Ttt 54!

@ marion - gelukkig dat het nu wat beter gaat met het internet, hopelijk met een splitter nog beter! en ik vind het ook helemaal niet erg om te werken op zaterdag net wat ik zeg, het voelt niet als werken en heb er altijd lol :smiley:

thanks dames,

nog even en het is zo ver ben opeens nerveus hihi

Marion,ga eerst ff naar me ouders met de kids,daarna zullen ze we even slapen,tenminste 1. En dan misschien nog naar de speeltuin…
Me broer heeft ook tscl* en ook vaak problemen…

Nog een half uurtje en dan heb ik het er weer op zitten voor deze week…

@Marion: Nou, wat er hier net aan de hand is/was, weet ik ook niet . Ik kon daarnet helemaal nergens meer op komen, dan alleen mijn msn. Wil ik hier nog even een post plaatsen, moest ik me eerst weer inloggen, terwijl mijn lampje groen was en ik ook eigenlijk nog inlogd was. Althans dat dacht ik. Ik snap zowiezo al bijna niks van digidingen, maar dit vond ik wel vreemd. Het groene lampje bij mij naam staat aan, maar ik ben niet ingelogd. :question::question:

Vorige week heb ik er ook halve dag uitgelegen, na tweeen half jaar dat ik xs4*** gebruik. Daarvoor nog nooit!

Maargoed, jij en wij zijn er weer dus… :unibrow:

Koffers al van de zolder Marion? :zon02: :unibrow:

@CrissyP: Heel veel succes met je sollicitatie vanmiddag. Zet 'm op! :thumbsup:

Ik ga nu even douchen. Ja, ja, ik heb nog steeds vakantie, :vak02: dus… alle tijd. :nod:

Zie jullie laters wel weer. Fijne dag iedereen verder. :dag:

Goeiemorgen,
Vanmorgen lekker uitgeslapen, verder nog niet veel gedaan. Heb nog vakantie. Hoef pas maandag weer te crocken.
@Marion: Je kan weer op internet, wat een gedoe is dat. Wij hebben een zeeuwse provider, ligt er ook regelmatig uit.
@ChrissyP: Succes vanmiddag:thumbsup::thumbsup:
@TRL: Nog 10 minuten of zo, heb je lekker weekend.
@Roanna: Wel doen he die foto’s mailen. Zal het je even helpen herinneren, je korte termijngeheugen is ook niet meer wat het geweest is:D

Goede…middag intussen Toos. :zon02:

Weet je wat? Ik doe het nu even gelijk. Je kunt zo 2 foto’s/mails verwachten op je hotmailadres. Komen wel van mijn provideradres, dus niet denken van…wie is dat nu weer. Ben ikke… :wink:

Ga ik zo nog wel ff douchen. :stuck_out_tongue: Kep toch nog vakantie. Oh, dat had ik al gezegd he?

zo ff lunchpauze…

toos & roanna geniet nog ff lekker van jullie laatste vakantiedag!

Crissie- ik zal om half 2 voor je duimen!

trl - succes met oppassen en goed weekend!

Goed dat je het zegt, kreeg de mail en meteen verwijderd. Kan het gelukkig nog terughalen. Ga meteen even kijken.

@Toos: Als het goed is heb je ze nu beide. De laatste met ook nog een klein berichtje erbij.

Heb ze per sateliet verstuurd, dus ze moeten er nu haast wel zijn. :zon02:

Breaky, breaky… zijn ze goed aangekomen? :unibrow:

Ja ze zijn goed aangekomen, gaat snel he met die satelliet. Je moet ze tenslotte helemaal naar zeeland zenden. heb je een mail terug gestuurd. Enne bedankt

Dikke :kus: terug trouwens

hey dames…
ikke al op school geweest, daarna naar stage voor het rooster ed…ziet er daar gezellig uit…ik heb dr zin in!!

@marion…jeetje das balen met dat internet…gelukkig dat het nu alweer wat beter gaat!!

@beps…leerze

@crissyp…succes vanmiddag!! zou natuurlijk super zijn als je die baan kreeg!

@viva…shopze…enne succes met de ogen man :wink:

@trl…jammer van je clubbie idd…maar ach…volgende keer weer beter…

sorry ik vergeet waarschijnlijk weer een hoop!! maar denk aan jullie allemaal hoor…!!

@ filiz wat voor stage ga je lopen?

@seray…in een behandelgroep (gedragsstoornissen) voor kinderen van 12 tot en met 16…

@ filiz- mooi werk, maar lijkt me ook wel zwaar. Hoe lang moet je nog voor deze opleiding?

@chrissy
Succes!

@seray…ik vind het idd echt leuk werk om te doen…vorig jaar heb ik in een andere groep van de zelfde instelling stage gelopen en dat is super goed bevallen…:smiley:
ik zit nu in mn laatste jaar…nog 3 weekjes school…daarna 8 maanden stage…en dan een enkeltje naar turkije…:D:D

Zo vannacht terug gekomen van een goede en warme vakantie. Ik wil teruggggggggggggggg!!! De hele vakantie temperaturen meer dan 31 graden en 1 dag in antalya 37 graden gehad.

De heenreis liep zeer verspoedig. We waren om 06:30 in het hotel. De terugreis verliep iets minder ivm met het weer en tussenlanding in Dalaman.

Gisteren is het weer in Turkije wel omgeslagen. Het begon inees flink te waaien en wat kleine druppeltjes en later sloeg dit om tot onweer en veel regen. We zijn ook met het onweer opgestegen en later in Dalaman weer. Daar hebben wij gehoord, dat in Marmaris het nog meer heeft gespookt.

Het was een leuke en gezellige vakantie, maar ik zal niet voor de 2e keer terug willen naar Kemer.

Ik kan alleen zeggen wat is het hier koud.

@ filiz- leuk zeg! zeker dat enkeltje naar Turkije :D, waar ga je dan wonen in Turkije?