Dankjewel Marion ![]()
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi ![]()
Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog ā¦
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Volgens mij is dit het JUISTE lijstje.
@Roanna
Op naar de volgende vakantie. :zon02:
Ik dacht je staat er al weer in ![]()
Ja hoor! Heeft mijn andere vakantievriendin (Toos) er zomaar in gezet. :lol:
Nee, dār gaat over een week of 2 eerst nog iemand van de members. Moet ff weer nakijken, wie ook alweer! :vak01: ![]()
Zal je even helpen herinneren Roanna
**IK ****ben ****bijna ****aan ****de **beurt om op vakantie te gaan :unibrow::D:p
EN ZO IS HET!!! EN NIET ANDERS!!!
** O ja natuurlijk. Jij Marion. :zon02:Zal het goed onthouden. :zon02:**
Jij toch nie Bep? Jij gaat toch dit jaar nie meer? :unibrow:
Hey Beps, nog laat van de partij ![]()
@Roanna
Anders help ik je wel even herinneren hoor ![]()
Ja hubbie moest te werk, nu is hij weg, de laatste dingetjes nog doen en dan zelf lekker :slapen:
Morgen is er in Zwolle een hondenshow, dus om 9 uur ga ik weer weg
Nou, nog even voor de zekerheidā¦ja, ben best wel precies. ![]()
Marion gaat de 18e oktober naar Turkije op vakantie. :vak02::zon02:
En ik ga nu lekker nog ff tv kijken boven en zien of er nog wat te babbelen valt daar⦠dus dames⦠![]()
Weltrusten en tot morgen. Bep, veel plezier bij de hondenshow.
Zo zet de :idea: vast op spaarstand, want ik geloof dat Cris of Filiz nog langskomenā¦
Ikke ga :slapen: tot morgen
:dag:
:idea:
Oke de spaarstand er dan maar weer af. hihi
Nou goed, nog een uurtje dan ga ik richting zwolle en jullie horen me vanmiddag dan wel weer oke
En toen ging mn mobiel: BLOEMMIE!!!
Vraagt ze:
Weet je waar ik nu naar kijk?
Ik hoefde niet na te denken:
Nepal
Mount Everestā¦
http://www.friendlyplanet.com/images/nepal-everest-big.jpg
Wat mooi om dat moment met haar te mogen delenā¦
Ze is er dus!!!
Goede morgen!
@Beps
Super ze is er!!!
Veel plezier bij de hondjes vandaag!
@Marion: ikke loop te spacen omdat zij er is!!! Was zooo mooi om dat met haar te mogen delen. Het machtige van haar uitzicht, de bewondering in haar stem, de omschrijving van haar woorden⦠dan ben je er ook een btje! En dat voel ik nog. Loop hier echt nog te spacen!!!
Goedemorgen, kom hier een beetje brak binnenvallen, heerlijk gewerkt vanacht, erg gezellig en de nodige flgels naar binnen gewertk:D nu 3 uurtjes slaap gehad, maar Jer gaat straks naar de dierentuin, dus ga dan nog ff lekker slapen:)
@ beppie- wat leuk en mooi dat je dat hebt mee kunnen ervaren! Veel plezier bij de hondenshow
@ brenniej- wat heerlijk dat je het zo fijn bij je askim en daar hebt! geniet er lekker van, hopelijk heeft de kebab goed gesmaakt:)
@ cris - jij hebt gister dus genoeg lichaamsbeweging gehad! nog lekker wezen stappen?
Morgennn iedereen,
@ Beps: de trotse eigenaar van gloednieuwe crocs!! Hmm, mijn smaak isset niet, ik geef wel toe dat ze heel comfortabel zitten. ā Lama horen schijen ā hahaaha. Ik kwam niet meer bij. Enneh, hondjes vandaag:D:D.
@ Brenniej: ooo wat leuk je weer eens te zien!! Zo blij om te horen dat alles goed gaat en dat je geniet :D.
@ Marion: tja, je kunt niet aan alles tegelijk denken ;). Ik miste alleen de foto dus dacht: vraag het even. Haha, mag het even duidelijk zijn dat JIJ binnenkort op vakantie gaat. Beps heeft vandaag je taak overgenomen ![]()
@ Seray: krijg hier iets teveel lichaamsbeweging. Hoe wasset gisteren met je vriendin? Gezellig? Lekker gegeten? Wezen stappen? En hoeā¦
We gingen uit en kwamen rond een uur of 2 thuis. Toen ging iedereen naar bed en ik ben met een vriend naar zijn flat gegaan waar we met zijn flatgenoten Mr. and Mrs. Smith hebben gekeken. Daarna hebben we tot een uur of zes genikst, (ondertussen Green Street Hooligans gekeken, goede film!) en om half 7 zijn Jack en ik (zie foto op mijn fotosite, wat een poepie!) richting strand getogen omdat ik fotoās wou maken van zonsopkomst. Nu was het de afgelopen week stralend weer en vandaag is de eerste wolkendag, dus zonsopgang is mislukt. Maaaaar twas echt fantastisch =D. En nu ben ik thuis en heb geen slaap.
Goedemorgen op deze :zon02:zondag,
Beps,dus je gaat nu ook crockend door het leven :D.Wat geweldig dat Bloem je belde en ze dat geweldige uitzicht me je deelde.
Veel plezier bij de honden show vandaag.
Seray,veel plezier in de dierentuin je hebt er mooi weer bijā¦En een klein katertje;) of valt dat wel meeā¦
Cris,ook weer wezen stappenā¦Jij vermaakt je daar prima en geef je groot gelijk.
Pfff askim is boos,had 2 dagen niks van me gehoord en vanmorgen om 6 uur belde die of ik hem vergeten was,want ik had al 2 dagen de telefoon niet over laten gaan,ik zei 2 dagen maarā¦Meneer drukte me weg pfff Soms denk ik wel eens ik heb echt de eigenwijste turk die er is volgens mijā¦Zal hem maar even laten afkoelen en vanvond weer eens proberen te bellen.