@Viva: Dank je wel. Huisarts had van te voren al aangegeven dat de vorige kuur misschien wel niet afdoende zou zijn. Het was een gok, maar hij heeft toen gekozen voor antibiotica waar ik niet van aan de race zou gaan en mee in de zon mocht.
Dat is ook balen zo’n situatie, het is al even aan de gang. Zou te wensen zijn dat je toch meer duidelijkheid had gehad
Viva,kan begrijpen dat je er moe van wordt zeg…Eerst komt tie te laat dan heeft tie ook nog niet eens alle tijd en ben je nog niks wijzer geworden,afwachten maar weer dus…
@ viva- vervelend dat het gesprek zo is gelopen, hopelijk komen jullie er toch binnenkort uit, weet niet precies wat er met je werk aan de hand is, maar succes ermee
toos : jouw foto’s zijn ook heel mooi ! Leuk om al die bekende gezichten nog eens te zien he ? Hadden wij toen ook een verjaardag, en die tafel was ook zo mooi versierd. Met glittertjes enzo. En dan ook verjaardagstaart erbij, was heel leuk !
Goede morgen!
En ook ik ben weer wakker. Heb heerlijk uitgeslapen tot 9.15 uur. J. was vrij want de juffen hadden studiedag, hulpje achter bezig dus moest die kans grijpen he. Al boodschappen voor hubs gedaan. Nu even de boel wat opruimen. Vanmiddag nog even naar de verjaardag, nichtje wordt 1 jaar en dan om 16.00 uur met hub naar het Radboud voor de ouderbegeleiding. Wordt weer rennen daarna want om 18.00 is het weer voetbal en ook het eten moet nog op tafel.
@Cyn
WELKOM THUIS! Denk aan je :kus:
@Toos&Roanna
Sterkte met werken vandaag.
@Toos
Wat vervelend weer keelontsteking. Beterschap.
@Seray
Weer een korte nacht voor je, hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen.
Die kids voelen feilloos aan wanneer je onrustig bent. Worden zij ook weer onrustig van.
@Beps
Lekker een dagje vrij.
@Viva
Dit is dus echt geen stijl!!! Eerst is de manager te laat, dan moet ie eerder weg, dat is al vreselijk irritant. Terwijl hij weet dat jullie niet lekker werken, dingen uitgepraat willen hebben. Er wordt van jullie verwacht dat jullie binnen de kortste keren die domme formulieren verwerkt hebben. Een hoop extra werk. Maar als hij er moet zijn voor jullie is hij niet thuis. Pffffffffff … om gek van te worden. Sterkte meis :kus:!
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
En Bloem nog steeds bij de Mount Everest denk ik …
http://bungatech.com/wp-content/uploads/2007/05/mount_everest.jpg
@Chrissy
Weet niet of je nog op de thee komt voordat je op vakantie gaat. Maar in ieder geval wens ik je een hele mooie tijd toe in Kusadasi. Ben benieuwd of je hem nog gaat zien daar.
Heel veel plezier

in Kusadasi
Hey Marion ! Voor die vertalingen (weet je nog ?) kan je best naar woordenboek.eu gaan. Ik denk dat ik je toen een verkeerde heb gegeven :retard:
hey dames…ik vandaag vroeg eruit…met een vriendin mee geweest naar school…ze had een model nodig voor gelnagels te zetten…eerste keer voor haar, dus ze heeft 3 uur op een hand gezeten…tis wel super mooi!! moet woensdag avond terug voor mn andere hand…haha
@seray…weinig geslapen…klinkt logies…denk aan je!!
@viva…jmmr dat het gesprek zo gelopen is…
@marion…weer mooie plaatjes!!
@beps…lkkr uitgeslapen op je vrije dag?
@cyn…welkon thuis…weer wennen…altijd rot…sterkte!!
@trl…hij draait nog wel bij ![]()
sorry rest alweer vergeten…ga er meteen weer vandoor…met mamz naar de stad>>mag weer spulletjes gaan uitzoeken voor de uitzet…
ja tis weer allemaal helemaal goed:D
@kaylo ik ga je foto’s ook eventejs bekijken!!
oke kaylo als ik die foto’s zo zie kan ik maar een ding zeggen HEIMWEE!!!
@Viva: Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende situatie zeg!! Wat nou MOET… NIETS MOET alleen naar huis gaan vanaf je werk!! Maar goed… Sterkte meis!!
@Toos: Ikke dus geen zweetvoeten… En ja, met bont, wintercollectie!!! Ook soort van laarsjes las ik!!
@En toen wist ik het niet meer…
@lle anderen : :kus: :dag:
@ cyn welkom thuis en sterkte met wenne
@ chrissy heel veel plezier in Kusadasi
Vandaag eindelijk klaar van mijn derde beugel. Yeaaah
@Kaylo
Had gekeken maar zag idd geen turks woordenboek staan. Bedankt, zal vanavond even gaan kijken daar.
@Filiz
Veel plezier met mams, altijd leuk shoppen voor de uitzet!
@Beps
:kus: terug
ChrissyP,mocht je nog langs komen,heel veel plezier in Kusadasi…
Besmile,ben je nu helemaal van de beugels af?
Beps,Hoe bevalt je vrije dag?
ff heel snel, want weet niet of ik nog tijd heb vandaag langs te komen
@ chrissy - hele fijne vakantie geniet ervan
@ Cyn- welkom terug, zal wel ff wennen en moeilijk zijn, sterkte!
Nog niet bijgelezen…doe ik zo snel mogelijk weer
Gaan we vandaag weer verhuizen???Moet wel lukken toch…
Seray,druk???
trl : als we op dit tempo verder doen, zal het nog tijdje duren vrees ik :tssk:
@chrissy
Heel veel plezier!!!
@viva
Lekker weer zo’n gesprek en dan ook nog eens niet snappen waarom je je niet serieus genomen voelt.