Beps,vanmiddag oppassen van half 1 tot half 7…
Goede morgen iedereen, kindertjes afgeleverd en op tijd weer op het werk.
@marion
Kan me voorstellen dat je ziek wordt van dat internet, als je betaalt dan mag je toch verwachten dat het ook werkt.
@linda en trl
Jammer van het voetbal.
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Op weg van Tibet naar Nepal
http://www.lungta.nl/pix/tibet.gif
Nog even en Bloemmie staat op de Mount Everest!!!
Goedemorgen meisjes.
Marion…vreselijk, ik heb hetzelfde gehad bij kp* maar nu doet alles het prima van dezelfde provider, maar heb 7x een klacht ingediend…schriftelijk, telefonisch ect…heb alles vergoed gekregen hoor 300 euro voor alle gemaakte kosten, en een half jaar gratis internetten en bellen.
Beps…naar school vandaag, toi toi…doe je best, we horen het wel…moet een eitje zijn voor jou
Tlr…jammer van de voetbal, je hebt je dus ook op zitten vr*ten…en vanmiddag ook nog weer megalang oppassen.
Linda…wel gewonnen, maar toch verloren…dat is balen.
Kaylo…ook weer langs geweest
Mk…al weer op tijd op het werk, je hebt al een dagtaak eropzitten voor dat je achter je bureau zit.
Bloem is nu onderweg naar Nepal
Roanna, geen kou gevat in het hoge noorden, ik vind het ook een takke eind rijden naar friesland toe, en dan zit jij nog wel dichterbij, hiervandaan is het toch een dikk 2 uur rijden…ik weet niet waar je daar moest zijn, maar wij hebben familie wonen in Drachten, Joure en in Wolvega…(daar is hubs geboren he).
Toos…laatste dagje vakantie…moet je maandag weer aan de bak, of heb je nog een paar dagen??
Voor de rest…weet niet meer…ikke straks naar de opticien…proef lenzen aan laten meten…varifocale lenzen…het zal mij benieuwen.
Heb altijd 1 lens gehad om te lezen, maar daar wordt je zooo moe van…het gaat een paar uur goed, maar hoe later op de dag hoe moeier je daar van wordt. Nu dus lenzen met een leesgedeelte, ga eerst voor proef…vind het knap duur 45 euro per maand.
Dus maar eerst eens gratis testen of het wat is voordat ik daar aan begin…
Weer vroeg wakker, zijn ze verderop aan het heien…grrr…Nou ja, vandaag is mijn DAGGIE even helemaal niets, alleen de was en de boodschappen en voor de rest NADA, NIKS, NOPPES…mammiedag…
Kom af en toe hier wel even langswaaien…
@viva
Helemaal niets, weet je het zeker, echt niet ff met de stofzuiger door het huis
![]()
No way…Mk…vandaag niets…mijn dag.
Anders krijg ik echt het gevoel dat ik alleen maar werk…dus nee…de stof dwarreld maar weelderig…en iedereen loopt alles maar naar binnen. Morgen weer…hahahaha
Ik ga naar de ogen meneer…en ff shoppen ofzo…weet nog niet.
De was draait…zo ook de droger, ik zie het wel als ik weer thuis kom…
Goedemorgen! Laatste dag voor het weekend
alleen vandaag nog werken en morgennacht:)
@ beppie - heb je pb gehad en beantwoord, volgens mij alleen 2x, sorry! succes vandaag met school!
@ viva - succes bij de opticien, hopelijk zijn deze lenzen dan wel wat voor jou.
@ trl - balen van je clubbie! maar helaas niks aan te doen, al weer een beetje over gisteravond heen?
@ Marion - erg frustrerend zo’n slechte internetverbinding, hopelijk gaat het na vanacht beter en anders hoop ik voor je dat je er eerder vanaf kan.
@ roanna - fijn dat je dag in Friesland leuk was geweest
En toen was ik het kwijt…sorry.
Voor iedereen die vrij is, fijne dag en voor iedereen die moet werken of naar school - werkse en leerse!
Seray,ja hoor ben er wel weer overheen,kan er verder toch niks aan doen.En bekijk het ook een beetje positief … nu kan ik dat geld gebruiken voor wat anders …
Elk nadeel heeft zijn voordeel…
Dus jij hebt eigenlijk maar 1 dag weekend zeg…
Viva,succes bij de ogen meneer en shop ze,lekker genieten van het niks doen,je hebt er in ieder geval mooi weer bij…
Mk,ook weer aan het werk,alles goed gegaan met de kids wegbrengen?
