Ttt 54!

Naar Turgutreis ??? :frown:

WOU DAT IK DAAR WOONDE !!! :wub:

toos : neeje, met dat lijstje. Blijkbaar WEER iets verkeerd gedaan. Ben ook zo’n klungel met dat pc gedoe :smiley:

Nog even proberen, hoop dat ik hem nu goed heb ?

:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:ChrissyP:9 oktober Kusadasi :turkey:

Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

Oef !!! Nu is hij goed hé ? :thumbsup: Pluimpje op mn kop :o

@ toos - dank je,zal ik doen, jij goed weekend!

@ kaylo, volgens mij heb je het lijstje nu goed gekopieerd, alleen desi staat er niet op…

toos : heb je de foto al gezien van de schoenmaker en ons ? Staat op de vakantiefoto’s (ledenlijst). Moet je eens gluren.

Kaylo: PB

ha ben ik weer…heb nog even antwoord gegeven op HET subforum aan fatih…maar daar zal ik wel commentaar op krijgen…kon het echter niet laten…

he Toos, nog wat van de makelaar gehoord, nu de prijs is verlaagd.

jaa ik wou ook dat ik in Turgutreis woonde:D

Me hartje is daar

Nee nog niet gezien, staat hij bij jou? Ga meteen kijken.
Was wel grappig die schoenenpoetser, hij stond maar even bij het hoofdrestaurant en ging daarna naar de lobby bij iedereen proberen. Hij ging steeds erger mank lopen, behalve als hij dacht dat er niemand keek. Liep hij als een kieviet

@Viva: Ja vandaag even gebeld, volgende week komt er een advertentie in het plaatselijke suffertje en staat het sinds vandaag ook te huur zolang er geen kopers zijn

n0uu iki heb het ff gelezen hoor maar wat bed0el jj er precies mee,

h0e weet jij nou of iemand anders daar een askim heeft of niet, Maar jaa miss ben ik ook wel te blond hiervoor,

sorry toos het gaat automatisch, maar ik zal proberen om het niet meer te doen,

dat meen je niet te huur, daar blijf je volgens mij kopzorgen over houden.

Fatih…pb

@ toos - vervelend dat je nog geen kopers hebt, maar pas op met verhuren als je een hypotheek op je huis hebt! heb genoeg gezien dat daar problemen van kwamen met de bank. Wil geen bemoeial zijn, maar aangezien ik in die branche werk is het goedbedoeld advies

toos : pb teruggestuurd. Ja, foto staat bij mij. En inderdaad, was wel grappig hoe hij toen kon stappen als niemand het zag ! Heb er wel een mooi cadeautje van gekregen : een kadertje met een schilderijtje van een witte lelie. Vond het zo lief toen hij dat kwam brengen. FOR YOU I LOVE ! zei ie. Ocharme, de lieverd. En ingepakt in papiertje met hartjes op. Ventje vond het ook heel lief van hem.

@Viva: Het is iets minder kopzorgen. We hoeven er niet meer regelmatig naar toe om de boel bij te houden. Verkoop gaat gewoon door, ook als het verhuurd wordt. Zodra er een koper is moeten de huurders er binnen 3 maanden uit. Wordt allemaal vastgelegd. Daar komt nog bij dat we nog een paar maanden het huis kunnen betalen van mijn vaders rekening en het daarna zelf moeten ophoesten. Maar we hopen nog steeds dat er snel iemand komt die het koopt

Mensen ik ga want ik ga stappen, ik wens jullie allemaal een hele fijne avond, en ik spreek jullie morgen denk ik wel weer,

Groetjess

toedels fatih…

Toos, ja dat schiet niet echt op als jullie alles moeten betalen…