Nee kan me daar wel wat bij voorstellen, maar aan de andere kant zijn het allemaal korte afstanden en overal liften
toos : en Tulin is echt een lieverd hé ? Die vond het zo tof dat ik me min of meer kon uitdrukken in het Turks (iedereen daar trouwens, wordt wel geapprecieerd). Dankzij de avondschool natuurlijk. Willen we gelijk onze koffers pakken en wegwezen ? :vak02:
Uhhhhhh even denken hoor. Nee geloof niet dat we over 2 weken weer gaan. Was toch iemand anders, weet even niet meer wie:biggrin:
toos : doe jij ff lijstje nog aub ? Ik verkl…t het toch ! :mad:
@Kaylo: Ja ze is echt een leuke meid. In de afgelopen jaren is ze meer geworden dan zomaar iemand, zijn echt bevriend geraakt.
@Roanna: Zeker makkelijk als moeders in de buurt is om de deur weer open te maken
Welnee Kaylo, ging toch prima dat lijstje
Het lijstje nog maar eens…
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi ![]()
Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
toos : thx voor lijstje !
En Tulin, de schat, die had echt jullie foto op haar gsm staan de dag toen jullie aankwamen. Zei toen ook : My friends are coming. En toonde toen een foto van jou op haar gsm. We zaten toen samen aan tafel te eten, en ze was echt blij jullie terug te zien.
Dus : VOLGEND JAAR TERUG ADR !!! ![]()
Nog een kadertje van de schoenpoetser ?
Verdorie ! Heb nog zo leuke vakantiefoto’s en krijg ze er gewoon niet op ! Het formaat of zo is niet toegestaan (?)
En op het lijstje sta ik lekker op de eerste rij (voor de verjaardagen dan toch :o)
Minder leuk !
Ja ze was echt heel blij, nu ook weer. Zal haar erg gaan missen. Ik wil in ieder geval terug naar ADR, is het niet in de zomer dan in het najaar. Het is onzeker of Tulin in ADR blijft er bestaat een kans dat ze naar istanbul gaat naar crown plaza hotel.
He gatsie… ik sta helemaal niet in het lijstje :vak02:
Ik ben maar aan het piekeren van wie er toch over 2 weken gaat, maar kom er nog steeds niet op. ![]()
:dag:
Had speciaal voor jou en Kaylo het lijstje er weer opgezet en een beetje vergroot, ben je nou ook al leeskippig??
toos : kan hen ergens niet ongelijk geven. Als je ergens beter bent qua werk, waarom niet dan ? Moeten ook aan hun portemonnee denken hé ?
Maar ja, is nog een hele tijd, zullen wel zien tegen dan. Hoop in ieder geval dat ADR blijft zoals het is (met Of zonder de mensen die we er kennen). Zou jammer zijn. Wij zijn verknocht aan Turgutreis (in elk geval willen we NIET naar hotel ernaast hoor).
Veel te ongezellig :unibrow:
We hebben eerst ons weekendje nog te gaan in de Ardennen, daarna zien we wel.
wat is "leeskippig " ? Pfffffffffff … wat een taaltje soms hé ? (die Hollanders … hihi !!!).
We hadden zo’n bijeenkomst bij de buren en meteen een rondleiding gevraagd. Het is op zich een mooi hotel, maar doet erg steriel en ongezellig aan. Spa was wel erg mooi. Hoorde daar trouwens van iemand van het oude animatieteam dat R*** en Ma**** ontslagen zijn. Weet niet waarom
Nou, je hoeft heus niet zo kattig te doen hoor.
Ik zie me niet staan. Ja, bij de verjaardagen wel, maar da’s nie zo belangrijk. Oh, je bedoelt wie er dan over 14 dagen weggaat.?.. Ik zie het nu ja.
Bedankt Toos. Je bent geweldig! ![]()
leeskippig is niet kunnen lezen zonder leesbril
toos, roanna en (al) de anderen : ik ga lekker filmpje zien. Voetjes op de bank, glaasje wijn en blokje kaas erbij. Lekker genieten ! Morgen ben ik er niet, feestje met familie (ook genieten). :dag: en :kus: en :slapen:
Dadaaaaaaaaaaaaaaa !!!
:dag: Daaaag Kaylo en geniet ervan en nog een goed weekend verder.