Ttt 54!

beps : jij fijn dagje vrij ?
Geniet ervan !

Met mijn lenzen gaat het goed hoor, maar nog wel een beetje wazig, heb ze nu maar niet in gedaan, morgen weer. Kreeg gisteren rechts toch wel een behoorlijk rood oog. Dus nu maar ff rust…

Beps…ja vreselijk al die gesprekken, en we schieten er geen kl*ten mee op hoor.
Seray…ja logisch dat Jer het voelt…enne dat hoofd leegmaken lukt echt niet, en hoe meer je het probeert hoe erger het wordt.
Ja natuurlijk Roanna en Toos, jullie moeten ook weer aan de bak…

Crissy mocht ik je niet meer spreken, fijne vakantie morgen…

Tlr…askim nog gesproken gisteravond??

Mk…ook al weer aan het werk, en M. nieuwe kleertjes…fijn

goedemorgen allemaal,
Wat zijn jullie er allemaal al weer vroeg bij.
Zo lekker een dagje vrij. Maar heb nog veel te doen straks.
Maar goed ik kreeg gisteren een mail van kennissen uit adr.
Ze willen een reunie doen in adr voor gasten die ze kennen. Zodat de hele club van mei weer bij elkaar zijn. Net als dit jaar.
Hmm en dan heb ik net gezegd dat ik niet meer naar adr zou gaan.
Maar goed ik heb nog bedenkt tijd, want 8 of 12 dagen moet lukken toch???
Nou ja ik denk nog maar eventjes verder, want ik weet nog niks wat ik wil gaan doen.
familie is aan het kijken voor gran canaria puerto rico??
Weet niet of ik dat ga leuk vinden. Moeilijk weer om te gaan kijken wat je volgend jaar allemaal wilt gaan doen!

Iedereen een fijne maandag!

Viva,succes met je gesprek…Dus nu je bril weer op…

Seray,Jer zal het ook wel aanvoelen dat er iets aan de hand is…Hoop dat jij de dag ook doorkomt,ondanks dat je zo kort geslapen hebt.

Viva,nee heb askim nog niet gesproken,zal wel even duren zo eigenwijs is hij wel:(

Hele goede morgen.

Zo, iedereen alweer lekker vroeg van de partij.

@Viva: Hopenlijk levert het gesprek wat op vandaag. In ieder geval succes ermee. Zo ook met de oogjes. :paranoid:

@Bep: Lekker vrije dag. Ook genieten dus. Alleen maar dingen doen, die je leuk vind.

Allle anderen ook werkse weer. Alles weer als normaal. :disgust:

Hier ook als gewoonlijk weer, ontbeten, douchen, koffie drinken, tussen door ff wat in huis doen en ff hier wezen en dan hurry op maar weer. En dat weer ruim een half jaar lang. Pffffffff maarja, het zij zo en ach, er zijn ergere dingen. :unibrow:

@Jac: Als je van rust en natuur houdt, kan het in Puerto Rico (G.C) ook heel mooi zijn.

Nou, ik spreek jullie vast nog wel. Ik ga nu douchen. Werkse allen en
Seray, nogmaals heel veel sterkte met je situatie, die toch ieder keer dichterbij komt. Hou je haaks vandaag. :wink:

@ jac - geniet van je vrije dag! En wel leuk zo’n reunie natuurlijk, gelukkig heb je even de tijd om te beslissen wat je wil gaan doen

@Jac: Wat een beslissing… Ik heb ook zo iets zeg maar… We wachten allemaal af. Suc6 met je overdenkingen omtrend het wel of niet gaan

@Seray: Goed zo, je lijstje op je A4!! Dan kan je niets vergeten!! Ik blijf aan je denken!

@Roanna en Toos; HAHAHAHA DDT is weer te werk!!

@Cyn: rustig aan schat, ik zie je vanzelf weer!!!

Zo ik heb de meeste gehad nu oh nee

TRL: Leuk he die eigenwijze mannen!!! Ligt niet aan turken hoor, ik heb een hollandse!!

Tot straks!!

Roanna en Toos,werk ze vandaag jullie eerste dagje na de vakantie,hoop dat t meevalt…

Cyn,weer terug ook al aan het werk of ben je nog vrij???Hoe gaat tie zwaar afscheid gehad???

Jac,tijd genoeg toch om te beslissen

Vind de tijd maar langzaam gaan hier

heb om 10 uur bespreking…hierzo…managers altijd moeite met klokkijken:puke:

Dacht heel veel werk te vinden deze morgen op bureel, maar noppes ! Zo gaat de dag nog hééééééééél lang duren vrees ik :retard:

En internet werkt ook maar halve kracht vandaag. Leuk !!! :frown:

Is Cyn al terug thuis dan ? Heb nog niet helemaal bijgelezen. Jammer dat vakantie altijd zo vlug om is :crybaby:

jac : vrees dat je ADR niet zult kunnen missen ! :stuck_out_tongue: Werkt VERSLAVEND !!!

Kaylo,Cyn is gisteren thuis gekomen…

Viva,dan zijn ze mooi op tijd…Niet dus…

Goeiemorgen ladies,
Vannacht slecht geslapen, last van mijn keel. Vanmorgen toch maar weer even naar laten kijken. Heb weer een keelontsteking, dus weer aan de kuur. Vorige is waarschijnlijk niet afdoende geweest. Tja soms zit het mee en soms even niet. Voel me niet bepaald kiplekker, maar ga met wat molletjes op gewoon rondcrocken vandaag.
@Beps: Lekker vrij vandaag
@Seray: Weinig geslapen, is wel logisch he. Zoiets kun je niet even uit je hoofd zetten.
@TRL: Ook al niet veel geslapen. Door Askim misschien??
@Roanna: Ook weer aan de bak vandaag. Mei/juni duurt nog lang he
@Viva: Succes met het gesprek vandaag. Hoop voor je dat het zin heeft. Cursus klokkijken voor de manager misschien??

@Jac: Zou er niet zo lang over na hoeven denken hoor, reunie in ADR. Ik ging dus, al was het maar voor een week.
@Kaylo:Rustig dagje vandaag. Lekker toch om zo de week te beginnen

@Cyn: Welkom thuis. Zal vast niet meegevallen zijn om weg te gaan.
Ze vloog vannacht trouwens rond middernacht dus ze zal nog wel op een oor liggen.

Zou ook nog wel in mn bed willen liggen. Is hier maar koud, killig weertje. Wat een verschil met gisteren. Toen ganse dag in de tuin gezeten :zon:

Kaylo,ik heb dezelfde gedachten hoor,lekker in me warme bedje…Zat vanmorgen op de fiets en vond het echt koud zou bijna de handschoenen aantrekken.

Als het een winter wordt zoals we een zomer gehad hebben ! :thumbsdown:
Koud en zonnig vind ik dan wel ok, maar ganse dagen regen en sneeuw, jakkes !