Ttt 54!

@toos
Heb je foto’s ook bekeken. De 1e foto is wel grappig, die is genomen ter hoogte van onze hotelkamerdeur.

chrissy : wens je alvast een heel goede reis toe ! Kom vanavond niet meer langs, dus bij deze : geniet ervan ! :vak02:

@MK: Dat is ind wel toevallig, was op het eind van het bijgebouw.
@ChrissyP: Een hele fijne vakantie in Kusa:vak01:
@Kaylo: Is leuk he al bekende gezichten te zien.

Ga zo weer aan de crock, heb de nodige molletjes achter mn kiezen.
Voor de degene die nog aan het werk zijn, werk ze nog even en die vrij zijn, nog een fijne dag/avond
:dag::dag:

@Toos: Crockse zo he! Ik heb de eerste uurtjes er weer op zitten. Het is gek, maar je zit er zo weer in. Alleen was er een collega terug. Die had zelf 2 maanden geleden ontslag genomen , maar kon niet wennen, vanwege de koude kak daar. Nou, dat hadden we haar van tevoren al gezegd, maargoed, ze is weer in ons midden als kok.

Op naar het volgende deel? Moet lukken toch? :vak02:

toos : crock ze ! Ik ben er vanaf om 16 u !
Wij zaten ook in dat gebouw, op 2de verdieping. ZALIGE kamer vond ik het :zon02:
's Nachts het geruis van de zee, was precies of je zat er met je voeten in !

@CrissyP: Jij ook een hele goede reis en een toffe vakantie gewenst daar in Kusadasi. Hopenlijk vind je waar je voor gaat. Je hebt in ieder geval ze zon, dus… :vak02: :dag:

@Viva: Nou, dat schiet inderdaad lekker op zo met die gesprekken. Niet dus! :thumbsdown:

De rest weet ik even niet meer. Gaat over foto’s in ADR heb ik begrepen. Nou, moet ook maar eens ff kijken.

Als er vanavond nog wat heen en weer gekletst wordt, zal het volgende deel er rap zijn. Ik zal niet bij de bevalling zijn, ventje zal pc wel in beslag nemen vanavond :unibrow:

Roanna : zijn foto’s van Toos en mij ;). En inderdaad in ADR ! Natuurlijk !!!

:slapen::slapen::slapen:iedereen ?

@toos en kaylo
Wij zaten in de allerlaatste kamer van het bijgebouw op de begane grond.

MK : dan zaten jullie vlak aan het zwembad, als je de slaapkamer uitkwam ?

@Kaylo: Ik heb ze net even bekeken, Leuk zeg! :thumbsup: Jullie hebben foto’s apart erop gezet, of staan jullie ook samen op een foto?

Gevaarlijk slapen dan, met ramen open. Zeker als je last hebt van slaapwandelen ! :smiley:

Onze foto’s staan apart. We hebben er geen van ons samen. Wij waren er al 2 weken of zo, toen Toos kwam. We kenden elkaar eigenlijk niet zo goed. Nu dus iets beter :smile:

Oh zo ja. Ziet er allemaal zeer fraai uit daar hoor. Ooit ga ik er ook eens een keer naar toe. :vak02:

@ trl ik ben nu helemaal beugelvrij. Alleen nu zit mijn spalk al weer los. g vd.

Roanna : ik wil er NU al terug naartoe ! :vak01:

besmile : leuk dat je van de beugel bent. Zal wel vervelend geweest zijn ?

Mag bijna naar huis ! Vanavond lekker blinde vinken met bloemkool met kaassaus :wink:

Zo ik weer thuis…heb echt zo’n baaldag gevoel.
Collega in de vakantie terug gekomen naar het werk voor formulieren, krijgt een bonus van 1000 euro bruto…is lekker nietwaar.
Nu kijken of ze voor de rest ook nog woord kunnen houden, voor wat ons allemaal beloofd is. Nieuwe manager heeft donderdag vervolg gesprek met mijn collega, kijken wat hij allemaal voor elkaar kan krijgen voor ons.