Ttt 54!

@ filiz - gefeliciteerd met je 3.000ste post :smiley:

dank u dank u…:wink:

Filiz,gefeliciteerd!!!

Zeg dat wel turkse mentaliteit noemen ze dat,nou en die van mij heeft het dubbel denk ik wel eens…pfff

ja ach…maar het went…:wink:

@Filiz
Gefeliciteerd met je 3000e post!

@TRL
Als ie dan ook maar dubbel zo lief is als zijn eigenwijze bui weer over is. En troost je, ook de hollandse mannen hebben hun nukken.

Kom iedereen nog even een goede avond wensen. Ga Jer naar bed brengen en duik er dan zelf ook maar in, doodop van te weinig slaap van afgelopen nacht en alle emoties. Fijne avond en tot morgen

@ TRL: haha, ik heb ook dat kuitenprobleem. Komt omdat mijn kuiten nogal gespierd zijn.

@ Seray: sterkte en probeer niet te veel te dubben als je in bed ligt. Zal wel moeilijk zijn…

@seray…welterusten…x

Hi
Beps al weer wakker van je tukkie…hoe waren de hondjes.
Seray…meis wat vreselijk…en zo snel al, nou je mag hier ego zijn hoor en tegen ons aan braken…geeft niet…veel succes en hou je haaks a.s. donderdag, vraag die maatschappelijk werkster maar de oren van haar hoofd.
Marion…brrr. ongeluk op motoren, altijd kwetsbaar (sorry Beps, ik vind het niets een motor).
Tlr…ach askim gewoon ff in zijn sop gaar laten koken, hij trekt wel weer bij en dan ook nog 2 paar laarzen.
Roanna…spillepoten…ga toch heenne…nee hoor slanke benen…kan ik niet zeggen.
Cris…ook plofkuiten.
Paris…welkom op dit forum
Toos…stilletjes…
Mk…ook niet langs geweest.
ikke weer weg…truste allemaal…tot morgen.

Brrr… ik eet smaakloze rijst met smaakloze groenten en 1 of andere saus die eigenlijk over de kip hoort. En ik had al niet zo’n honger :(.

Nou dames, ziet ernaar uit dat het nogal rustig is…

Ik ga weer. Ga zometeen naar de pub :).

Toedels! Fijne zondagavond.

Beppie heeft geslapen, gegeten bij een vriendin en nu lekker met hubbie naar de tv kijken

Tot morgen(hele vrije dat JAAJAJAAA)

@cris…dat klinkt idd niet al te lekker

@beppie…lkkr genieten van je vrije dag morgen!! of moet je leren?

ikke zo lkkr slapen…tot morgen all…xx

Weltrusten allemaal…

Huh…? Iedereen in winterslaap? :paranoid:

@TRL: Geslaagd voor laarzen ondanks je plofkuiten. Kan ook altijd moeilijk slagen voor laarzen, heb een kleine voet En klapkuiten. Askim zal vanzelf wel weer bellen hoor, eigenwijs zijn ze volgens mij allemaal wel daar. Welterusten
@Beps: Ook aan de crock en naar de hondenshow geweest. Jouw dag kon niet meer stuk na het belletje van Bloem.
@Seray: Het gaat allemaal sneller als je dacht. Moeilijk hoor. Heb echt met je te doen. Wens je heel veel sterkte:kus:
@Marion: Hoop dat het niemand uit je geboortedorp was. Het is sowieso al triest als zoiets gebeurd. Hou ook niet zo van motorrijders (sorry Beps), al zit er wel een groot verschil hoe verantwoord ze rijden.
@Roanna: Naar pasar dinges geweest, was het leuk??
@Viva: Hoe ging het met je lenzen vandaag?
Vanmiddag in de :zon02: gezeten en een poosje op bed gelegen. Voelde me niet happy en heb weer keelpijn. Huisarts had al voor onze vakantie gezegd dat alle stress zich gaat wreken.

Was dat maar waar Roanna, wou dat ik een mol was. Zou me in willen graven en in april of zo weer boven water komen

@Toos: Dan moeten we eigenlijk snel weer op vakantie, vind je ook niet? Even weer ontstressen. :zon:
Ja he Toos, lekker slapen tot het voorjaar. Wel vervelend dan, dat je nu weer keelpijn hebt. Nou, beterschap hoor.

Morgen weer crocken. Hoelaat moet je beginnen?

@Roanna: Wanneer gingen we ook alweer:D. Moet morgen van half 4 tot 10 werken. Valt wel mee dus, dinsdag weer vrij. En jawel daar gaan we weer, woensdag en donderdag nachtdienst.:finger:

Heb je trouwens gelezen op reiswijzer dat Grand Iskandil sinds 25 sept dicht is vanwege alle negativiteit