@Beps
Zooooo grappig om je verhaal te lezen. Niet dat ik je die krijsende kinderen gun maar zie het gewoon voor me. En … het is ZO herkenbaar.
Helaas maar eenmalig want hubs legt je aan de ketting als je nog een keer wil gaan.
@Raak
Een dutje gedaan op de bank en de verdere dag lekker thuis. Gelijk heb je, neem het er ook maar eens van want je bent TE druk soms.
@Bloem
Het moois alleen vanuit de verte mogen bekijken maar beter dat dan helemaal niets he. En de dag is nog niet voorbij.
@Viva
Moe van het niets doen. Het is eigenlijk te gek voor woorden dat je daar je tijd uit moet zitten toch?
@Bloem
Het is weer rustig nu ;). Bezoek gehad van de accountant, we hebben weer een nieuwe en hij kwam zich even voorstellen. Maar hij is gelukkig ook weer weg. Toch nog even wat mogelijkheden besproken. En ja … soms wordt je daar niet vrolijk van.
@ marion nee kan ik me voorstellen… accountants… rare types. ik vraag soms wel eens wat en krijg dan meteen een heel verhaal met de hele rimram erbij… snap er soms de ballen van
@Marion: Wat voor jullie het beste is, dat komt vanzelf. Het vervelende is dat je er zolang op moet wachten(en ik weet niet hoe dat bij jou is, maar) mijn geduld houd dat zo slecht vol!!!
Zo lang genoeg dom op de boederie eieren geraapt(dom spel op de compie) nu even zien of hubbie al thuis komt
zooo ikke ook weer thuis
moet nog ff zin maken om eten te koken en de bunnies te doen en dan ga ik lekker crashen op de couch met de zapper binnen handbereik, ben een beetje moe
Beps,niet voor herhaling vatbaar dus zwemmen met de twins.
Marion,:kus:
Roanna,aan de boca,hoop dat het snel werkt.
Toos,hoe gaat het nu?
Viva,de dag een beetje doorgekomen?
Bloem,straks lekker op de bank.
Raak,uitgeslapen???
owh ja… ben nu per dag 20 minuten langer onderweg naar mn werk omdat ze de weg hierachter, waar ik de wijk mee uitkom, voor 2,5 maand(!!!) dichtgooien!! de andere weg en met name de stoplichten kunnen dat allemaal niet aan natuurlijk grgrgrgr 2,5 maand… wat een ellende!!
Bloemmie : dat hebben ze hier weer prima geregeld he:unibrow:Enne weer alleen in de verte?? da’s mooi balen he
Beps : jij ook weer voorlopig uitgezwommen heb ik begrepen
Trl : ja haha ben nu eigenlijk te uitgeslapen, hoop dat ik strakkies kan slapen.Lekker he een keertje uit de zaak komen en nix doen. Nu hopen dat C zich vannacht ook zo gedraagt he:D
Marion : accountant op bezoek gehad, valt niet altijd mee he meis:kus:
Cyn : hoop niet dat je al die offertes voor jan l.l hebt zitten maken
Roanna : heb je wat lekkers gekookt? Ik heb me er met een makkie afgemaakt, maccaroni met tonijn
Goeieavond,
Kom even een bakkie koffie halen. Lief dat jullie bezorgt zijn, maar met mij gaat het wel hoor. Vandaag alle kaarten en brieven uitgezocht, was een hele klus, hebben er geloof ik meer dan 120 gehad. Heb nooit geweten dat er zoveel verschillende rouwkaarten zijn. En vanmiddag de badkamer een goeie beurt gegeven, was weer eens nodig
Jullie hebben het helemaal naar jullie zin gehad gister en restaurant was een succes. Moeten we gauw nog maar eens over doen, vond het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. @Beps::kus: @Viva: Morgen naar de ha voor je schouder, verstandig, weet uit ervaring dat schouders flink zeer kunnen doen. Denk een beetje aan jezelf meissie @Marion: :kus: @Raak: Gespijbelt vandaag, je wordt al een daagje ouder he, ga je toch merken @Bloem: Ik dacht wel dat je er bij wilde zijn en je hebt gelijk. Je hoort er gewoon bij. Mocht vandaag niet buiten spelen van de baas, flauw hoor @Roanna: Vanmorgen een bloedneus en aan de bocason. @Trl: Hopen maar dat C vannacht ook lekker doorslaapt tot een uurtje of 6
Toen was ik even de draad kwijt, maar aan degene die ik vergeet een dikke :kus:
Toos : blij dat we je weer ff op de koffie zien, die kaarten zijn er idd in een hoop soorten he en als je aan het lezen bent toch weer een hoop emoties
Tuurlijk ben je er volgende keer weer bij en daar gaan we denk ik nog wel een keer eten hoor, zelfs onze 'moeilijke" eter Roanna vond wat ze at ook lekker:p
Miere was gsteravond om 21,00 nog geen oma maar zou iets laten weten.Ze werd wel een klein betje Oma want de zoon van haar ex heeft gister wel een kindje gekregen. Kun je het nog volgen??
@Toos: Vond het best een bietje raar gister zonder jou. Je hoort er ook zo bij he? :nod: Maargoed, er komt vast nog wel weer een keer. Gelukkig verder, voor zover dan, alles goed bij jou. Mooi! Tja, ik dus aan de boca. Je kan je beter aan de baco zijn he? Ha, ha. Komt ook nog!
@Raak: Lekker uitgerust vandaag? En dan vragen ze ook nog aan ons twee, of we mee konden komen gister naar het station. Daar word je toch ook moe van. :lol:
@Beps: Dat zit er dik in dan, dat je nieuwe moet kopen. Nou, ook wel weer leuk. Ik kon het ook al heel goed zien aan je hoor. Echt!
@Bloem: Jeetje, dat is zwaar k*t dan. Eerder van huis en weer later thuis. Met de fiets geen optie? Ik zeg maar wat hoor, omdat ik niet weet hoever je eigenlijk van je werk woont en of je er wel met de fiets door kan.