Zo ik heb wel een beetje meegelezen…zelfde kamers in adr geloof ik.
roanna…het werk er al weer opzitten de kop is er weer af
Toos…aan de molletjes…en crockse meis.
Crissy…fijne vakantie, had ik al gezegd maar toch.
Cyn…ben je al wakker
Mk…ja echt zo’n katergevoel hoor een gesprek wat vandaag heeft plaats gevonden, ik wacht het allemaal nog heel even af, wordt het allemaal niets met alle belofte’s ga ik toch binnen het bedrijf wat anders zoeken, ben het echt helemaal beu.
Ik heb voor as zaterdag de dag dat mijn ouders hun bruiloft vieren nog maar wat op papier gezet…beetje levensloop, voor wat ik weet, en wat ik zelf meegekregen heb ervan…kon het toch niet laten om ook een paar plaagstootjes erin te verwerken.
hahahah…ben benieuwd hoe ze het vinden, vind het namelijk wel grappig om te vertellen dat mijn vader mij ooit over het trappengat heeft laten zweven aan zijn arm nadat ik een schop onder mijn kont had gehad, ik was toen 5 jaar ofzo, en wou mijn jas beneden niet oprapen…hahahaha mijn moeder was toen woest op mijn vader, zal het hem toch nog even laten weten.
Ik help je wel Viva. Trouwens leuk idee die levensloop. Ik heb helaas geen ouders meer, maar anders had ik ook wel boeken kunnen schrijven. Die lieverds.
O…gelukkig…nee ik geen bonus…ben niet van vakantie teruggekomen he…heb me wel uit de naad gewerkt sinds ik terug ben, enz…maar dat wordt niet beloond hoor.