@Trl: Een van de meiden had ook zo’n droge huid, ik gebruikte balneum badolie en lotion om mee in te smeren

heb voor iedereen er een gemaakt, hoopt dat ze smaken…
@Viva: Topless mag wel in ADR, bi aan en kini uit dat is een ander verhaal. Ik vind het ook niet mooi. Vorig jaar zat er een hollandse met flink overgewicht dus ook topless, boobies tot op de navel en buik op de knieeen. en dan lekker in het zicht liggen. Het was een komplete zonsverduistering.
Oh…Viva heerlijk. Waar haal je die toch zo snel vandaan? En dan zo’n lekker sigaretje erbij. Oh… ik zie het helemaal voor me. Mmmm … heerlijk! ![]()
@Beps: Zo vroeg al? :eek: Mag ie er wel zo op tijd in gaan dan.
@Viva: ![]()
![]()
![]()
tja eczeem is niet echt lekker, meestal is dat dauwworm he…moet je oppassen dat hij geen bronchitus krijgt…tipje (al die goedbedoelde tipjes van ons, die komen je waarschijnlijk al de strot uit maar kan het toch niet laten)…mijn hubs heeft in de familie bronchitus, en astma…ikzelf het 12 jaar bij de longarts gelopen als kind…de tip is…en het klinkt heel zielig, maar ik heb het bij mijn eigen kinderen ook gedaan, en hun hebben nergens last van.
bij het in bad doen, 1 kopje koud water over zijn ruggetje gooien, als hij klein is schrikt hij en zet het op een brullen, gelijk daarna weer lekker warm water over zijn ruggetje gooien, en de schrik is weer weer, maar omdat hij schrikt, ademt hij heel diep door…waardoor zijn bronchien helemaal doorbloed worden…(tip van de huisarts, en die had hele goede tips…)
Ook als een baby koorts heeft, dompel 1 katoenen sokje in de azijn, trek hem die sok aan met daarover heen een droog sokje, en zijn temperatuur daalt gelijk.
Zitten ze vol omdat ze verkouden zijn snijdt een ui in stukjes doe die op een schoteltje en leg onder het ledikantje…het stinkt, maar de kleine krijgt wel weer lucht…en zo had hij er nog een paar.
Je bedoelt mij toch niet he? :unibrow:
ben ik helemaal mee eens Toos, verleden jaar in icmeler, zat er een dame van tegen de 70 ook topless…scheerriemen tot op haar knieen…geen gezicht echt niet.
het enige waar jij overgewicht hebt is misschien onder je ogen als je een nachtje heb doorgehaald…:teeth:
Dat van dat kopje koud water ken ik en die van die ui onder het bed of op het nachtkastje ook.
Hij is echt lekker Viva.
heb het aan hem gevraagd om ze voor ons te maken…die coctails dan he…
Het kopje water kende ik ook en dat helpt dus echt
@Roanna: Jij overgewicht, waar dan?
gosh…we gaan weer lekker vanavond…
Nou uhhh daar wil ik ook wel een beschuitje mee eten hoor Viva
Oh, Viva toch! Hou op! Ik raak erg opgewonden nu.
alleen maar een beschuitje…ahumm…
Roanna hier om af te koelen…
http://www.wiskundemeisjes.nl/wp-content/uploads/2008/02/koudedouche.jpg
Nou ja het is mooi genomen dat ie ook nog kan cocktail shaken:D
Ik zou zijn borsthaar wel een keer willen kammen ofzo. ![]()
Tlr…nog een tipje van mijn huisarts…heeft de kleine de waterpokken. Zet hem in een badje met soda, dat lijkt heel erg te bijten, maar dat doet het dus totaal niet, de blaasjes drogen gelijk uit en jeuken dus niet meer meer.