@ marion - het gaat nu eigenlijk allemaal iets te snel voor mijn gevoel.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun, betekent heel veel voor me:kus:
@ marion - het gaat nu eigenlijk allemaal iets te snel voor mijn gevoel.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun, betekent heel veel voor me:kus:
@Desi
Schiet idd al lekker op voor je, zie dat je de 11e vertrekt!
@Seray
Kan ik me voorstellen, is niet niks wat er staat te gebeuren. Voor jou niet maar ook niet voor dat kleine manneke. Krijg er gewoon kippevel van.
@ marion - daar zit ik nu ook erg mee, we weten ook niet of we het hem nu al moeten gaan zeggen of dat we daarmee moeten wachten tot vlak van te voren. Heb donderdag gesprek met een maatschappelijk werkster en ga het dan maar aan haar voorleggen, want ik weet het echt niet.
Maar Jer komt alweer terug van de dierentuin dus ga even naar zijn verhalen over de dieren luisteren:D
@Seray
Wilde je net al vragen of je geen begeleiding hierbij kreeg. Maar je hebt donderdag een gesprek met de maatschappelijk werkster. Die zal wel weten hoe je het het beste aan kan pakken met Jer. Hij zal toch ook voorbereid moeten worden op hetgeen er staat te gebeuren.
Gaan er nu even tussenuit. Is een beurs in de buurt en hub wil er naar toe dus sjokken we maar weer mee he. Daar gaat mijn middagje banken weer :disgust:
@Seray: jemmig meid das snel…MAAR… je weet nu wel wat en wanneer. Ik weet dat ik het prettig vond een datum te hebben zodat ik er emotioneel heen kan leven. Goed overleggen van de week, EN aan jezelf denken. Laat ffies weten wanneer jullie met de kleine man gaan praten. Want alles kan nog zo fijn zijn om het zo te doen…het manneke moet het allemaal maar verwerken!!
Zo ikke weer genoten.
Meld me vanaaf nog wel ffies, nu een tukkie doen!
@ beppie - is idd ook wel weer fijn dat er nou een datum is, je kan er naar toe leven en alles goed gaan regelen.
Fijn dat je het leuk hebt gehad, slaap lekker
@ marion - veel plezier op de beurs
Hoi allemaal!
Het lijkt me leuk om hier mee te praten, ik heb zelf een turkse vriend die ook in turkije woont. Ik heb afgelopen zomer met hem samen gewerkt in een hotel en ik ben van plan om binnenkort terug te gaan om hem op te zoeken ![]()
ikke snap er niet veel van Seray, maar om 10.30 gaat t manneke naar de dierentuin, en om 13 uur issie weer thuis…??? Oke het zal, maar als ik naar de dierentuin ga ben ik minimaal 1 middag weg! Hoe heeft hij het gehad???
En je mag ALTIJD tegen ons aan huilen, of naar jouw idee ego-berichtjes achter laten. Dan heb je het gewoon nodig!!
Zo en nu echt ff ies onderuit
@ beppie - het is niet zo’n geduldig mannetje is overal snel klaar mee, speeltuin is ie na een half uur ook al uitgespeelt. Maar het is steeds zo, ga je iets leuks met hem doen, na een uurtje, gaan we naar huis?? wel jammer af en toe
En dank je wel, vind jullie echt super (k) nogmaals slaap lekker
@ paris - welkom, we hadden al een beetje kennis gemaakt tijdens het pben:)
@ Seray: oo wat erg :(. Moet inderdaad hard aankomen. Sterkte ermee!!
@ TRL: waait wel weer over joh, je vriend zn bui. Mannen ook altijd…
@ Marion: hoe isset met de internetverbinding?
Toch nog 3,5 uurtjes slaap gehad. We gaan om 3 uur voetballen in ‘The Meadows’ (soort van Central Park in Edinburgh).
@ cris - dank je! Ook weinig slaap voor jou dus, maar gezellig voetballen, heel veel plezier!
Zo … dat hebben we ook weer gehad!