@ trl - ja dat is idd ook weer zo! ik heb altijd maar 1 dag weekend :(, maar daar kies ik zelf voor, vind het te leuk om achter de bar te staan om dat op te geven dus elke zaterdagavond en nacht werken. Overdag wel vrij dus dan kan ik het huishouden nog doen:)
Seray,is ook een voordeel je bent er lekker uit op de zaterdagavond en nacht en het kost je geen geld…
@ trl - nee idd, je hebt het idee dat je lekker aan het stappen bent en ik heb totaal nooit het gevoel dat ik aan het werk ben ![]()
wat een rust hier…iedereen zo druk aan het werk?
Hey meıden…
Nou morgenmıddag gaat het gebeuren… Mıjn 3e tattoo!! Heb alles gechecked… echt alles ıs superschoon enzo… Komt helemaal goed!! Een foto volgt uıteraard zodra ık thuıs ben… Het wordt een trıbal met vlınders… Ben er nog nıet uıt of het zwart wordt of dat ık een kleın detaıl met kleur wıl!!!
Meıden ık ga mıjn bed nog ff ın… was om 06.30 thuıs… en om 08.00 aan het ontbıjt!!
:kus:
Cynthia - spannend! en kan me voorstellen dat je nog ff lekker gaat slapen na zo’n korte nacht. Slaap lekker!
Goedemorgen dames,
me inwerkster is even weg dus snel even buurten bij jullie. Maar ik moest wel veel bijlezen hoor jeetje.
Nou vandaag me laatste dag en vanmiddag een solli dus ben helemaal happy.
Ik werd gister gebeld door een werving en selectie bureau die me cv hadden gezien op internet en ze hadden misschien een baan voor me. Bij een verhuisbedrijf voor assistent planner dus ben benieuwd. Vandaag om half 2 daar zijn en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Zou wel heel mooi zijn want dan kan ik na me vakantie beginnen. Dames duimen please!!
ChrissyP,veel suces met je sollicitatie??
Cyn,6.30 'thuis’wezen stappen of wat leuks gedaan met je askim:unibrow::unibrow:
chrissy - heel veel succes met je sollicitatie, hopelijk krijg je die baan! zou fijn zijn voor je!
Goodmorning all.
@Cynthia: Oh gaaf man! Waar gaat het nu gebeuren? Daarbovenaan bij de Barstreet? Succes ermee en ik ben nog steeds zoooooooo jalo, dat jij daar zit en ik hier. :crybaby:
@Viva: Nou die plaatsen heb ik allemaal langs zien komen, maar wij moesten eerst in Ee zijn en daarna in Kollummerszwaag. Hebben er ook ruim 2 uur over gereden ondanks de tomt**, maar de terugweg wat sneller, omdat het niet meer zo druk op de weg was.
Zo zeg, mijn schoondochter is gisteravond voor een week op studiereis naar Sicilie gegaan. Daar schijnen de temperaturen ook nog zeer aangenaam te zijn. Die bofkont! :biggrin:
Zo, de rest is weer druk aan werk, zie ik :lol: en… dus hier aanwezig. Bep naar school vandaag, dus komt niet
.
@Toos: Volgende week zeker ook weer crocken he? Ik ook hoor! Zal er vanavond even voor gaan zitten om de foto’s door te sturen. Oke?
Werkse allen en Cyn, jij nog een paar fijne dagen daar. :vak02: :dag:
Goede morgen!
Na het updaten van het modem gaat ie wat beter, is ook weer sneller nu. Ze vernmoeden daar dat er ook nog iets niet helemaal in orde is met de splitter. Vanmiddag maar zo’n ding halen dan en dat nog maar proberen. Hopelijk is daarmee dan opgelost.
@Cris
Zal Delilah ook eens downloaden, ben benieuwd, kan ik over even lekker wegdromen aan het zwembad.
@Beps
Wat dacht je dat ik gedaan heb dan! De stoom kwam zelfs uit mijn poriën. Had gewoon hoofdpijn daarna. Is T*****i trouwens.
@TRL
Bijna weekend!!! Heb je nog plannen met de kids vanmiddag?
@MK
Zal een drukke bedoening zijn geweest vanmorgen of viel het mee?
@Viva
Ben benieuwd hoe het zal gaan met de lenzen! Lekker een dagje nietsen vandaag. Ga maar mooi ergens op de koffie want jou kennende begin je toch weer aan een of andere gigaklus als je thuis blijft!
@Seray
Inderdaag een kort weekendje maar werken achter de bar kan ook heel ontspannend zijn (tenminste als er geen lastige dronken klanten zijn) , heb ook vaak geholpen bij vrienden toen ze nog een kroeg hadden.
@Cyn
Ben benieuwd naar je tattoo. Zou hem helemaal zwart doen, heb er ook eentje met kleur maar die blijft niet zo mooi, de kleuren vervagen en bij zwart is dat niet zo storend. Maar dat is mijn mening! Succes met beslissen!!!
@Roanna
Wat een geluksvogel die schoondochter van je! Mocht je niet mee in haar koffer?
@Chrissy
SUCCES!!! Natuurlijk duimen we voor je!