij zijn ook achter in die shops geweest en daar werkten ze (toen) niet zo hiegiesch!!! Vandaar!!
Bijna 10 min nog!!
@ beppie - zo jij hebt er ook een hoop:)
@Crazy: Wens je veel sterkte toe. Dikke :kus: voor jou.
@Bloem: Lekker kleppen met paps en mams, zal je vast goed doen
@TRL: Veel plezier vanavond
Nee ik weet het Beps, ben eerst in een andere tattooshop geweest, nou daar zou ik nog niet een pleister laten plakken, bah wat vies, een bedje met een vieze deken erop…een griezel van een vent, en dat in een achterkamertje…no way…
Wil wel graag heel terug komen van vakantie…met of zonder tattoo…
Nee waar ik ben geweest, was heel netjes, de klanten die komen kijken voor een tattoo, komen ook niet in de salon waar ze gezet worden…die deur is gesloten, ze kunnen als ze willen op een beeldscherm kijken, alles gesopt en gezeemd, verboden te roken ect. In de salon en in de winkel airco… gewoon afgesloten van alles zeg maar.
Keurige jongens die ons tattoeerden, vroegen of het ging. En of het zo goed ging ect…kregen beiden (dochter en ik) een tissue met o d’cologne, flesje spa water…en dat was ons tattoo avontuur. de mannen zaten in de andere ruimte, en mochten pas komen toen we alle twee klaar waren. Ook werd er nog een foto van de tatoo gemaakt, kregen een tube met antiseptische creme en en pot vaseline mee. Beiden nieuw ongeopend.
Hahah N0u bij piercings ligt het er ook aan wat voor piercing jj neemt denk ik,
En volgens mijn doet een tattoo altijd pijn haha
Of vond jij het wel mee vallen,
Want ik wil er wel heel graag 1 haha,
@Viva: Klinkt beter dus…
Nou meiden :dag: ik ga naar HUISSSSS
Tot vanaaf
d0egg Beppie, Fijne avond als ik jj niet meer spreek
Die heb ik nooit gezien ![]()
@ beps, doei doei
lees nog ff mn pm e dan hoor ik het later wel weer!!
@ beppie - doei! fijne avond!
@ mk, hahahaha…
hoe was je 1e werkdag> je leeft nog, dus zal wel meegevallen zijn ![]()
Ik leef nog hoor, 1e dagje is prima verlopen.
Collega’s hebben mijn werk echt heel goed bijgehouden, ze hebben alleen achterstanden met hun eigen werk. De big boss zou de salarisadministratie enz doen, maar ik hoor dat dat nog niet helemaal goed is gegaan. Daar duik ik later nog in.
De dag is omgevlogen.