Ttt 54!

have fun Beps…maak er een leuke dag van…en molletjes in de tas…

Marion…jij was wakker zeg gisteravond op het subforum…hahahha

Goedemorgen allemaal,

Zooo weer veel gekletst hier,kan wel zien wie er terug zijn :lol:,gister niet echt geweest had de oppaskids en s’avonds gezellig wezen pokeren bij vrienden

Beps,gefeliciteerd met je moeder,hoop dat je hoofdpijn snel weg trekt en je een fijne dag hebt.

Viva,hoe gaat het met de lenzen?

Marion,wens J maar veel succes vandaag…

Viva,Beps en Marion :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: voor jullie reactie op aftellen…

Ikke zo naar de kapper ff haartjes kleuren en knippen,eind van de middag viert me nichtje je de verjaardag bij me broer daar is ze dit weekend dus ff kadootje brengen…

Goedemorgen allen…al er op dit moment niemand. :paranoid:

Zal ook niet veel aanwezig zijn vandaag , want er is hier in A’doorn van alles en nog wat te doen in de Orangerie.

@Bep: Van harte gefeliciteerd met je moeder en hopenlijk nog vele gezonde jaren voor haar. Dat ze nog maar lang van jullie en haar vakantie’s in Kusa mag genieten.

Mijn jongste kleinzoon is ook vandaag jarig en wordt alweer 9. :king:

@Miere: Mocht je dit lezen…Jullie stonden er mooi op in het personeelsblaadje van Sodex**. Echt leuke foto. :thumbsup: In je eigen toko gemaakt, neem ik aan?

Nou, iedereen een fijne dag verder. What ever you do, or go. :dag:

:dag: Doeggggggggg

goede morgen!! goede morgen? ja goede morgen want ik ben net pas uit mn bed :wink:

@beps…proficiat met je mamz…en veel plezier op de verjaardag

@marion…vertel vertel…wat hebben de voetballers gemaakt? J gescoord?

@roanna…drukke dag voor jou dus…have fun!!

@trl…veel plezier bij de kapper en bij de verjaardag van je nichtje…pokkeren…snap er echt werkelijk helemaal niks van!!

iedereen een fijne zaterdag…

@ Beps: gefeliciflapstaart met mamsje!! HBO, ja dat schijnt wel intensief te zijn. Hopen dat je dat mag doen, diploma is altijd mooi meegenomen =D.

@ Roanna: kleinzoon 9!! Gefeliciteerd! Lekker verwennen op zn verjaardag;)

@ J: joehoeee! Success vandaag. Toitoi!

@ MK: lekker weer een dagje met de kindjes. Geniet ervan, zo na je eerste werkdaagjes.

Verder, ik heb niet echt bijgelezen… Uitgaan was iets te leuk. Ik ging om 6 uur slapen en was om 10 uur wakker. Klaarwakker.

@ TRL: ook een verjaardag! Vieeeel plezieeros! Pokeren is echt tof:D

Roanna…van harte met je kleinzoon, al een hele leeftijd 9 jaar echt tussen tafellaken en servet in he…

Cris…kort nachtje

Tlr…jij ook van harte met je neefje…enne pokeren, nee daar snap ik ook geen jota van…geef mij maar klaverjassen, dat is wel leuk.

Roanna…lekker naar de orangerie

Filiz…lekker lang geslapen, je zal het nodig hebben gehad

Hierzo heerlijk weertje…

enne ja mijn lenzen, moet ze nog in doen voor vandaag maar wacht nog even, dus zit nu met mijn bril op…ga vanavond eten bij vrienden, dan doe ik ze in, maar mag ze nog niet de hele dag inhouden, gisteren al te lang in gehad, kreeg ze er bijna niet uit, zo vast gezogen zaten ze…dus te lang erin he voor de eerste dag 7 uur…dus vandaag nieuwe poging zullen we maar zeggen.

Geniet allemaal van dit heerlijke weer…hubs gaat de tuin snoeien, is het ook echt weer voor.

@viva…oei en dat kan pijn doen dan aan je ogen he!! hopelijk gaat het vandaag beter!!

@cris…das idd een heel kort nachtje…bah!!

Viva,uhhhh laatste keer dat ik haar zag was het nog me nichtje ;)hahahaha zal nig wel zo zijn denk ik…:smiley:
Klaverjassen ken ik weer niet …

Net terug van de kapper weer een nieuw kleurtje en lichte pluk,kapper heft weer een goede keus gemaakt…

:redface: sorry Tlr…excusses aan je nichtje…:smiley:

Filiz…ja muurvast zaten ze, dus maar de lenzen een beetje heen en weer geschoven, en toen gingen ze er wel uit…maar is wel een teken dat ze te lang zaten.

klaverjassen heb ik ook wel eens van gehoord…
wij hartenjagen meestal…

@ Viva: wel wennen zo opeens lenzen. Enne, wel op tijd uit doen he.

Het is hier ook stralend weer… Voor de derde dag op rij, dat kan hier echt niet. Zometeen ga ik met een vriendin mee naar zo’n paardenboerderij (manege??). Zij gaat een baantje zoeken, ik ga denk ik foto’s nemen.

Toedels! Fijne dag allemaal! Geniet van de vrije zaterdag.

@cris…doeii…veel plezier

@filiz en viva
Het is wat die lenzen, de één is ze kwijt en bij de andere zitten ze weer muurvast.
Voorzichtig hoor met de oogjes :wink:

@beps
Gefeliciteerd met mams, veel plezier in Beverwijk en sterkte met de hoofdpijn.

@marion
Gaat het nu iets beter met het internet?

Ik heb vanmorgen het poppenhuis opgehaald bij de Intert**s, Hubs moest vanmorgen eerst naar de kapper dus toch voor de zekerheid mams maar gevraagd ff op te passen zodat ik om 9.00 uur daar kon zijn. Ik was mooi op tijd en kom rustig de winkelstraat inlopen en er staat een rij voor de winkel van de ene kant van de straat naar de andere kant. Iets voor 9.00 uur ging de winkel open en kon iedereen naar binnen. Ik had geluk dat ik alleen was, dus ik kon snel naar de zijkant van de stapel dozen lopen en er ééntje pakken. Er stonden ook veel moeders met buggies dus die duren wat langer. Binnen 15 seconden de hele stapel dozen weg en niet eens iedereen die in de rij stond was voorzien.
Ik was toch zo blij dat ik vroeg was gegaan, de buit is nu binnen!

@cris
Veel plezier!

@trl
Gefeliciteerd met je nichtje.

@viva: ja idd, ben te druk hahaha met mijn nieuwe functie blijf ik tegenwoordig elke dag overwerken en dat is verschikkelijk. Maar als straks alles op rolletjes loopt dan moet het goed komen toch???
En dan kom ik ook weer vaker deze kant op. Want als ik nu thuis ben plof ik op de bank neer.
En dat is niet goed, maar ja nu nog niks aan te doen!

@Toos: pb

hahahah Mk…jij had een vooruitziende blik, mazzel dus…ja ergens kon je het verwachten he, voor zo’n bedrag zo’n leuk kado…iedereen had hetzelfde dus voor 5 december al aan het inslaan…

Welke functie heb jij Jac…

@mk…jij hebt de buit teminste binnen :wink: goed gedaan!!

Goede middag meiden!
Net terug van het veld dus nog niet bijgelezen … maar we hebben er weer een punt bij! Was 1-1 geworden, tegen de nummer 1 van dit moment dus heeeeel knap gespeeld. De goal was niet van J., deze keer bleef het bij de voorzet, kan niet altijd feest zijn he.

Nu eten dus tot straks!!!