Ttt 115

borsthaar kammen…hihihihihi…go girl…

shaken tja…welke man kan dat nu niet ahummmm

schudden voor gebruik, ik heb het vaker gelezen…(geen idee meer waar)

Hij gaat weer lekker dames :smiley:

Waar zou Raak toch gebleven zijn? Die lust toch ook zo graag een cocktail? En Marion enzo?

Ja of ff lekker scheren, maar dan prikt het weer zo he, als je het …?

Toos, even een gokje wagen op mijn foto daarboven? Zit ik me eigen de pl****s te zoeken, doet er weer niemand mee. Nouja, lekker belangrijk.

@MK: :dag: Hoestie?

Zo meiden ik stop ermee voor vandaag, het was weer eens ouderwets gezellie … ik meld me morgen weer. Voor iedereen een fijne avond nog en welterusten…alle zakdoeken weer op het nachtkastje…voor neuzen en andere dingen…of kruimels van het beschuit in bed…

@viva
Jij ook alvast welterusten.

@roanna
Het gaat goed met me. Vorige week nog beide ogen ontstoken gehad, maar nu heb ik helemaal niets… gewoon gezond dus :wink:

@Viva: Moet je morgen weer niksen of neem je een breiwerkje mee of goed boek . Succes morgen bij de ha. Slaap lekker voor straks:dag:
@MK::dag:

ellow ladies. ikke ff gekookt en een nieuw konijnen(sloopmaarraak)kasteel gebouwd
lekker ff tv gekeken en zo ff de boel opruimen hier en dan lekker slapen

@ trl misschien wil C wel bij beps slapen, die moet toch zo vroeg op :wink:
@ beps, sterkte!!

volgens mij heeft de rest iets te diep in het cocktail glaasje gekeken of ze zijn em gesmeerd met de beschuitsmeerder…

Het zal wel weer niksen worden…baal baal baal…maar moet om half 12 bij de ha zijn dus maar een korte ochtend zou ik zo zeggen, en dan vrijdagochtend werken…normaal nooit hoor, maar er is weer eens een vergadering…de directeur is per direct gestopt met haar functie…tja dat ze niet de goede keuze was, daar waren wij allang achter…dus nu maar horen hoe en wat…
Zo en nu ga ik echt stoppen…mijn klepdoos moet aan de prik…en ik ga niet zo laat naar me bedje toe…

Meisjes goedenacht…oogjes dicht en snaveltjes toe slaap lekker…

@toos
:dag:

:dag::dag:

@trl
En beps is ook heel goed met kleine kinderen… is vanmorgen maar weer gebleken :smiley:

We zijn net naar een info avond geweest voor school, grappig om te horen hoe een dag van een kleuter eruit ziet. Nog 5 maanden en dan mag ze…

@bloem
Heb je je nieuwe telefoon al binnen?

@Viva: Succes met niksen morgen, moesten we niet duimen voor Beps? Kun je dat mooi morgen doen:dag:
@Bloem: :dag:

Het liefst 2 tegelijk:evil:

Dat lijkt me echt een ramp als je niets te doen hebt op je werk, dat is bij mij nog nooit voorgekomen.

nee nog steeds geen phoon… had ze gebeld en hij garandeerde me dat ik de phoon vooooor vrijdag in huis had :S