Ttt 54!

Zo, heb ook weer even een rondje punten gedaan, maar kan helaas nog niet iedereen bepunten.

Zie je? Had ik het toch goed. Marion gaat de 18e oktober. :vak02:

Ben je toch minder dement als dat je dacht:unibrow::smiley:

@Toos: Ik heb nu al het (on) gedierte al schoon. Moet alleen nog even de was opvouwen.

Als je nou gaat strijken, moet je niet in je koffer doen he

Nee tuurlijk nie. De koffers staan al op zolder… te wachten op de volgende vakantie. Strijken? Dat heeft manneke al van de lijn gehaald en gestreken. En zoveel strijken wij niet meer. :stuck_out_tongue: De rest wordt netjes opgevouwen.

Dat is nog eens handig zo’n man, doet die van mij niet hoor. Strijk trouwens ook niet veel. Enne mijn koffers zijn inmiddels ook al naar zolder

Nee doet hij dat niet? Dat had ik niet van je man gedacht! :lol: Geintje hoor man van Toos. Het was best gezellig he? :dag:

Nou, ik ben mijn ww-zakje aan het klaar maken. Ga nog ff het weekendkrantje lezen en dan ga ik ook maar eens weer naar boven. Nee, niet de koffers ophalen. Nog even tv kijken en dan miss nog ff bijbabbelen maar denk van nie.

@Filiz
Nee dat was de plaats ook niet maar dat zou ook te toevallig zijn geweest. Veel plezier met kaarten en hopelijk heb je daar ook de hoofdprijs.

@Kaylo
Veel plezier morgen en geniet van ikhoefniettekokenavond!

@Seray
Ja morgen gaat ie er weer tegenaan op het veld.

@Toos
Vind dat hij heftiger reageert, extreem boos en extreem verdrietig. Eerst knipperde hij heel erg met de ogen maar dat is gelukkig een heel eind weg. Zelf geeft hij aan dat hij er zich prettiger bij voelt en zich beter kan concentreren op school. En dat is het voornaamste.

@Desi
Schiet voor jou ook al lekker op zeg!

@Roanna
Moeders zijn onmisbaar, dat zie je maar weer!

@Beps
Dat is duidelijk taal … veel plezier!

@Toos&Roanna
Goed gezien, over 2 weken lig ik lekker met mijn kont in de zon!

Manneke zegt dat hij het ook gezellig vond, vind jullie een leuk stel.:dag:
:slapen::slapen: slaap lekker straks, handen boven het dekbed he

@Marion: Misschien is zo’n reactie wel tijdelijk. Wel fijn dat hij zich er zelf beter bij voelt

@Toos
Belangrijkste is dat hij er zich beter bij voelt, de rest zal ook vanzelf wel goed komen.

@Toos: Dat vonden wij van jullie ook.

@Marion: Oh, dat zijn toch al betere berichten. Hopenlijk dat J,. baat heeft bij die medicatie. Het is nog zo kort om er nu iets van te zeggen, maar het begin is er, zo te zien.

Enneh…J. Zet 'm op morgen he met voetballen. :wink:

Meiden weltrusten… en tot morgen ofzo.

Ja ja Marion, dat hoop je… dat je in de zon ligt. :zon: :wink: Het is je gegunt hoor!

:dag::kus: Doeiiiiiiiiiii

@Roanna
Ach er gaat na vorig jaar gewoon een paraplu het koffer in! Hoef in ieder geval een week niets te doen :wink:
TRUSTE!!!

Het is je gegunt hoor, je hebt er zo lang op moeten wachten. Wens J ook van mij succes met voetbal morgen.
Ga ook mn mandje opzoeken.
@Marion: Doe jij het :idea: uit en de boel op slot
:slapen::slapen: Slaap lekker

Natuurlijk, ben zooooooo gehoorzaam :wink:
De lamp gaat dus uit :idea::idea:
Deur op slot

Truste allemaal :slapen:

welterusten allemaal…xx

:idea: :idea:

Goedenmorgen
Lekker gaan slapen, en vanmorgen wakker geworden met een splitting headeack!!!Mannn heb de molletjes al achterover gegooit!!
Dan zo ook nog een verjaardag, want mn mamsje is 72 geworden vandaag!!!

Tot straks,

J: Zet m op!!!

:dag:

Goedemorgen,
@Beps: gefeliciteerd met je mams verjaardag!!! Enne hopen dat de molletjes helpen!

@J: Zet hem op!!!

Iedereen een fijne dag!!!
Ga heel eventjes een paar pagina’s teruglezen

Goedemorgen meisjes

Beps gefeliciteerd met mams…nog vele gezonde jaren voor haar.
Marion…voetbalveld??? J. go for it boy…
Roanna…kanarie schoon?
Toos…hubs wil ook niet strijken (de mijne ook niet hoor)
Filiz…vrije dag
Jac…ook weer terug van weggeweest
MK…lekker met de kindertjes aan de gang, geen haastwerk
Cyn…vandaag tattoo
de rest allemaal een fijn weekend

Meiden we gaan…
Eerst ff kleinen dingen en planten voor de mams en dan ff nog naar Beverwijk
@TRL: De molletjes helpen dus!!!
:dag: