Raak,veel plezier vanavond bij Alain Clark.
Fijne dag allemaal
Raak,veel plezier vanavond bij Alain Clark.
Fijne dag allemaal
sow TRL wat ben je vroeg…!!
@ roanna, ik zie toch dat het niet klopte
hahaha
@ raak, hahahaha zoooo typisch en maar aftellen en maar aftellen hahaha
nou IN IEDERGEVAL HEEL VEEL PLEZIER VANAVOND!!!
@ beps lekker geslapen??
poehee. ik wel hoor… als een blokkie weer… jammer dat ik er weer uit moet, maar ja… beetje opschieten ook…
Goedemorgen ladies
Tlr ook al vroeg erbij
Bloem vroeg en toch opschieten
Raak veel plezier vanavond in 013, lekker zwijmelen…
Ik vrij, dus vroeg wakker en een vol programma…paps/boodschappen/ haren verfen bij de buurvrouw…dus ik meld me weer
Iedereen een fijne dag
Zo heb ik lekker geslapen…21.30 heb ik nog de klok gezien(niet lang hoor) en om 7.30 zag ik me (helaas) al weer hahahahaha!!! ZALIG!!!
@Raak: VANAVOND naar 013!!! Lekker hoor… En dan ook nog HEEL VROEG vliegen zaterdag heerlijk hoor!!!
@llen: Ik ben een beetje een zeef dus vergeet alles…komt wel goed hoop ik…als ik uit de slaap-mode geland ben…
awh lekker geslapen Beps…
ik ben ook zooo duf… lekker geslapen de afgelopen 2 nachten maar dan lijkt de wereld wel een watten paradijs…
Ja ik ben er ok nog steeds niet helemaal geland… zooo wat ben je dan hubbelig…
Mogge.
Ben er ook en heb al best veel gedaan, voor mij doen dan en heb verder ook even niets te melden, dan dat we alweer aardig opschieten naar het volgende deeltjje.
:dag: >>> Hoelang nog?

:lol:
ja het zal wel stil vallen in juni…
gisteren zei MK dat ze bijna moest betalen en toen bedacht ik… jeetje he… dan mot ik alweer bijna naar huis
hahaha
Niet over nadenken…we gaan NOG WEG…dan nog niet denken aan Terug…
Mogge Dames, dank je wel allemaal enne zal niet vergeten te gaan:hihi:
Ben nu aan het werk, nog 2 daagjes…zit heel de dag te sms-en met Turkije, worden daar ook al zenuwachtig denk ik… laatste sms-je : wel je aub oude Amsterdammer meebrengen vond ik zooo lekker bij jullie:confused:
Dat kun je wel zeggen. Dan heeft dit topic ook (bijna dan) vakantie. :unibrow:
@Raak: Ga jij vanavond niet naar een concert van… wie ook weer…? Oh ja, Alain Clack? Meissie, heel veel plezier en geniet ervan. :dag:
Oh, dan ik nog 1 maand en 10 dagen. :vak01: >>>
Haha mooi vind ik dat Raak, dat ze zo kunnen verlangen naar dingen die we hebben…(of meenemen ofzo) Zo heb ik jaren van die europopper douchegel voor heren moeten meenemen(Ohhh dan ruikt hij ZOO lekker als hij onder de douche wegkomt!!) hahaha
ja das waar…
zoonnnn cocktails!! jeaa
owh hahaha… vergeten te refreshen…
@ raak… veel plezier vanavond!! jippiieee!!
en idd grappig… gelukkig kan ik al mn kofferspace gebruiken voor mezelf
heb ik hard nodig
Roanna : ikke nog 1 maand, 1 week en 3 dagen:tssk:
Beps : ja lief he vraag ik wat moet ik meebrengen en dan vragen ze kaas haha.durf geen drank mee te nemen want dat wordt namelijk in het buffet gezet voor speciale gelegenheden want dat hebben ze uit holland gehad.en die speciale gelegenheid is altijd als ik er ben en moet ik hem opdrinken:o
Bloem : maar ikke neem nu de grote koffer mee voor 8 dagen alleen dus kan wel wat extra bij hoor, bv paar pakken stroopwafels
Dames echt errug ik heb geen zin meer, wil weg :vak02:
Haha ja leuk he… Ohh ik heb nog wat speciaals liggen: Komen jou koekjes te voorschijn hahahahahahahaha
Of toen mn ouders in een bepaald restaurant gingen eten stond er een fles van een bekend merk jenever…haha,…ja van jullie dochter gekregen, we nemen er 1 na het werk hahahaha
hahaha das wel echt grappig idd…
ohhh meiden… IK WIL NU WEG… NU NU NU
goeiemiddag ladies !
Lang geleden, 'k weet het. Sorry !!! :frown:
Maar had eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. Heb wel bijgelezen, iedereen al lekker in ADR-stemming !!!
Voor ons nog 36 dagen !! Jippie !!! Kijken er echt naar uit ! >>>
En hopelijk kan mijn ventje tegen die tijd lekker de waterski’s aan, en de surfplank op. Zou anders ERG ontgoocheld zijn denk ik.
Hij is nog thuis tot eind mei en zit nog altijd ingesnoerd voor het sleutelbeen.
De 13de foto’s laten nemen om te zien of de breuk mooi aan elkaar is gegroeid en hopelijk is hij lekker fit tegen we vertrekken. Wel nog wat last van de ribben en zeker als hij moet hoesten of niezen.