TTT 120....en we gaan maar door

Ik heb een goede tekst op mijn hyves staan wbt mijn moeder.
Niet meer dan de waarheid.

Lieve Mam

Een jaar later

De pijn is minder scherp
het doet iets minder zeer.
ALLEEN…
het missen werd niet minder,
maar wordt steeds een beetje meer.

Dit is dus wat er staat.

Inderdaad meiden. Ik heb ze nu alweer zo’n 18 jaar geleden in een tijdsbestek van 3 maanden verloren en denk, echt waar, nog dagelijks aan hen. Natuurlijk slijt het wel op den duur, maar in je achterhoofd en in je hart, hebben ze nog altijd dat speciale plekje.

Waar ik morgen naar toe ga, liggen ze beide verspeid over het veld daar, dus ook altijd even zo’n moment.

Hallo dames,
Kom even aanwaaien. Vandaag geen terrasleggers, maar morgen. Vanmorgen met zopi naar mn mandje gegaan en om half 12 weer klaar wakker, om 2 uur nog steeds in gevecht met de klok dus nog maar een halve genomen en daarna in coma gelegen tot half 7 vanavond. Heb nu een duf hoofd. Vannacht was het super rustig, moet maar zo blijven
@Viva: Wat een rotdag he, dan voel je het gemis pas echt. Ook ik wist precies hoe laat er wat gebeurde. Sterkte meissie:kus:
Vluchttijden veranderd, zou zomaar kunnen, heb geen idee. Zou dus ook even naar neckerhans moeten bellen. Aan de andere kant, kan er toch niks aan veranderen. Heb nog nooit met pega gevlogen, ben benieuwd. Vind 11.20 een mooie tijd, niet midden in de nacht op schiphol hangen. Wat is de tijd van de terugvlucht, weet je die ook al?
@Beps: Spannend, hopen maar dat ze echt zwanger is en niet schijnzwanger.
Toen was ik even de draad kwijt

@Viva: En zo is het. Mijn moeder is ruim 7 jaar geleden overleden en mn vader nu ruim 2 jaar en mis ze ook, nog steeds. Ik kan geen bakkie koffie meer halen, gezellig bijkletsen of zoals Bloem ook al zei geen vragen over hoe zij dingen heeft beleeft of gedaan. Dat gevoel van gemis zit ook het diepst

@Toos: Je gaat goed met je foto daar he? Je mag straks ook zo’n oranje strik om je naam. Hi, hi.

Heb ik zo mijn best gedaan en nada, nothing, niks. :crybaby:

Nog geen terras dus?

Zeker weten Toos, …nou ja morgen is weer een nieuwe dag nietwaar.

Terugvlucht 7.40 uur vertrek uit Bodrum…beetje vroeg maar het is niet anders.

Lekker een duf hoofd dus…ik ken dat met een slaappil, net of je niet goed wakker wordt.
Roanna morgen ook weer naar zo’n speciale plek.
Ik was vrijdag al op het crematorium, dus ben toen ook even langs mijn moeder gegaan.

Pegasus is prima…echt waar. Heb er al 3x mee gevlogen…super service.

@Viva en Toos: Mogen jullie op de terugweg alnog s’nachts op het vliegveld hangen. :tongue: Ach nouja, lekker belangrijk! >>> We gaan en weer terug en dat telt. Nietwaar?

Roanna en gelijk heb je…we komen allemaal en gaan ook allemaal weer terug…

Zo ik ga bankhangen en klepdoos gaat aan de prik.

Tot morgen…en alvast welterusten of werkse…

Ik heb er vorig jaar ook meegevlogen op de heenweg en terug met HV met Toos en hubs.

Echt niks mis mee. Mooie toestellen en vriendelijk personeel, althans toen wij gingen.

Hij gaat zeker goed daar bij de foto’s. Hij is ook wel errug mooi:p.
@Viva: Terugvlucht is vroeg, dat is wel balen. Transovio zou om 9.40 gaan, dus zo’n groot verschil is het niet.
Wij hebben alleen een plek in noorwegen waar ze uitgestrooid zijn. Heb er nu nog geen behoefte aan, maar zou er volgend jaar wel naar toe willen.

@Viva: Jij gaat wel op een andere dag terug als wij, wie weet hebben we een andere tijd dan

@Toos: Hij is ook mooi. :thumbsup:

Bloem: misschien een suggestie voor de volgende maand… karaktistieke turkse mensen. Heb namelijk een foto van een oude turkse vrouw. Vind hem zelf erg mooi.

Ikke weer thuis van hondeschool…pff btje moe…
Ga eens wat rondneuzen her en der…

moet zeggen pegasus vind ik persoonlijk super! Beter als transavia, alleen geen tv of zo iets. Maar met je mp3 speler komt het altijd goed.

Jullie gaan gewoon bijna al!!!

@viva: een mooie tekst!

Ik vlieg net zo makkelijk met pegasus als met transavia… Kwam zo uit dus nu met HV…(denk ik haha)