Beps een portie zon…gisteren heel even…maar vandaag was het weer huilen met de pet…wat een but weer zeg…waaien…je waaide hier uit je pruik…(morgen maar snel naar de kapper, was behoorlijk wild in de kuif zeg maar…)
Roanna,Viva,zondagmorgen kwam hij 1ste keer om 5 uur bij mij toen speen gegeven en toen om kwart voor 7 fles,dus hier gaat het ook wel een stukje beter,vanmorgen bij oma 6 uur en om 7 uur fles.Ben dus erg benieuwd hoe het vanacht gaat.
Staat ons zusje stil??? Hoe kan dat dan?
en de voorspelling voor morgen…is weer naatje…REGEN vertel eens wat nieuws…
Lieverd het is geen verwijt naar jou toe hoor, …maar zo te lezen gaat hij het leren om wat langer te slapen…wat ook wel wil helpen is het s avonds in bad doen…scheelt jou trouwens s ochtends ook de nodige tijd…
ja kleine zusje is niet vooruit te branden, deeltje eerder geopend dan ons vorige deel, en nu nog maar net over de helft…
Tja… zo ken ik er ook nog wel wat, alhoewel ik er momenteel niet op kan komen.
Hmmmm… tja… Buiten Avondeten en dan erna een Big Ananascocktail in de kini zonder bi. Maar je moet daar wel je bovenstukje aanhouden hoor Beps.
@Viva: Oh ja, die kinderen ken ik ook wel in de familie.
hihihihi Roanna wat heb je nu aan een kini zonder bi, met bovenstukje…hoe noemen we die dingen ??? klinkt lekker Ananascoctail…doe mij er maar eentje…
jaaaaaaaaaaaaaa ik weet het een kini zonder bi…is een jute zak…hahhahahahahha
@TRL: Ja precies. Zo bedoel ik het ook hoor. Hoop zo voor jou dat hij door gaat slapen. Je hebt nu toch wel een bepaalt ritme nodig, maar het laat zich niet dwingen, zeg maar. Maar wil het ook zo graag voor jou en wat jij zegt van de laatste keren bij jou thuis, begint er al op te lijken toch? Komt ook vast wel goed.
@Viva: Woensdag wordt het :zon02:nig, dus even doorbijten morgen.
@Trl: Wie weet slaapt C vannacht ook door
@Beps: Om 6 uur beginnen, pffff moet er niet aan denken. Dan morgenavond ook nog?
wie nog meer een…jammie
Toos ik mag het hopen, ik wordt stront sjachooo van dat weer…bah…
Viva,zie het ook niet als verwijt hoor,maar wilde aangeven dat het stukje bij beter beter gaat,ik doe C al een tijd s’avonds in bad,want s’morgens is dat allemaal teveel gehaast.Helaas mag hij niet elke dag omdat hij een hele droge huid heeft en last van eceem,ja dat kon er ook nog wel bij.
Tlr…ooit komt er een tijd dat je hem wakker moet maken, ipv dat hij jou wakker maakt.
Ja lekker Viva,die lust ik ook wel
Een bi zonder kini is errug bloot enne mag niet in ADR, andersom wel
Roanna,ja en dan moet hij er om 6 uur of half 7 uit,zal die dan niet leuk vinden
mag je hem wel insmeren dan met een lekkere babylotion ofzo…gewoon lekker tuttelen met hem tot dat hij heel moe wordt.
@Viva: Kijk dat is nou eens goed nieuws, een ananascocktail, hmmmmm. Doe mij er maar een om mee te beginnen
oke topless mag dus niet in ADR, nou ik ga voor geen goud…topless…loopt iedereen heel hard weg…no way…voor mij hoeft het helemaal niet topless, in een zwembad, op het strand tot daar aan toe, als je dan ligt, maar moet ook niet zien dat ze gaan beachvolleyballen in een string, ik vind het geen gezicht, maatje 34 of 54 maakt niet uit.
@Viva: Mmmm jammie… :zon02: Zit wel een tikkeltje alcohol in toch?
@Toos: Ja, uiteraard moet je ook het onderstukje aanhouden. :unibrow:
@TRL:Ja, dat ook nog erbij. Dat kleinkind van mij schoonzus heeft dat ook en krabt z’n eigen soms een ongeluk. Zo zielig om te zien. Dat kindje wat vorige week in het ZH lag, alleen niet daarvoor.