Ik ben ook benieuwd hoe C het vanacht gaat doen,ik zal zien…
Toos,volgende keer ben je er gewoon weer bij en Viva ook.
Bloem,balen zeg,nu dus 2.5 maand omrijden
Ook ik ben een moeilijke eter en heb daar lekker gegeten en genoeg gehad.
Ik ben ook benieuwd hoe C het vanacht gaat doen,ik zal zien…
Toos,volgende keer ben je er gewoon weer bij en Viva ook.
Bloem,balen zeg,nu dus 2.5 maand omrijden
Ook ik ben een moeilijke eter en heb daar lekker gegeten en genoeg gehad.
Roanna : denk dat ik eerder op de fiets bij het werk van Bloem ben ha ha
@Raak: Kan het volgen, miere nog geen oma, ex eerder dan zij opa. Moet zeggen klinkt ingewikkeld
Heb wel aan jullie gedacht hoor:crybaby:, maarre zie de meesten van jullie over een maandje of 3. Heb er helemaal zin an
@Roanna: Je kunt inderdaad beter een baco nemen. Zou de co weglaten en alleen de ba nemen, wie weet hoe goed dat helpt:biggrin:
Zo ik weer op de klepdoos, ff dan he…
Roanna baco boca, what the hell…gewoon spoelen met what ever helpt…en idd zoals Toos al zei co weglaten, en slapen dat je dan doet.
Beps op zoek naar nieuwe kini…met of zonder bi.
Toos kaarten uitgezocht, en badkamer weer fris en fruitig…arme wij niet bij de meeting, de volgende keer wel hoor.
Bloemmie dat is is mooi k*t omrijden omdat ze de weg dichtgooien, lekker handig…ken het ook hier in de wijk, daar is maar 1 weg om er in te rijden…leuk als er een aanrijding is…moet ik gewoon 8 kilometer omrijden om weer op de weg te komen om naar mijn werk te gaan, is echt over nagedacht…
Nou de hele dag dus voor de kat zijn viool op het werk gezeten, helemaal niks, nada nopes te doen…
Cynnie wel lekker bezig geweest.
Mierre nog steeds geen oma…exhubs wel opa…was een race voor die twee zo te lezen…hihihihhi.
@Viva: Ook balen als je op je werk niks te doen hebt, je kunt je wel leukere dingen voorstellen
Viva : jaja was spannend Miere dacht dat zij zou winnen.Maar ook met dit bericht was ze blij hoor en nu nog ff afwachten voor haar. is echt kl.te he nix te doen de hele dag
@Toos: Wat is een Ba nou weer dan? Moet ik zekers iets goors in de mond stoppen he? :unibrow:
@Raak: Ik heb niet gekookt, maar ga altijd wel ff de tafel dekken.
Had kokkie gister al gedaan toen ik weg was. Rijst met gado-gado.
@Viva: Ja, dat gold ook voor jou. Iedereen was er en jij en Toos niet. Zo raar. Maar volgende keer weer toch? :zon:
Toos, weet je waarom ik daar ook lekker gegeten heb? Omdat het bijna net zo was als in ADR bij het Turks restaurant. Van alles wat in van die schaaltjes, vis, vlees en groente e.d. Zit er altijd wel wat bij wat ik lust. Ja echt, we hebben allemaal gesmult gister.
hihihihi Roanna baco is (Bacard* cola) dus de co er af en je houd rum over hihihihihi
klinkt heel goed hoor dat eten daar…ben benieuwd de volgende keer
Toos en Raak het was half 11 en toen dacht ik al dat het 3 uur was…pppffff en dan duurt de dag zoooo lang
@Raak: Heb jij wel een fiets dan en zo ja… fiets je weleens? :slywink:
@TRL: Wel typisch dan he dat C. bij je ouders doorslaapt en bij jou thuis nog niet. Wil jou nog zeker een bietje pesten. :biggrin: Weet hij veel, dat je de volgende dag weer moet werken!!!![]()
Roanna, denk dat Tlr zich te veel opfokt door maar de hopen dat C. doorslaapt (onbewust hoor), en het kleine mannetje voelt dat…oma heeft daar waarschijnlijk geen last van.
@Viva: Ik weet wel wat een baco is BAcardi COla, maar ik dacht dat BA ook weer iets fraais zou zijn. ![]()
@Viva: Ja, dat idee had ik ook al. Maarja, ze zijn zowiezo bij een ander altijd liever, is ook mijn ervaring. ![]()
hahahahah Roanna…BA tja wat kun je er anders voor verzinnen…euhhhh ff denken…
bittere amandelen, euhhhhh bruine appels…hihihihihihi
Dat is waar hoor bij een ander zijn ze altijd liever, maar meestal is dat een gevolg van mams (zij was dan altijd heel opgefokt, van blijf af, ga zitten, niet doen, hou op)…had het vroeger met mijn kleine neefje, een draak van de beste soort, als zijn moeder erbij was…echt onhandelbaar, maar als mams (mijn schoonzus) dan vertrokken was, was het een wereld ventje…hihihihihihi
Buiten Avondeten…dat is de beste voor Roanna: dat en een portie zon!!!(hjahahaha voor ons allemaal denk ik haha)
Ikke aan de crime night op RTL4, en dan naar bed, morgen om 6 uur op t werk…but dienst maar goed…t betaald ![]()
bonte aardappel, beige andijvie , bijzondere aubergine, had inderdaad van alles kunnen zijn
tja waar moet je anders een nieuwe kini met of zonder bi van kopen Beps…hihihihihi:vak02::nod:![]()
ik zal woensdag voor je duimen Beps…want dan is het toch het uur U voor jullie/jou???
buiten adem…hihihihihi nog meer…???
bij ons kleine zusje staat de boel bijna stil…in het deeltje waar ze nu zitten zitten ze soms 3 dagen op 1 pagina…(zo erg is het hier nog niet geweest, af en toe valt het stil…maar dan ineens loopt het weer)