Ttt 54!

@ viva, heb net 5 min geleden een nieuwe log gemaakt

en kook ze… wat staat er op het menu??

iedereen aan de warme hap??

ikke al klaar met de warme hap…

@bloem…klopt het restaurant is verkocht…jammer heb het er 3 jaar naar mn zin gehad…ik denk niet dat ik naar iets anders op zoek ga, krijg waarschijnlijk nergens vakantie zoals ik dat nu had…bovendien begin ik de 31e met stage lopen, dus een bijbaantje is niet echt noodzakelijk…

@tato…ik vind ze echt allemaal ruig uitzien!! zou er ook wel een willen maar ben bang dat ik spijt krijg…dan heb ik liever een piercing, die kan je er teminste uithalen als je hem moe bent…

@ filiz, jha idd jammer dan… geen nieuwe eigenaar meer? of is het helemaal geen restaurant meer??
en als je stage gaat lopen heb je het druk zat… maar kun je zonder werk nog wel je reisjes naar turkije veroorloven??

dames ikke ga zo afsluiten
douchen en dan mn tas pakken en morgen weer op paddd

heerlijk om jullie om beurten gesproken te hebben
dikke kussss

:dag:
en :kus: voor zij die het nodig/ verdiend hebben !! :wink:

@bloem…ik weet niet of er een nieuwe eigenaar komt…denk dat het voorlopig even leeg blijft staan…
reisjes naar turkije lukken nog wel hoor :wink: zijn waarschijnlijk toch nog maar 1 of 2 retourtjes…daarna een enkeltje:D:D

Waar is iedereen, van de aardbodem verdwenen???

Ik ben er nog even.

@viva
Lekker dagje vrij gehad?

Zo ikke thuis…
Boodschapjes gedaan, nu aan een broodje worst ofzo. Morgen lekker niet nadenken over het eten, gaan we met het werk wokken!!! JAMMMIIEEEE

Vanaaf voor hubs, heefttie verdient
:dag:

@Beps
Je hebt net een zoen gekregen, op het beeldscherm.

Ze ziet je foto en zegt zo je naam en een kus dus.

Haha
M :kus: teruggggg

@ Marion: he getsie, een pad!! Wat een leuke verassing ;). Die J van jou ook he… haha :D.

@ TRL: lekker voetbal kieken… vanavond?? Veel plezier bij je favo cluppie!

@ Beps: volgens mij isset altijd druk bij jou op het werk. Enne, wel handig toch dat je een makkelijke cursus gaat doen, of hadje zelf meer uitdaging gewild?

@ Seray: ik heb jouw entree op TTT gemist dus ik weet niet echt wat er aan de hand is. Ik weet ook niet waar ik het kan vinden, maar als je je hart wilt luchten kun je me een pb’tje sturen. Anders, sterkte met wat het ook is.

@ Stinkvoeten: heb ik hier ook enigszins last van… Omdat ik letterlijk HEEL DE DAG loop.

@ Propvolle auto: wij hebben met zn zessen in een Toyota Aygo gezeten… Met 4 ubergrote jongens. Lijkt niet veel maar een aygo is toch best klein het paste namelijk niet helemaal!

@ MK: eerste werkdag, hoe wasset hoe wasset hoe wasset!! O, heel goed lees ik net. Gelukkig. En wat een toffe collegas heb jij, dat ze je werk zo goed bijgehouden hebben dat ze zelf zijn achter gaan lopen.

Er is hier een autoalarm afgegaan… EEN HALF UUR GELEDEN. Echt vervelend.
Vandaag was weer supergezellig, we hadden een soort van kennismakingsmiddag met de mensen van onze studie (journalistiek dus). En we hadden een soort van ’ treasure hunt’ door het gebouw. Mijn groep heeft gewonnen (sjokolaaaa! Dat had ik niet meer gegeten sinds ik weg was uit NL!!).

Straks gaan we naar een open-mic evening. Ikga echt niet zingen hoor, daar in die pub voor al die mensen!! Maar wel gezellig.

Oooo, Viva een dagje vrij… zeker weer het hele huis gepoetst???:smiley:

Jij mag nooooit meer rade Cris…enne…ga op pubjacht…is ook goed voor je voetjes…:wub:

ik stop ermee voor nu…ga house kijken…yes…mijn programma…toedels…

Ikke ook House kijken(GAAF wil m niet als arts, maar toch…)

@Cris: Het verhaal van Seray: Blz 9 dit deel onderaan de pagina…

@Seray: Kom niet toe aan een PB maar ik mail je nog oke… Om uit te leggen dat het goed komt, en waarom ik dat zeker weet…(ik weet waar je bent zeg maar…)

Meiden nog maals, ik ga na House :slapen: tenminste,Close to Home in mn bedje kijken…
Tot morgen
:dag:!

Ikke ben oook moe, maar heb morgen helemaal noppes niets geen les. We gaan boodschappen doen bij Lidl, ik ga met n vriendin naar Paardrijles-gedoe omte kijken of ze er mensen zoeken voor werk en ik ga naar een Andy Warhol tentoonstelling want het is GRATIS!