TTT 120....en we gaan maar door

Viva: :wub: gumbet… zucht!! Magnific vind ik echt leuk!!! :smiley:

Nou meiden ik weer naar huis… vanavond dementie cursus ofzo… en dan morgen lekker vrij… Dus ik denk tot donderdag!!! :dag:

Ohhhh hihi…lekker hoor…

Hier wel druk, maar lekker druk. Leuke groep, dus dat is ook wel lekker,…

@Beps: Werkse. :dag:

@Viva: Nou, laat die nou op de voorkant van reklameboekje van de Blokke* staan. Nou meid, eeen mooi ding voor weinig geld .:idea: Jou hubs weer blij.

@ viva was gevulde bara?

krijg net een brief van bonprix in de bus… stempel (jaja) 28 april… dat ALLE artikelen vertraagd zijn… goh nee da wis ik nog nie… heb net gisteren het pakket teruggebracht wat ik niet wilde houden…denk niet dat ik nog eens bij hen bestel…

ik ben beetje moe… futloos… strax lekkel op de bank televee kieken denk ik…

Bloem bara is een surinaamse gebakken broodbol, gevuld met surinaamse kip…lekker pittig, maar wel machtig

http://www.surinaamseten.nl/showrec.php?IDREC=131

krijg net een brief van bonprix in de bus… stempel (jaja) 28 april… dat ALLE artikelen vertraagd zijn… goh nee da wis ik nog nie… heb net gisteren het pakket teruggebracht wat ik niet wilde houden…denk niet dat ik nog eens bij hen bestel…

ja ze zijn daar snelle jelle…maar niet heus.

Zo ik wens iedereen een fijne avond…ga afsluiten…en aan de arbeid.

:dag: viva… succes!

ik ga ook verkassen… luie avond :smiley:

Hier nu lekker rustig… Gewoon goed te doen.
Zo de korte dienst naar huis, en dan lekker met een klein ploegje

Zoooooooo nog 2,5 uur

In mijn pakje van BP zat ook niet alles. 2 dingen nog vertraagd, maar de rest houden we. We, zijn een kennis van mij, waarmee ik regelmatig dingen bestel om zo de verzendkosten te delen. Van haar was alles binnen en heeft net alles hier gepast en alles is goedgekeurd, dus no problems.

Van mij 1 shirtje binnen en 2 van mij, moeten er dan nog komen.

Oh ja, vergeten te vertellen nog.

Had een smsje van Raak. Ze hebben nu een Turkse avond en ze heeft het zo naar d’r zin, dat ze er wel zou willen blijven. Nou, goed teken toch, dat ze het in ieder geval naar d’r zin heeft.

Ik ga ook afsluiten, want jullie zijn toch allemaal weg. :ninja::crybaby:

Nou ik thuis, raak heeft het naar de zin, en ik ga ook slapen
Tot morgen :dag:

:slapen: lekker!

ik ga ook slapen…
truste!

poehee wat duurt wachten lang zeg…moet nog een uur wachten voordat ik richting schiphol kan…

Goede morgen meiden …

Even snel voordat ik onder de douche spring. Het normale leven gaat weer beginnen, vandaag naar kantoor.
Gisteren druk geweest met de was, boodschappen, bezoekje aan paps en mams en N, werkkleding gehaald voor de nieuwe baan. En 's avonds had ik het helemaal gehad. Ik viel gewoon onder het bellen met N in slaap. Te weinig geslapen de nacht voor vertrek want we werden om 5 uur al op gehaald.
Vandaag is het weer wat rustiger dus zie jullie straks weer.

:portugal:[COLOR=darkgreen]Viva: 1 juni t/m 15 juni Praia da Rocha Portugal:portugal:[/COLOR]

Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

mogguh

ikke me verslapen… :retard: was haasten…

@ marion lekker geslapen?!
@ viva en heb je de nachtelijke tocht naar schiphol overleefd? wakker gebleven?

gosh… dit word/ is geen goede dag…

@Bloem
Ik heb geslapen als een os, jij ook zo te lezen. Vervelend als je zo moet haasten he?

Goedemorgen all.

Ik heb ook goed geslapen en me eigen niet verslapen. Mmmm… eerlijk gezegd, verslaap ik me haast nooit. Maarja, ben over het algemeen s’morgens ook niet aan een bepaalde tijd gebonden, dus dat is ook wel relaxt.

Ik hoop dan wel, dat ik me niet verslaap als ik s’nachts weg moet naar Schiphol over 5 weken. >>> >>> :zon02: :zon02: :vak01: