Ttt 54!

maar t ergste is dat het in de rust gewoon 1-1 was!!

@roanna…idd je hebt gelijk!!
@marion…heeft J nog tips…?

@ marion - heftig zo’n dodelijk ongeluk, hopelijk zijn er geen bekenden van je bij betrokken, was de beurs we leuk? en lekker dat de verbinding nu goed gaat, scheelt weer frustratie

@ filiz- jammer dat jullie verloren hebben, maar wel lekker een terrasje gepakt, ook heerlijk:)

@ roanna - dank je wel, en ik laat me zeker adviseren, donderdag eerste gesprek met maatschappelijk werker die gaat voor de nazorg zorgen, zodat we dit allemaal zo goed mogelijk kunnen gaan verwerken.

Verder iedereen eet smakelijk, marion hoop dat jij ook een beetje eetlust hebt:)

@Cris
Veel plezier in de pub! Jammer trouwens dat er daar geen terrasjes zijn.

@Roanna
Beurs was niets bijzonders, hetzelfde als altijd. Hebben nog gekeken naar vloerverwarming, moeten we ook hebben als we straks de keuken gaan verbouwen he.

@Filiz
Zal hem eens vragen :wink:
Ben zelf ook wel benieuwd wat ie gaat zeggen.

@Seray: sterkte hoor en kan me echt wel voorstellen dat je telksen huilen moet het is ook niet niks!

@Cris: veel plezier in de pub

zo iedereen een fijne zondagavond!!
Was eventjes hier aan het buurten, maar moet nu weer helaas weg!!
Waarschijnlijk tot morgen!

@ jac - dank je, fijne zondag nog

Nou Filiz, zijn antwoord: hoe ver je ook achter staat, gewoon hard blijven werken ;):smiley:

@Jac
Jij ook een fijne avond!

@marion…zeg J maar dat ik dat idd een goede tip vind…:wink: ik zal het eens aan het team voorleggen…

@Filiz
Zullen ze vast heel blij mee zijn :D;)

Ben der weer,toch maar even naar Arnhem geweest en weet je wat,geslaagd voor laarzen EINDELIJK!!!En gewoon bij een winkel die we hier ook hebben:tssk:.Donker bruine laarzen zijn het geworden en ze zitten bij de kuiten ook goed.Had ook nog een ander paar gezien,maar die hadden ze niet meer in het zwart in mijn maat,maar me vriendin heeft ze en nooit aan dus krijg ik die van haar…Zij heeft nu de provisie van mij laarzen ze werk sinds kort bij die winkel…
Heb askim nog niet te pakken gehad :crybaby:

Filiz,jammer dat jullie verloren hebben…

Seray,toi toi toi,moeilijke situatie nu…

Roanna,ik heb dus het probleem dat laarzen nooit dicht willen (plofkuiten)…

@trl…geslaagd voor de laarzen…goed!! en je krijgt nog een paar van je vriendin…veel loop plezier…
je krijgt je askim vast nog wel te pakken vanaaf…!!

@TRL
Eindelijk heb je je laarzen!!! Nu nog een telefoontje van askim en dan is je dag helemaal goed.

Marion en Filiz,dat hoop ik ook,maar betwijfel het hoor,denk dat het wel een paar dagen gaat duren zo eigenwijs is tie wel…

ff een onzinnig bericht…maar des te sneller ben ik bij de 3000 berichten…

nu dus…en tja,dat vind ik toch wel een hele mijlpaal in mn ww tijd :wink:

@ trl - fijn laarzen gescoord en nog een paar extra ook! Hopelijk kan je je askim snel bereiken!

@trl…ja ze kunnen soms moeilijk zijn he…succes ermee iig…