Ttt 115

Viva,bedankt voor alle tips,weet in ieder geval bij wie ik terecht kan als C een keer echt ziek is…Heb nu voor de eceem een zalf van de ha gekregen,badderen doen we met babybadolie zonder toevoegingen.Donderdag naar het cb voor zijn 2de inenting en dan eens kijken wat ze daar zeggen.

Bloem,tis dat Beps zover weg woont hahaha

Dat is te hopen dan, je wacht al best lang.
Ik heb je net een mail gestuurd met mijn nummer.

@trl
M. had toen ze klein was ook last van eczeem, maar nu niet meer.
Nu alleen nog al ze last heeft van stress, toen G. was geboren, zat ze er wel weer even onder.

Ik ben er weer. Moest me even bezig houden met iemand anders hier op het forum. Ben even vreemd gegaan. :wink:

@MK: Oh meid, dat is fijn te horen dat het momenteel goed met je gaat. Ik zie er naar uit, om jou kleintjes ook te mogen ontmoeten hoor!

@Viva: Jij ook bedankt voor de lekkere cocktails. Je mag best wat vaker hier komen hoor en sterkte morgen bij de HA.

@Bloem: Lekker weer even creabea geweest voor de beestjes en nu zo lekker slapen.

@Toos: Jij nog wel nuchter nu? :unibrow:

@trl
De 2e prik alweer en volgende maand nummer 3.
In het begin zit je vaak op het bureau, nu gelukkig niet meer.

Misschien is er ook wel iemand die met ze wil zwemmen :tongue: :unibrow:

ik heb echt tot een jaar of 15 eczeem gehad!! krabben krabben krabben!! tot het bloedde, dan moest ik wel stoppen… en ineens, poef wat t over… raadsel!!

hahahahhahaa
2 kleintjes!!?!?!?! ik weet wel iemand!! hahahahahaa :ninja:

owhh… ik moet echt iets gaan doen!! hellupppp

Een voordeel, ze hoeven niet in en uit de kleren.

uhhhh naar bed???

Iemand bellen…? Oh nee, dat kan nog niet. :wink:

Sanitaire stop?

Bunnies instoppen?

@Roanna: Ben nog helemaal nuchter hoor. Heb vrijdag hazelnootlikeur op, was errug lekker:drugged:

Mk,ja 2de prikjes alweer,vorige maand goed gegaan,dus hoop deze ook.

Ik ff bankhangen,fijne avond allemaal en tot morgen

@Trl: Welterusten voor straks

@trl
De inentingen zijn tegenwoordig anders dan ‘vroeger’ ze hebben er nu veel minder last van.

@trl
Ik hoop dat je een goede nacht kunt maken, tot morgen.

@TRL: Weltrusten en tot morgen weer.

Oh Toos. Weet je wat ook lekker is? Ron Miel van Gran Canaria. Soort honingdrank. Zowel puur als gemixt. Mmmm lekker. Volgens mij heb ik hier nog een fles van staan.