Succes(Blehhh mn niet favo klusje…)
is er een klusje wat wel favo is dan…? ![]()
Beps: die birci’s gingen toch ook maar tot maat 40??
@Cyn: ja dat zag ik later ook pas haha!!!
@Bloemmie: Koken…
en nu met paps en mams een btje aan het rondkijken voor hen in sept/… pfff ohhh dan krijg je nog meer zin om morgen in het vliegtuig te stappen(en niet nog 28 nachtjes te moeten wachten…)
@Beps: Misschien vinden ze ADR zo geweldig dat ze in sept terug willen.
Nee die vrienden(DE vrienden…) die willen PERSE naar Kusa…
En ja dan maar ‘opofferen…’
(misschien offer ik me wel op en GAAN WE OOK… nee hoor, we hebben een pupsel dan hopen we haha)
Nou en toen was iedereen weg…
Ik ga zo het warme eten eens maken(entre coteje, aardappels en verse spinazie) en dan langzaam me voorbereiden op het werk
ja sorry… druk! hahahaha
ik lekker geluncht… en vandaag echt mega vlaai op… ff heb het gevoel alsof ik van binnen 1 en al slagroom ben… kan geen pap meer zeggen,… hahaha tis maar goed dat ik vandaag ga sporten…
Ik was ook druk… Eerst met alle vliegbelastingen weer omboeken… pfffffttt…, visum aan het aanvragen voor Chinaaaaa en daarna nog een “zeurpietje” die heel veel toeristiek wilde hebben haha ![]()
:dag:
visum voor China? doe jij dat ook…
Die zeurpietjes bedanken je voor je snelle service :kus:
Lekker gegeten, zo even opfrissen en dan te werk…
Ja en nee… Ik vul alle aanvraag formulieren in, zorg ervoor dat alles compleet is, en vraag het voor ze aan…
haha graag gedaan hoor… was ook maar een grapje :dag: Werkse!
I know ;)!!!
@ cyn en dan stuur je het door naar de visumdienst of niet…?
ikke ben er klaar mee voor vandaag… sporten, koken en dan tv kijken
dus ceejooee in between :dag:
Veel plezier Bloemmie…
Ik ga me nu opfrissen
Goedenmiddag.
Zo, ik ben al opgefrist. Terwijk de kok hier stond/staat te koken, heb ik ff de schapjes op de fiets gehaald.
@Beps: Oh, dus da wa niks met die slippers. Maat 40? Leven jullie allemaal op zo’n grote voet dan?
By the way: Mijn ouders hadden een Gazelle. :biggrin:
@Cynthia: Willen ze dan ook nog een uitdraai van ADR uit de toeristiek? Ze houden je wel bezig he? ![]()
Ik ben ook zo hier en daar al aan het uitkijken voor het najaar, maar denk dat we gewoon weer naar ADR gaan. ( misschien)
Oh, krijg net het pakje van Bon Pri* binnen, dus zo eens ff kieken, of het wat is.
@Beps: Je blijft wel aan het jojo-en met je ticker he? :dag:
Bloem: jep in breetjedaa…
Zo ik gegeten (gevulde bara), dus snel klaar, koffiepot gekocht, gewoon een ouderwetse van meneertje flips…straks schoondochter coupe de solei zetten, en haar broek korter maken, net visite van de buurvrouw met een bos bloemen en een cadeaubon voor de sauna, omdat ik ze vannacht wegbreng naar schiphol en voor haar kat zorg terwijl ze op vakantie zijn…naar
hotel Magnific en Gumbet (tja waar ga ik in augustus naar toe).
Dus nog een druk programma voor de boeg, en voordat ik in bed lig is het 6 uur morgenochtend…