Was een flink ongeluk gebeurd onderweg, hele kruising afgezet, omleiding. Op de beurs hoorden we dat er een motorrijder dodelijk was verongelukt. Een automobilist kwam door onbekende oorzaak op de verkeerde weghelft en botste frontaal tegen de motorrijder aan. Nu maar hopen dat het geen bekende bij betrokken zijn, was nl. in mijn geboortedorp.
@Paris
Welkom hier op het forum! Babbel gezellig mee zou ik zeggen.
@Cris
Ze houden je daar wel bezig zeg!! Trouwens … ik vind het superknap van je dat je je draai daar zo snel gevonden hebt.
Durf het bijna niet te zeggen maar de verbinding gaat goed op het moment.
@Beps
Jij hebt ook weer genoten … nu ff relaxen?
hey dames…
hoe is het met iedereen…? ik heb bijgelezen, maar weet niet of ik alles onthouden heb…zal even een poging wagen…en vergeef me als ik iets vergeet
@seray…lijkt me idd moeilijk dat het nu echt definitief is, en alles al zo kort bij komt…ik wens je iig alle sterkte toe…lijkt me niet makkelijk!! je bericht was totaal iet ega…snap goed dat je zoiets kwijt wil…en hier kan je gelukkig alles delen!!
@beppie…tukze…was de hondenshow wel leuk?
@trl…heb je je askim ondertussen al te pakken gekregen? hij blijft vast niet boos ![]()
@cris…haha studeer je ook nog of is het alleen maar lol maken…?
@viva, toos, roanna…weet niet meer wat jullie gedaan hebben…maar hoop dat alles goed gaat
(K)
@marion…verschrikkelijk he…er gebeuren zoveel dingen in het verkeer!!
toen wij terug kwamen van het voetballen was ook op een kruising een meisje verongelukt…hele stapel bloemen, knuffel dieren en een foto, meisje was miss 14!!
vandaag weer verloren met voetba…6-1 jammer!! daarna lkkr met een paar vriendinnen op een terras gezeten…tis heerlijk weer hier…
xx
@Filiz
Jeetje wat verschrikkelijk … zo jong nog. Dat maakt toch altijd extra indruk.
Hier is het ook nog steeds lekker in de :zon02:
@ Marion: ik pas mij op zich wel makkelijk aan. Bovendien ben ik best open voor nieuwe ervaringen en mensen. Maar, jullie horen natuurlijk wel alleen alle drukte, soms doe ik ook gewoon even niets. Zoals nu. We waren net in het park, was echt leuk, even wat beweging gehad. Vanavond om half 8 gaan we rugby wk kijken in de pub. Schotland moet tegen Australie geloof ik.
@ Filiz: bij jou ook al zo mooi weer… Hier isset lekker fris met een heel mooi zonnetje. Echt zo’n mooie herfstdag. Jammer dat je hebt verloren, maar ach, toch nog gezellig gehad!! Dat mis k hier wel trouwens, terrassjes. Doen ze hier niet aan. Alles gebeurt in de pub.
Hallo dames.
Zo, ben d’r ook weer. Niet kunnen slagen voor laarzen. Allemaal te wijd van boven bij de kuit. Heb ik dan zulke spillebeentjes? Dacht het niet, of is dat wijde mode? Nouja, ik wacht nog wel even. Ik heb nog mooie staan van vorig seizoen in de opruiming.
@Seray: He, wat snel gaat het dan ineens he? Ik was er ook een beetje stil van, toen ik het las. Ik wens jou ook alle sterkte en wijsheid toe. En laat indien nodig, je goed adviseren en bijstaan door deskundigen. Het is niet niks wat jou en die kleine jongen te wachten staan. Ennehhh… wat de meesten al hier zeiden,… jij mag altijd je verhaal hier kwijt. ![]()
@Filiz: Weer verloren zeg! :disgust: Misschien moeten jullie eens advies van J. inwinnen, want dit is wel een beetje te erg zo. :unibrow: 6-1 verloren!!! Pfff!
@ Marion: He bah, Marion. Wat een naar bericht dan toch weer over die motorrijder. Was de beurs wel leuk?
@Bep: Ook weer terug. Stttttttt… niet wakker maken. Ze doet een tukkie nu. :slapen:
Ik ga zo ff een hapje eten. Jullie ook voor zo… eet smakelijk!