Ttt 115

@Roanna: Misschien moet je die fles maar meenemen naar ADR? Ben benieuwd hoe dat smaakt

Goed idee van je. :unibrow:

Neem ik wel een flesje samos mee:biggrin:

hahaha jullie gaan toch nie serieus drank meenemen naar een allincl. tent???
hahahaha

en nee, moest de bunnies doen (aka… bak verschonen) en het paleis afmaken, ze zijn nog een beetje onwennig, en op expeditie, maar das alleen maar goed, laten ze mn vloerbedekking tenminste met rust…

@ mk, dat scheelt een hoop, zal beps blij mee zijn :smiley:

ikke ga mn drinken opdrinken en richting bedje toe!

Nou, dat weten we nog niet he Toos? Als alles dicht zit in het hotel kunnen we altijd weer even verder. Want wij gaan toch niet s’nachts uit. Althans wij niet. Toos en hubs miss wel. :unibrow:

@Bloem: Natuurlijk doen we dat… niet. Nee hoor, ze hebben drank zat daar en je kan er aardig van in de olie raken, vooral na een avondje doorzakken in de starlightbar.
Misschien kan Beps wat bijverdienen door in de kidsclub wat te doen, lekker zwemmen met de kindjes bijvoorbeeld

hahahaha wie weet, we zullen het eens voorstellen :smiley:

@Roanna: Tot 2 uur doorzakken en dan verder in turgutreis. Zou kunnen, het is alleen een heeellll eind teruglopen als je teveel op hebt. Kunnen ook een bedje ergens op het strand leasen;):unibrow::smiley:
@Bloem: De bunnies een nieuw paleisje en jouw vloerbedekking blijft heel, mooi compromis. Slaap lekker voor straks

@Bloem: Ik heb wel wat contacten daarzo, kan ik wel regelen, no problem

Oh, ik lig weer dubbel hier. :wink: Die Beppie mag ineens op de kids gaan passen en ze bezig houden. Nouja, houden wij haar ouders weer bezig. Ik neem de kaarten en de dominokaarten mee, dus vervelen zullen we ons niet.

Weltrusten voor hen die slapen gaan.

@ toos, cyn en ik weten de weg nog wel te vinden naar een heel gezellig plaatsje, daar gaan ze pas om 7h slapen (of niet…) vroeg op want tis altijd wel ergens markt…

Misschien hebben ze wel een dambord daar:lol:, alhoewel, ze hebben toch wifi, kunnen ze patiencen

Ja Toos, want hunnie gaan dan naar Gumbet, hoorde ik gister.

Nee Toos… ik wil weer eens ouderwets een spelletje doen. Niet op de Wi of de Wifi. :unibrow:

Hoe kan het ook anders, natuurlijk naar Gumbet, gewoon een nachtje doorhalen, slapen kun je aan het strand weer:D

Dammen?

memorie?

mens erger je nieten?

Jokeren? Domino-en? Pim pam petten? Enz.

Vlooien spel?.. Hoedje wip.:zon: