@marion
Punten pakken is vast belangrijker dan de goal maken.
@jac
Iedere dag overwerken, geen wonder dat je bekaf bent.
Heb je nu geen nachtdiensten meer?
@marion
Punten pakken is vast belangrijker dan de goal maken.
@jac
Iedere dag overwerken, geen wonder dat je bekaf bent.
Heb je nu geen nachtdiensten meer?
@Marion: Toch weer goed gedaan hoor
@Roanna: Gefeliciteerd met je kleinzoon, veel plezier vandaag
@Beps: Zelfde maar dan met moeders, hoop dat ze nog lang gezond mag blijven. Veel plezier in Beverwijk.
Verder gelezen over kaarten, geen bal verstand van.
@Chris die gefeest had, je kwam toch om te studeren:unibrow:
@Feliz: in de kroeg geweest, was ook een latertje
@MK: Leuk zo’n poppenhuis en wat een mazzel dat je er 1 hebt kunnen bemachtigen
@TRL: Wat voor kleur heb je nu in je haar?
@Viva: Plakkende lenzen, is een ellende. Heb harde lenzen, maar als het ergens een droge lucht is heb ik dat ook
@Jac: PB
Verder ben ik het even kwijt. Ga zo boodschappen doen en lekker van het :zon02: genieten.
:dag::dag:
Ha Marion…ook de voorzet telt hoor…J. is er hoe dan ook bij betrokken bij de goal…
Zo ikke mijn lenzen weer in…jonge moet er echt aan wennen…is nog steeds niet helemaal helder…en rechts he…heeft nooit een lens ingezeten, wat een geknoei om dat ding erin te krijgen, het zal wel wennen, maar voorlopig poging nummer 6 is pas raak.
harde lenzen lijkt mij helemaal niets, volgens mij voel je die continue???
Kan me eigenlijk niet herinneren dat ik zo moest wennen aan die leeslens…dat was gelijk helder, maar nu zo achter de laptop heb ik toch het idee, dat om de letters heen een waas zit…dus niet echt zuiver, maar Marion jij zei dat dat nog moest wennen nietwaar…nu is het beeldscherm van de laptop ook niet zo groot natuurlijk en de lettertjes al helemaal niet.
De letters op papier zijn wel helder…moet ook wel vaak knipperen om het scherp te houden…ach we zien wel…jullie hebben meer ervaring met lenzen als ik denk ik.
Buikje weer strak, is zo gebeurd de laatste dagen. Krijg soms geen hap naar binnen. Zelfs de koffie smaakt me niet. Buuf had er pas ook al last van dus zal wel heersen.
@Beps
Gefeliciteerd met je moeder!!!
Gelukkig helpen de molletjes, kan je toch nog genieten van het feest.
En natuulijk veel plezier in Beverwijk.
@Viva
Was idd nog knap hyper gisteravond, wordt ik altijd van lama’s ![]()
Doe een druppel inzetvloeistof in je ogen als de lenzen vastzitten, een paar keer flink knipperen, kan zijn dat ze dan ‘losser’ gaan zitten en gemakkelijker uitgaan.
Klopt dat het moet wennen, zag in het begin ook wazig maar dat verdwijnt als je een paar keer knippert. En op den duur heb je er helemaal geen last van. Heb zelf harde lenzen maar voel ze dus helemaal niet meer zitten. Mij lijken die zachte juist een ramp, zijn zo groot en dun, plakt allemaal zo snel aan elkaar denk ik. Niets voor mij dat gefriemel.
@MK
Heb het idee dat de verbinding nu beter is. Ligt er nog wel eens uit maar herstelt dan wel sneller.
Gelukkig dat je vroeg bij de winkel was, loopt altijd storm met die aanbiedingen.
@TRL
Op en top naar het feest dus straks, dezelfde kleur of iets heel anders nu? Veel plezier bij je nichtje!
@Roanna
Gefeliciteerd met je kleinzoon en veel plezier vandaag in de Oranjerie!
@Filiz
Weer lekker uitgeslapen vandaag.
@Cris
Zo te lezen heb je je draai daar goed gevonden! Je bent een echt feestbeest aan het worden. En gelijk heb je, geniet er van.
@Jac
Hopen maar dat alles vlug gaat lopen, ben je ook weer wat vaker hier. Heb je wel plezier in je nieuwe functie?
daar ben ik ook weer eens!!
@Roanna
gefeliciteerd met je kleinzoon :zon02:
@Beps
Gefeliciteerd met je moeder ![]()
ik heb zonet op de weegschaal gestaan en ben in 2 weken 2,5 kg aangekomen :retard: kan dat komen omdat ik op school geen groente eet? (ik woon door de weeks boven de school met allerlei meiden. het is geweldig met hun ![]()
Mk,wat een mazzel zeg dat je toch nog een doos had dan…Niet voor niks zo vroeg naar de winkel gegaan…
Toos,heb nu een donkere kleur met een lichte lok,was de nieuwste winterkleur…
Marion,een voorzet geven is ook belangrijk .Ik had normaal altijd een rode kleur sinds de laatste keer wat donkerder met een rode lok nu dus een lichte lok…
Cris,jij vermaakt je wel daar zo te lezen…
@Turkijefan
Dat is over 2 weken dan precies 5 kilo :retard:.
@TRL
Had eerst ook altijd rood, kopertint. Het laatste jaar eigenlijk altijd chocoladebruin en dat bevalt nog steeds goed.
en over 6 weken dan 15 kilo…ga zo door…
Marion…heb alle kleuren van de regenboog al gehad, van rood, koper, zwart, bruin, en wit…hou het toch maar op blond…hou wel van kunstmatig blond zijn…:so:
heb mijn haar na 3 weken turkije weer donker gemaakt, maar dat was maar voor 1 week, toch weer blonde plukken er in…staat wat liever…anders krijg ik helemaal de uitdrukking van een heks…hahahahaha
heb toch net weer lama’s gehoord…jij ook Marion…of ligt het aan mij.
O jee niet ziek worden Marion…nog ff en dan vertrek je…kan je niet gebruiken…predictor gehaald???
Goeiemorgen iedeeen,
Ik ga zo ff bijlezen hoor:D
ff…voor alle meisjes…bij de les blijven…dames
Venlogs een oeednzork aan de Elegnse urteisiivnet mkaat het niet uit in wekle
vogldore de ltreets in een woord satan het engie wat blianjergk is is dat de
esetre en lttaase lteter op zjin palats saatn.
Ben je net wakker of zo het is 16.00 uur…goedemorgen…ahumm
goedemiddag Fatih
haha jaa ik ben pas net wakker,
maar ik moest vanochtend vanaf 7 uur werken, e nik ben tot 6 uur uitgeweest, daarna ff douchen en naar me werk, toen was ik om 1 uur klaar met werken en ben ik toch ff me bedje ingegaan:D:D
haahah maarjaa Goedemiddag is ook goedd…!!![]()
@Viva
Nee hoor, heb je helemaal goed gehoord!
Ik was vroeger echt blond maar werd steeds donkerder. Heb nu alle kleuren gehad behalve zwart. Ook geen blonde plukjes meer voor mij want heb heel dun haar houd met blonderen geen haar meer over, gaat allemaal kapot.
Ik heb ook niet zo veel haar, gewoon smurry erin… haarlak… opduwen en klaar…
haha,
maar ik ga weer want ik ga naar Almere
Fijne dag iedereen Doei Doei
gr0etjess