Ttt 115

Maarre Beps haar hub is er ook nog, kan die mooi een spelletje spelen met Beps haar ouders

Gaat tie niet mee met de mannen dan op exursie? :lol:

skippybal race of hoelahoepen?

Ze hebben een animatieteam daarzo, die kunnen watergymen en touwtje springen voor senioren, kun je ook mooi meedoen

Jeuk de boelen? Heb ik vorig jaar nog met jou hubs gedaan.

Trouwens… ik hoorde gister dat die reis naar Efeze wel meer dan 3 uur in de bus zitten kost en toen zei ik al van, oh dat gaat kokkie nooit doen. Hij moet veel te vaak plassen.

@Roanna: Als Beps nou de kidsclub doet en jij de seniorenclub?

Hebben ze die daar ook dan? Wist ik nie. :biggrin:

ohhh maar ze stoppen wel onderweg hoor. Jeuk de boelen, dat is waar, maar dat kunnen Beps haar ouders ook wel hoor

Natuurlijk hebben ze in huize avondrood een seniorenclub:biggrin:

Oke. Van mij mag het. Maakt mij niet uit. Moeten ook nog op bootreis, hoorde ik. Pffff… ik mag er nog wel een week bij aan plakken, want kom tijd tekort.

Wat dacht je van een jeepsafari met zn allen, lijkt me lachen:D

Nou nee, dank je. Ik heb een trauma voor bergen, of bedoel je op de kermis in die botswagens?

hoorde vandaag over wiiiitis en dan de laatste 2 van de 4 i-tjes met een dubbel" op de i

:S

Nee niet op de kermis, echt een jeepsafari. Is zoooo leuk, hou ook niet van bergen. Maar valt echt mee

@Bloem: Nee, nog niet van gehoord of gelezen.

@Bloem: Mischien kan je wiejen daarzo, als Beps hem meeneemt en aansluit op de wifi:D

@Toos: Nou, daar moet ik echt eerst nog een nachtje over slapen. Denk het niet, want ik heb er dan niks aan en jullie al helemaal niet, want ben zo’n schijterd, wat dat betreft.

@Bloem: Of bedoel je een een muisarm maar dan van het wiejen? Daar stond pas iets over in het nieuws

@Roanna: Ohhhh lijkt me geweldig, kan je tas met tenaas mee

@Roanna: Kun je misschien beter gaan pim pam petten met Beps haar ouders:D