Goedemiddag, kom ff snel langs vliegen, dit forum is erg verslavend, was even benieuwd wat er allemaal gebeurd was
@ desi- fijne dag
@ TRL- altijd weer lekker naar de kapper, veel plezier met je nieuwe kleurtje! en veel plezier bij de verjaardag
@ mk- gelukkig was je idd zo vroeg bij de winkel dat je het poppenhuis hebt kunnen scoren:)
@ beppie- gefeliciteerd met je moeder!
@ roanna- gefeliciteerd met je kleinzoon!
@ viva- hoop dat je lenzen snel wennen, heb geen ervaring met lenzen, maar lijkt me een heel gedoe
@ cris - pff weinig slaap gehad dus, ach als je maar lol hebt gehad!
sorry rest ben ik kwijt⦠ff snel boodschappen doen, krijg zometeen een vriendin te eten
@Viva
:D:D:D heb geen predictor nodig hoor. Zwangerschap is al uitgesloten.
En als het dan toch moet dan maar nu, ben ik weer opgeknapt als we vertrekken. Sprak net buuf en die liep ook al te zuchten, zij krijgt al 3 weken geen hap door haar keel. Volgens haar waren er veel mensen met die klachten. Het enige voordeel hiervan is dat ik zeker weet dat mijn bikini perfect past over 2 weken.
@Desi
Goedemiddag ⦠goed doorgezakt vannacht zeg. Klinkt me bekend in de oren, kon er zelf vroeger ook wat van
@Seray
Smakelijk voor straks en veel (werk)plezier vanavond!
@ Toos: ja, ik dacht ook dat ik hier iets ging leren⦠Ziet er niet naar uit, haha. Nee hoor, komt vast nog wel.
@ Marion: feestebeesten is leuk =D. Zolang je het met een BEETJE verantwoording doet, en niet zoals de Schotten hier⦠J met de voorzet! Joehoeee! En lekker hoor, gelijkgespeeld tegen de nummer 1! Team kan weer trots op zichzelf zijn.
@ Turkije fan: aan de groente zal het wel niet liggen. Ik heb hier in geen twee weken echt groente gegeten en ben denk ik 5 kg afgevallen ;).
@ Seray: wat gaan jullie eten me tje vriendin? Veel plezier!!
Ikke ga nu ratatouille maken met mijn Franse overbuurmeisje. Lekker ALLEEN MAAR GROENTE eten vanavond! Hmmmm. Duurt helaas wel drie uur om het klaar te maken.
@ cris - we eten redelijk makkelijk, salade met alles erop en eraan en aardappeltjes met rozemarijn/knoflook en bacon uit de oven. Lekker wat jij gaat eten, eet smakelijk over 3 uur;)
Viva,jij op een heks lijken kan ik me niet voorstellenā¦
Marion,me ma heeft daar ook last van gehad dat ze geen hap door haar keel kreeg,ze heeft er ook de griep bij gehad duurde 1,5 weekā¦Nu gaat het gelukkig weer beter met haar.
Seray en cris,eet smakelijk met jullie vriendenā¦
Net terug van de verjaardag van me nichtje,ze was erg blij met de buggy voor de baby born,gelukkig maar is altijd maar afwachten ā¦
En vanavond helemaal niks doen lekker bank hangenā¦
@TRL: Gelukkig dat je moeder weer opgeknapt is. Volgens mij heerst het. @Marion: Had ook 2 weken lang dat ik niet kon slikken, was een keelontsteking. Had het zover laten komen dat er blazen achter in mn keel zaten. Dus als het niet weggaat laat er even naar kijken @Viva: Ik voel mijn lenzen niet hoor, alleen als een vuiltje onder zit, dan lijkt het wel of er een baksteen onder mijn lens zit. Heb ooit wel eens zachte geprobeert, maar kreeg ze niet eens in mijn ogen gefrommelt.
@ MK: het was zoooooooo mooi!! Helemaal tussen de heuvels enzo, oooo ik keek mijn ogen uit. Wel anderhalf uur heen en anderhalf uur teruggelopen⦠woei, wel veel hoor zo in 1 dag!!
Enneh, tja ik zal weer eens wat schrijven. Heb niet errug veel tijd gehad. Goed dat je het zegt, wel leuk datje af en toe komt kijken op mn weblog.
Dank je wel MK. Ja, dit weekend zijn ze bij haar. We hebben ze om 15.00 uur van het station opgehaald en zijn toen met zān allen nog even naar het winkelcentrum gegaan en daar mocht hij nog een cadeautje uitzoeken. Hij wou graag zoān klein handcomputertje, waar je spelletjes op kunt doen. Voor beiden ook nog even een nieuwe (leger) winterjas gekocht en toen ff lekker thuis een pizza gegeten. Manneke is ze nu naar huis (Deventer) aan het brengen met de auto. Was wel weer even gezellig zo.
Goed, dat jij ook dat kado voor M. hebt kunnen scoren. Ben je daar in ieder geval zo goed als weer klaar mee. Ik moet ook de boekjes die nog gaan komen bewaren. Tot nu toe had ik alleen die van Bar* Smi* nog maar gehad.
@Marion: Toch goed die 1-1 uitslag en dan nog wel door een voorzet van J. Hij gaat goed de laatste tijd he?
@Cristina: Hey Cris. Hij gaat zo te lezen, goed daar he? Je vermaakt je aardig en hebt je eigen zo te zien, snel aangepast daar. Goed zeg! Veel plezier daar en ook goed leren he! Daar kwam je toch voor? :biggrin:
Jaaaa, echt fantastisch hier!!
Ikke ga mij weer klaarmaken voor het volgende feest. Om 8 uur gaan we naar wat vrienden en daarna gaan we als het goed is uit.