Ttt 54!

@ TRL: hij laat iig wel weten dat ie om je geeft… Ik snap wel dat het vervelend kan zijn maar met mijn vriend in NL was het juist het andere uiterste. Hij liet mij erg vrij in alles wat ik deed en was nooit echt jaloers of geirriteerd. Ik kon makkelijk een week niets van mij laten horen en hij zou het niet erg vinden…

Ook vanaf hier een hele goede morgen. Ook hier :zon02:

@TRL: He bah, wat vervelend dan weer. Wordt ook voor jou tijd, dat je die kant weer eens op gaat he? :vak02:

In Turkije zag je ook overal die Crocks (nep) hangen en dan moest ik toch steeds aan Toos denken. Gek he? :lol:

Ook leuk weer voor Bep, dat zij de premiere had, om die toch wel aparte ervaring met Bloem te mogen delen. Leuk hoor! :thumbsup:

@Chris: Net thuis van het gezellige nachtje en nog niet moe. Poeh zeg, wat een energie. Als je maar geniet en daar gaat het ook om. Je bent jong en je wilt wat, toch?

@Marion: Een rustig dagje vandaag of moet er nog gewerkt worden op de boederie? Zal altijd wel werk zijn he?

Ik ga straks weer ff naar de stad. Koopzondag en pasar malam in de Oranjerie. Is gister heel weinig van gekomen, omdat we met de kleintjes naar de winkels zijn geweest. Je weet wel hoe dat gaat, speelgoedwinkels in en uit. Maargoed, ook wel gezellig.

Allemaal een hele fijne dag en geniet nog van het mooie weer.

O ja, vandaag komt Cynthia ook weer terug. Zal haar niet mee vallen, weer afscheid te moeten nemen van askim, maarja helaas het is even niet anders.

:dag::dag:

Cris,dat denk ik ook wel,maar hij kan echt zo eigenwijs zijn dus het kan ook maar zo even duren…Misschien had hij wat teveel gedronken dat kan natuurlijk ook.Heb hem wel gesmst dat hij ook niet altijd wat van zich laat horen en ik dan ook niet boos ben dus…ik wacht het wel af…

Roanna,veel plezier in de stad.Is het alleen koopzondag in de orangerie of zijn de winkels in de hoofdstraat ook open???Wilde vanmiddag misschien ff naar arnhem gaan maar apeldoorn is natuurlijk ook leuk …

@ Roanna: geniet ze vandaag, lekker tijd voor wat jij wilt doen :). Nog wensen, iets dat je graag wilt hebben uit de winkels? Wat is dat pasar malam? Enne, ben redelijk moe maar ik heb koffie gedronken in de MacD. Dus kan niet echt slapen. Ben maar mijn logje aan het updaten.

@ TRL: tja, Turkse jongens hebben ook wel eens van die rare streken… En het komt vast wel goed, hij is alleen even overstuur. Moet zich even over zijn trots heenzetten en jou wat terugsturen :wink:

@TRL: Alles is open. Altijd de eerste zondag van de maand.

In de Orangerie is een kleine pasar malam met kraampjes van dit en dat en wat Indo artiesten en dansgroepen.

Cris,ja die turkse trots he dat is wat…Hij ligt nu misschien zijn roes uit te slapen dat hoop ik dan maar en hopelijk is die vanavond wel aanspreekbaar…

Wordt dan een lange dag voor je als je niet kunt slapen

Thanks Roanna,zal eens kijken wat het gaat worden…

@ Roanna: oo, dat is altijd zo’n gezellige sfeer. Dus je gaat gewoon eventjes kijken daaroo :). Viel plezieros. Lekker relaxed dagje. Ik ben ook al een tijdje niet in jouw hometown geweest. Zal met kerst wel weer gaan gebeuren, als ik met de familie van mijn vriend ga kerst-vieren.

@Cris: Nee, ben niet speciaal op zoek naar iets, maar wil wel ff kijken voor laarzen. Pasar Malam is zoiets al een markt en hier dan vandaag in het klein. Heeft alles met Indonesie enzo te maken.

Letterlijk vertaald betekend Pasar=markt en Malam =avond, dus avond markt.

Oke, ik ga ff douchen nu. :wink:

@ TRL: nou… ik voel me altijd zo ziekjes en niet goed wanneer ik niet heb geslapen dus ga nu toch maar proberen mn oogjes dicht te doen.

Tot vanmiddag allemaal!

