Zo ik ben weer weg…misschien nog tot straks…doei, doei
@ desi, veel plezier!
@Seray: Ik weet het, volgens de makelaar zou het geen probleem moeten zijn omdat het nog steeds te koop blijft staan.
@ viva doeidoei, fijne avond
@desi: Veel plezier
@Viva: Tot latersssss:dag::dag:
toos : hoop dat alles vlug in orde komt voor jullie. Is al een tijdje aan de gang hé, volgens ik al kunnen bijhouden heb hier ?
Ga er nu ff tussenuit voor een lekker :smoke:
Tot subiet !
@ toos, officieel is het zo dat je alleen mag verhuren met toestemming van de bank waar de hypotheek loopt. Heb je dat niet, en ze komen er onverhoopt achter, volgen daar zware sancties op ondanks dat je woning te koop staat. Makelaars zijn er over het algemeen heel makkelijk in, maar kijk er wel mee uit. Hoop gewoon dat jullie je huis binnenkort verkopen, dan heb je daar tenminste geen zorgen meer van!
viva : al terug weg ? :frown:
ik last even een rookpauze in tot zo:)
@Kaylo: Mijn vader is eind januari overleden, zijn huis staat nu een maand of 7 te koop. Je hebt het over het schilderijtje. Heb er ook zo 1 gekregen, in het zelfde papier als jij:D
@Seray: Bedankt voor je advies. Zal maandag even informeren hoe en wat.
@ toos - graag gedaan en succes ermee
toos : triest voor je van je vader, wist ik nie, sorry hoor.
En met dat schilderijtje loop helft van ADR waarschijnlijk rond ![]()
Sigaretje heeft gesmaakt. Bwèkes ! Wil er eigenlijk vanaf, maar lukt me TERUG nie ! Was 1 jaar gestopt, maar herbegonnen op vakantie (P.S. vorig jaar in ADR). Hoe dom kan een mens zijn :retard:
Denk dat ik toch terug die klevers ga halen.
toos : foto’s gezien ? De andere krijg ik er niet op. Is geen jpg maar bmg of zo (wat dat ook mag betekenen ?).
toos : ze zien ons daar precies toch graag hé ? Hihi !!!
Ja de foto’s zijn echt leuk. En ze zien jullie echt graag. Werd regelmatig aan mij gevraagt of ik wist hoe het met jullie was.
toos : Wat mij betreft, is het misschien ook geen ADR meer. Waterskieën kan ik toch al vergeten, want waarschijnlijk word ik in december aan mijn andere knie geopereerd en kan ik het al helemaal vergeten. Met mijn rechterknie zat ik 7 maand thuis en ik vrees dat mijn linkernie nu hetzelfde te wachten staat. Maar is nog niets zeker, we zien wel. Heb wel geen zin om daar terug 3 weken terug rond te strompelen met een brace rond mijn been !
Goedenavond.
Ben ook weer even onder de levenden. Mijn zoon gaat boodschappen doen, trekt ie de deur achter zich dicht zonder de sleutel bij zich te hebben. Dus ff A’doorn bellen (ons dus) en wij er met zijn sleutel naar toe. Toch wel fijn voor hem, dat zijn moeke in de buurt woont. :unibrow:
@Toos: He wat vervelend nu toch weer dat gedoe met dat huisje. Dat wist ik ook niet, dat het zo kan zijn als dat je het te koop hebt staan, dat je het dan niet kan/mag verhuren. Zo leren we toch steeds weer van elkaar. Maargoed, je gaat het maandag even navragen. Zou de makelaar dan toch ook moeten weten.
De rest weer een fijne stapavond of wat dan ook. ![]()
Ja, over een week of 2 gaat er toch ook weer iemand op vakantie. Wie ook alweer Toos? Wij toch niet zekers he? ![]()