TTT 120....en we gaan maar door

Ook de terugweg veranderd Roanna…beiden met pegasus nu vertrekken we dezelfde tijd als MK

Cyn ja echt wel, de voetballer heeft zijn portemonnee nog dikker nietwaar!!! Heb je de reacties gelezen in de krant oei oei oei, ze komt er niet mooi vanaf…
maaaaaar er is een spreekwoord he waar 2 kijven hebben 2 schuld…

Meiden dank jullie wel voor alle sterkte wensen…maar je krijgt het niet uit je hoofd hoor ik loop de hele dag al mijn schema van verleden jaar na, van nu gebeurde er dit, en nu deed ik dat…gedver…

:dag: ik ook weer thuis en ik ben kapot. Was thuis ook de hele dag bezig maar dat is blijkbaar toch anders, nu merk je wel dat je 12 jaar ouder bent :o
Vanmiddag had ik een adresje en ik moest meteen aan Viva denken. Wat zouden je handen jeuken meis. Ik kwam binnen en moest het even op me in laten werken allemaal. Ik zag zo veel :retard:, kastjes, tafeltjes, tasjes, potjes, beeldjes, boeken, schaaltjes, stoeltjes, mandjes, lampjes … en dat allemaal in een kleine woonkamer gepropt.
Verstand op nul en aan de slag, ben ik de vensterbank aan het stoffen en had met veel kunst en vliegwerk een pot met een grote dode cactus tussen de andere potten vandaan gehaald. Naar mevrouw waar de kliko stond, keek ze me aan of ze het in Keulen hoorde donderen. Ja dan kan de cactus erin want die is dood en liet het dorre gevaarte zien. Ik weet het niet, zei ze. Zal ik hem dan buiten zetten zodat uw man hem vanavond weg kan doen? Weet je wat, zei ze, zet hem maar weer voor de raam :tssk:. En daar staat ie dus weer lekker dor te wezen.

Oh Marion. Ik lig dubbel hier van je verhaal. Zo herkenbaar. Mijn schoonzusje in de achterhoek doet ook dat werk en heeft soms verhalen. Ook als die van jou. Om je rot te lachen. Die mensjes kunnen vaak zo moeilijk afstand ergens van doen en jij maar stoffen en optillen en weer terug zetten. Heerlijk werk. :lol:

hahahahaha Marion, dus de dode planten weer terug in het kozijn, hihihihi…wel vermoeiend dus.

Marion: haha mensen :wink:

Nog 45 minuutjes… en dan 2 weken alleen… :crybaby: haha nee hoor… gaat helemaal goed komen! :smiley:

arme Cyn helemaal alleen…2 weken lang.

Jep… :frowning:

nou ik ben er nog 13 dagen dus…kan je wel aan de praat houden hoor.

Zo meiden ik ook weer thuis… ik weet nog niets over de tijden…als ik op die dag nog weg wil, bij neckermann, krijg ik nog steeds die tijden te zien…we zien wel…

En verder GEKROELD…GEKROELD en ngo eens GEKROELD!!! zo heerlijk!!!

@Viva: :kus: het slijt echt wel…ooit…:kus:

Beps heb je foto’s van de kroelsessie

Nee we hebben lekker in de tuin gezeten, en genietst… Gewoon elke keer een andere hond op schoot. Het lijkt er wel echt op dat de mama-hond zwanger is, maar maandag om 16.50…dan is de echo

Beps: lekker gekroeld… en waarschijnlijk mama zwanger… Spannend!! :smiley:

we gaan duimen voor een zwangerschap met minimaal 1 rode dame…

Nou meiden ik ben weg!

Tot morgen!!!

:kus:

Cyn fijne avond en tot morgen meis.

ellow ladies…
ik ben weer terug van het sporten… nou ja sporten, kletsen met mams… de chinees zit nu met mij achter de computer…:smiley:

ik hoop niet dat viva het erg vindt dat ik dit uitgerekend vandaag vertel, maar mn mams begon ook over haar moeder (dat ze zich afvroeg hoe het bij haar de overgang was gegaan) en dat ze er veel aan dacht, en dat ze het gevoel had dat ze misschien binnenkort een berichtje kreeg over de zus van mn oma (die leeft nog) ik zei dus: bel haar dan gewoon… maar nee… dat kon nie… dus ik vroeg haar… denk je nog vaak aan (mijn) oma… elke dag dus… (sorry viev) en zo raakten we aan de klets over de moeder van mn vader, waarmee we al jaren een contact meer hebben en die nu 96 zou zijn… of al jaren dood… we weten het niet… nou ja goed, jullie snappen: kwam weinig van sporten hahaha

kwam net thuis en lag nog pakketje van de “goede prijs” in de bus. nazending. wist niet eens dat er iets miste uit de 1e zending hahaha, maar goed, kortere sportbroek en denk dat ik em hou :stuck_out_tongue:

@ beps lekker gekroeilliekroelt! heerlijk ontspannen is dat he??
@ cyn owh 2 weken alleen :frowning: is niet echt leuk nee… kun je niet vragen of 1 of andere stagiaire je gezelschap komt houden?

@ kaylo, sorry hoor, ik snap jouw reactie op het receptenstemtopic ECHT niet?!?! waarom trek je je alles altijd zo persoonlijk aan?

Bloem geeft niet hoor…geen sorry zeggen, het is normaal.

ik denk dat het maar goed is, dat mijn mama elke dag aan haar mama denkt en jij allicht ook aan de jouwe… dat is een teken dat ze geliefd waren en gewaardeerd werden… we zullen onze mamma’s allicht niet snel vergeten… hopelijk slijt het verdriet alleen wat meer met de jaren