Goedemorgen meisjes…

Beps…naar de honden…op crocks??
Bloemmie…mt. everest…gewoon op je in laten werken
Tlr…askim boos, ach gaat wel weer over denk je ook niet…
Brenniej…fijn dat je het zo goed naar je zin hebt…weet je dus zeker dat je niet de verkeerde beslissing maakt volgend jaar.
Roanna…lekker naar de pasar malam bazaar…laarsjes kopen
Toos…laatste dagje vrij, morgen weer aan de crock
Mk…vandaag niet vroeg naar de winkel, dus lekker relaxed
Cris…feestbeest…wie had dat nu kunnen denken…geniet meis
Seray…ook al verslaafd…
Marion…vandaag wel eetlust???
Cyn…vandaag weer terug naar nederland…zal wennen zijn, en ook nog askim weer moeten missen…succes
voor de rest weet niet meer…ikke zo naar verjaardag…dus misschien tot vanavond…

toedels

Cris,slaap lekker…

Roanna,op zoek naar laarzen…Ben ook nog steeds op zoek,heb wel mooie gezien van wlk dus misschien toch maar naar de wlk shop in arnhem…

Viva,ja askim boos,hoop zeker dat het over gaat…Als ik met me mobiel bel staat zijn telefoon uit en met de gewone telefoon gaat tie eerst 3 keer over,dus ik denk dat hij nu ligt te slapen en zijn telefoon uit heeft staan…
Hoe bevallen je lenzen tot nu toe??

Ik ga ervandoor ff naar me ouders naar me cluppie kijken als ze die uitzenden en daarna misschien ff naar arnhem…

Tot later allemaal :dag::dag:

sorry pak even een ego momentje, moet het ff kwijt, hopelijk vinden jullie het niet al te erg, maar heb net te horen gekregen dat Jer over 2 weken weggaat, en dat valt me toch wel een stuk moeilijker dan verwacht nu het echt helemaal definitief is. Jank mijn ogen uit mijn hoofd, dus slapen lukt nu ook niet. Sorry hoor.

Maar goed weer tot de orde van de dag.

Trl - vervelend dat askim beetje boos is, maar zal vast wel goedkomen hoop dat je hem vanavond te pakken krijgt! En mocht je Arnhem in gaan, shopse. Ik ging trouwens niet mee naar de dierentuin, zou eigenlijk gaan slapen, gelukkig geen kater, ook al heb ik nu wel hoofdpijn van al het gehuil:(

viva- ja echt wel verslaafd, jullie zijn ook allemaal zo gezellig en aardig:)

cris- hopelijk kan je nog wat slaap pakken, maar je hebt iig een leuke avond/nacht gehad! Met vriendin was erg gezellig, lekker gegeten, en moest daarna werken in de kroeg, was ook weer super:D

@ roanna- veel plezier in de stad

@Beps
Super dat Bloem je belde vanaf daar! Hoor haar alles gewoon beschrijven!!
Veel plezier bij de hondjes vandaag, alvast een beetje voorgenieten?

@Seray
Inmiddels weer lekker op 1 oor vermoed ik.

@Desi
Ook een goede morgen! Alles goed?

@Cris
Jammer van de zonsondergang maar een poepie als gezelschap kan heel veel goed maken :wink:

Seray,dat is dan schrikken zeg…Hoe komt dat nu dan dat hij nu ineens over 2 weken al weg gaat?? Is voor hem ook wel kort dag ineens zeg…En dan naar de herfts vakantie ineens een andere school,of zat hij nogniet op school.Heb echt met je te doen hoor.Wens je veel sterkte…En ego berichten mogen wel hoor daar is dit forum ook voor…

Heej Marion met mij is alles g0ed hoor ik ga over een paar dagen lekker weg en ben nu lekker begonnen aan me koffertjee, En hoe is het met de rest??

@Seray, wat vervelend voor jj, heel veel sterkte…!!

zoo ik ga ff douchen en daarna naar de familie,

gr0etjes en een fijne dag iedereen,

@TRL
Zal het turkse temperatment wel zijn, dan ook nog eigenwijs erbij. Lekker even uit laten tieren, hij trekt vanzelf weer bij.

@Roanna
Gisteren niet geweest, dus dan vandaag veel plezier op de pasar malam. Hoop dat je een paar laarzen kan scoren.

@Seray
Och meissie toch, gaat allemaal we heel erg snel nu of niet? Ik heb zo met je te doen. Als je je ei kwijt moet … we zijn er hier voor je. Dikke knuffel en denk aan je :kus:

@Viva
Nee nog niet echt. Maar goed drinken komt vanzelf goed.
Veel plezier op de verjaardag!

trl- is idd erg schrikken en juist vanwege de herfstvakantie is het dus over 2 weken, zodat hij na de vakantie naar zijn nieuwe basisschool kan ( hij zit sinds sept. op de basisschool) en al het papierwerk dan ook al geregeld is, dat is sneller gegaan dan verwacht. En dank je wel :slight_smile: