:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP:9 oktober Kusadasi
Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
20/05 Turkije fan
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Pfffff !!! Net terug van avondschool. Vermoeiend ! Heb ook de hersenen niet meer van een 25-jarige :unibrow:. Die juf gaat enorm snel, is eigenlijk niet zo erg leuk meer.
Toos : de moed zinkt me in de schoenen voor de watersporten volgend seizoen :frown:
Heb ondertussen de bevalling van dit deel gemist :redface:. Sorry, maar is precies tamelijk veel om bij te lezen, dus heb hier en daar een pagina overgeslagen.
Ben gisteren ook niet komen gluren, en nu is er precies ook bijna niemand ?
Zal dan ook maar in mijn zetelke kruipen zeker ?
Beps : heb lijstje aangepast met bestemming hoor
Zal er in het vervolg aan denken.
:dag:dan maar weer ? Tegen je eigen zitten leuteren is ook maar dement gedoe. Daaaaaaaaaaaag !!!
Ben weer heelhuids thuis vanuit een verre Friesland. Heb weer een gezellige dag gehad met de familie, die wij vanwege de afstanden niet zo vaak zien.
@Toos: Ben jij er ook al zo depri van? Kan me nog steeds niet voorstellen dat we een week geleden nog in de hitte zaten. :vak02: Bah… hier! Ik zal je echt van de week ff de foto’s doormailen. Ben nu een bietje moe van die lange reis. Was bijna even lang, als met het vliegtuig naar Turkije. :biggrin:
@Crazymar: Ik wens je ook veel sterkte en wijsheid toe. :kus:
@MK116: Weer heerlijk gewerkt had ik gelezen. Ach, voor je het weet zit je weer in het ritme. Hopenlijk gaat het ook goed met G. op de creche, dan is dat weer een zorg minder.
@Linda: Hoe heeft jou club het gemaakt dan? Oh, ik hoor net van het manneke dat het nog op tv komt zo.
De rest weet ik even niet meer. Iets met tatoo’s enzo. Ik heb er geen, maar zou ooit wel eens een kleintje op mijn schouder of onderrug willen hebben. Maar ach, daar ben ik toch eigenlijk ook al best een bietje te oud voor toch?
Weer thuis van een teleurstellende avond,tjonge jonge jonge,gratis naar binnen,omdat het in zagreb slecht was nou de volgende keer mogen we wel geld toe krijgen,schandalig gewoon…Ga nooit eerder weg,maar ben nu bij de 0-3 weggelopen en ik was niet de enige…Geen woorden voor…
Goede avond meiden!
Nog eventjes voor het slapen gaan. Vanmiddag gebeld met de internetprovider, hij vliegt er nog telkens uit. Staks dus weer en had het echt helemaal gehad. Bijna 3 uur ben ik er mee bezig geweest, waarvan een dik uur aan de telefoon a 30 eurocent per minuut. Verbinding getest en ze geven toe dat hij telkens wegvalt en niet optimaal is, maar zitten er volgens de madam aan vast tot juni 2008. Woest was ik, ik betaal netjes op tijd, dat wordt van mij verwacht. Daarvoor in de plaats verwacht ik van hen dat ze hetgeen leveren wat ze zeggen. Nu hebben ze het modem geupdate. Vannacht gaan ze het doormeten. Is de verbinding dan nog slecht kunnen we misschien eerder opzeggen. Ben benieuwd dus.
@Cyn
De tattoo, zou hem ook liever in Nederland laten zetten, om dezelfde reden dan Beps. Maar heb dan ook nooit een tattooshop in Turkije van binnen gezien.
@Crazy
Wens je sterkte, met wat er dan ook aan de hand is. Hoop je snel weer hier te zien :kus:
@Paris
Kijk even onder vakantieliefdes/aftellen. Daar kan je zien wanneer Summa vertrokken is en hoe lang ze weg blijft, een hele poos meen ik me te herinneren.
@Viva
Hey … je hebt ook een vlinder!
@Bloem
Gezellig met paps en mams op msn. Eet je ook niet met ze mee als je paps je favoriete brood voor je maakt ;)?
@Filiz
Bedoelde inderdaad de coachopdracht. Maar hij gaat goed dus je hebt de dames uiteindelijk onder de duim gekregen?
@Roanna
Ook weer thuis van het Friese land!
@MK
De kop is er af, en gelukkig is de 1e werkdag meegevallen.
@ Roanna; tja, het verre Friesland… Beetje zoals Bloem, in het verre Oosten ;).
@ Marion: internet nog steeds vervelend. Technologie van tegenwoordig ;).
@ TRL: jammer van de wedstrijd… Ik heb dat ook gezien toen ik nog bij Feyenoord werkte, dat supporters supersacho de wedstrijd uitliepen wanneer ze aan het verliezen waren. Geen vrolijk gezicht.
@ Linda: Hmm, wel gewonnen maar ook uitgeschakeld. Dus goed en slecht gevoel?
Ik ga ook richting bedje. Ik heb net Delilah gedownload van The Plain white t’s. Echt zooo’n romantisch nummer!!
Goedenmorgen
Vandaag zal ik dus niet zijn… Ik ga op studie… jaja, ikke wel
@Cris: nee ik wist dat het niet spannend zou zijn, maar volgend jaar wel denk ik. Dan gaan we voor MBO-4 nl. Hopelijk mag ik daarna ook nog HBO gaan doen, en dat is wel moeilijker verwacht ik!
@Tattoo’s ik heb ook een vlinder, daar waar niemand m ziet!!( :slywink: )
@Marion: Ik zou zijn gaan koken over zo’n provider…wie is het, wij willen overstappen nl!!!
En toen was ik m kwijt…
TOt vanaaf of morgen dan maar
:dag:
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
ChrissyP:9 oktober Kusadasi
Seray: 12 oktober- weekend Euro Disney
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden