Ttt 115

Droog is het nu ook wel, die sneeuw is niet lang blijven liggen. Gelukkig maar, jakkes !!! Hou er niet zo van eigenlijk. Natuur wel heel mooi dan, maar ga er liever niet door met de auto

Was het maar al 13 juni :zon02: :vak02::vak01:

Kaylo: was het alvast maar 24 maart :wink: :tongue:

Nog even op je tanden bijten !! :hihi: Bijna !

Alle meeting dames bedankt voor de onwijs gezellige en smakelijke middag/avond gisteren!
Wanneer gaan we weer??

Hahahahaha Die Crazy… nou ik ben voor haha(bij jou of bij mij??)

Ik weer thuis, en meiden: De volgende keer dat ik zeg dat ik erover denk om weer met de 2ling te gaan zwemmen: VERMOORD ME EERST!!!(ohhhh niet mijn ding…het zwemmen gaat dan nog, maar dat gejank en gedram omdat ze of niet IN het water willen, of er juist weer niet UIT…)

@ mar ergens in juni :stuck_out_tongue: je bent van harte welkom :wink:

Bloem : je hebt wel heel veel pech he
Crazy : ja was echt wel weer ff supergezelli he
Viva : dat belooft wat morgen bij de dokter, wat een drukte zeg
Roanna : heeft gelukkig nog eierkoeken gevonden
Kaylo : hoopt dat het snel lente wordt
Cyn : hoopt dat het snel 24 maartr wordt :zon02:
Marion : ja weet ik toch dat jij best flink bent:wink:
Hoe zou het met Toos gaan? Misschien slaapt ze nog, of heeft
ze gewoon ff geen zin om te kletsen. Toos ::kus:
Nou ikke dus net weer pas wakker, zat op de bank en viel zo in slaap:so:
Zal het wel nodig gehad hebben, dus : blijf lekker thuis;)

hihihi Beps, helemaal genezen om te gaan zwemmen met de 2ling…hhiihihii…ik herken het maar al te goed, en dan na het zwemmen kinderen aankleden,jezelf aankleden in een warm en vochtige kleedkamer…het zweet loopt dan van je voorhoofd…hihihihihii

pfffff hier echt TE druk!! Haha het zal weer niet als ik alleen zit :wink:

Cynnie dat is altijd zo, hier hetzelfde, nu zijn we met zijn tweetjes, heb de hele dag nog niets gedaan, als er iemand vrij/afwezig is, dan stroomt het werk hier binnen…

Maar afijn ik zit nu dus al de hele dag te niksen en daar wordt ik zo moe van…pffff

Ik normaal op de maandag 7-10 offertes… Had er nu 27!!! Das niet normaal haha… Maar goed… nog 2 te gaan :wink:

@ cyn lekker toch dat al die mensen met jullie op vakantie willen :smiley:
waar wil ‘men’ naartoe…?

Heb nu: frankrijk, griekenland(16x), turkije, spanje, portugal, italie, kenia en nog wat dichtbij haha…

en nog maar 1… :smiley:

beps : haha ! Lekker genoten van het zwemmen dus ? not !!

Goedemiddag.

Zo, zo, weer gezellig druk hier he? :thumbsup:

Heb inmiddels mijn eerst zakje Boca achter de kiezen en nu maar hopen dat het gaat helpen.

@Raak: Lekker dutje gedaan? Heerlijk zo een werkdagje thuis he? Moet ook zo nu en dan kunnen he?

@Bloem: Ook nog steeds last van een dikke tong. Jakkie he? Nog wat tegen gekomen vandaag?

@Cynthia: Nou, niet verkeerd he. Eind van het jaar alleen maar bonussen dus. :thumbsup:

@Beps: Ik kan me er wat bij voorstellen. Ik heb daar ook helemaal geen geduld mee of voor. Paste het badpak nog?

@Viva: Weer geen ene ruk te doen daar? Het is maargoed dat je op het internet kunt, anders zou je van armoe je breiwerk mee moeten nemen. :frowning:

@Marion: Jaaaaaa… de zakdoekjes liggen hier altijd op het nachtkastje voor het geval dàt. :tongue: Heb ook geen grotere nodig hoor! Hi, hi.

@Kaylo: Ook even zwaaien, want je gaat zo zeker al naar huis he?

Pffff … Nog 30 minuutjes en gedaan. Oef !!! Lekker naar huis :nod:

Ok ik verzoop in t badpak…
de kleine die ik had…die wilde graag zwemmeren…HEERLIJK joch…lekker drijven(ze zijn net 2) enzo…tot we eruit moesten…NOT!!! En die andere HAAR zwemmen…en die was heel lief met aankleden…
IK mocht met uitkleden helpen maar aankleden NEVER…GILLEN KRIJSEN ROODAANGELOPEN JOCH TOTAAL GESTRESSSSSSTTTTT(en ik ook…)
Dus Hubs heeft een dikke ketting met bal gekocht voor als ik het nog eens in mn hoofd haal…

@ beps hihi…
@ cyn klinkt goed allemaal!! lekker boeken boeken boeken
@ roanna, ja wel wat gezien, in de verte in de kantine, maar niet van dichtbij… zucht…hopeloos is t!