Ttt 54!

@Toos: He gezellig Toos, dat je ook nog even aanschuifd, voordat we gaan werken. :wink: Weet jij nog waar wij vorige week om DEZE TIJD waren? :zon02:

Dus weer een kuur? Het is maargoed, dat je niet naar de zon hoeft en hier beter zonder de lekkere cocktails kunt, dan daar. :wink: Moet je toch niet aan denken! Ha, ha.

Inderdaad, ik dacht ook dat Cyn vannacht om 3.15 zou landen, dus die zal zeker nog wel op een oor liggen. Als ze tenminste in slaap heeft kunnen komen, want afscheid nemen doet zo’n pijn. Cynthia… Als je dit leest: :wub::thumbsup:

De rest al lekker aan het werk? Nou, ik mag ook zo weer hoor.

Toos, jij ook werkse weer en beterschap weer met je ontstoken keeltje. Ik heb er wel een remedie voor, maar dat vertel ik je nog wel een keer. :stuck_out_tongue:

Doegggggggg

@ toos - wat vervelend dat je alweer een keelontsteking hebt, hopelijk werkt deze kuur wel, beterschap!

@toos
Weer keelontsteking, balen joh. Sterkte ermee

Ik was gisteren winkelen en ik zag crocs met bont erin.

@Roanna: Ja ik weet nog wat ik een week geleden rond deze tijd deed. Was volgens mij op weg naar Bodrum, weet jij het nog?? Ben wel heel benieuwd naar jouw remedie. Zou er geen problemen mee hebben als ik een recept had gekregen voor nog een weekje zon en iedere dag cocktails:D.
Jij ook succes op je eerste werkdag

toos : lekker drankje van warm citroensap aangelengd met wat warm water en honing erbij. Goed voor je keeltje hoor. Maakte mijn moeder ook altijd toen ik klein was. :wub:

Crocks met bont erin? Het moet toch niet gekker worden.

Mk,ja ik heb ze ook gezien lekker warm voor de koude dagen;)

Toos,sterkte…met je keelonsteking

Wat ik me afvraag : zweten je voeten niet in die crocks ? :redface:

Dag lady’s,
Jeetje ben ik een paar dagen druk geweest en wat hebben jullie geklept zeg.
Heb zo half half alles terug gelezen.
@ Seray, jeetje das balen en al heel snel.
@Toos: beterschap.
@ Cyn: welkom thuis

Dank jullie wel voor de beterschapswensen.
@Kaylo: Ik heb nooit zweetvoeten en in crocks wel.

Kan ik me voorstellen, helemaal in plastic toch ? Denk dat ik er gelijk uitglij van het zweet en heb anders ook nooit zweetvoeten.

Ja ze zijn helemaal van plastic, glij er niet uit want er zit allemaal bobbeltjes aan de binnenkant. Ondanks dat het zweetsloffen zijn vind ik ze nog steeds lekker lopen.

Was net aan het kijken bij mijn account bij opmerkingen en toen zag ik er eentje staan van @ngel (deze houden we erin) over een antwoord dat ik gegeven had bij een foto. Had toen Orkatent geantwoord i.p.v. Ortakent. Moet inderdaad een grote tent geweest zijn ! :smiley:

Heb nog enkele foto’s bijgezet, maar deze met bmp lukken niet, alleen die met jpg. Zijn die te groot dan ?

Ja volgens mij wel Kaylo. Is je bestand te groot

@Kaylo: Leuke foto’s!!

En dat zijn nu net de mooiste ! :crybaby:

dank je Toos :smile:

ikke ff ego hoor…

Manager net weg, gesprek wordt donderdag voortgezet, hij had nog een afspraak. Heeft niets gezegd alleen geluisterd…mijn uren MOETEN er gewoon bij…en NIET tijdelijk:mad:…maar goed donderdag ben ik er niet…paps en mama 50 jaar getrouwd…ikke lekker vrij. Weten nog niets over de functie waardering…zal allemaal wel niets worden…o ik wordt hier zoooo MOE van…:puke::mad:

Toos beterschap met je keelontsteking…fijn dat de dokter de vorige keer een afdoende kuur heeft gegeven…