Ttt 115

Dames, dat ging er weer lekker op vanaaf he
Viva : mag ik die ook een nachtje lenen? Wat heb je lekkere coctails laten shaken, stond er nog een en ik ben zo vrij geweest…:stuck_out_tongue:
Roanna : Ba gedronken, enne duizelig nu??? Ron miel betekent letterlijk honingrum, zul je best lusten ja. Enne voor kokkie geven we een fles mee, leeg dan he, voor onderweg naar Efeze
Toos :jij ook een lekker drankje gevonden?Ik kan ook noh wel wat spelletjes verzinnen, wil je met of zonder animatie???:slywink:
Beps : echt genoten van de 2 kids, dit was alvast een oefening…
Bloem :vanaaf een kasteel gebouwd en de bunnies weer happy en jij ook. Worden brabantse nachten daaro in Gumbet he
MK : kom je zo al een beetje in de (onzin)stemming voor ADR :wink: verder valt het wel mee met ons hoor

Of met Raak en haar hub, die zijn tenslotte ook al op leeftijd:D, Soort van bejaardensoos

Ja, laat mij dat maar gaan doen dan. Zwaai ik jullie wel even uit.:lol:

Zo, ik ga naar boven, want mijn progamma is al aan de gang en wil ook nog even zien, dat ik naar de markt kom zo.

Iedereen weltrusten en tot morgen weer. Twas weer heerlijk gezellig hier. hoor.

:kus: :dag: :slapen:

Ja hoor. :unibrow: :wink: Hoor je dat Raak?

@Raak: Het liefst met animatie, zo’n lekkere cocktailshaker??

nee wiiiitis is dat de oudjes ineens massaal aan de wii gaan en zich dus ‘overspelen’ van het op het knoppie drukken… al die beweging zijn ze niet gewend :smiley:

Hahaha zie opa al op het fitboard staan te hoelehoepen, kom niet mee bij

Nou, wij niet hoor. Ik heb niet eens zo’n ding. :unibrow:

@Raak: Zweepje mee? :smiley: Leuk!!!

ja toos, was echt een foto van de bejaardjes in het ouderentehuis…
zal eens zoeken…waar zag ik die nou ookalweer??

Ohhh maar Beps wel, Cyn heeft er ook een en ik ook, alleen heb ik altijd overgewicht dus dat wordt um ff niet

@Raak: Ik ken het. Heerlijk zoet en lekker sterk.

@Bloem: Kom niet meer bij:crybaby::crybaby:, zie die ouwetjes bij ons al wiejen. Met rollator aan de wie, hahaha

Ik ga boven ff wiijen. :wink:

@ toos, ja was een foto van een oude dame die met een hand te stoel nog vast had en met de andere heftig stond te zappen/tennissen ofzo…

maar goed… ikke ga lekker naar dromenland… wilde 2h geleden al gaan slapen… hoe kan dat toch elke keer weer he?! niet normaal…

@ roanna hahahaa ja wii-ii-ze !!

@Raak: O ja, die lege fles is dan te gebruiken als bottol tjebok he? :unibrow:

@Bloem: Heb net even een kort filmje zitten kijken, waar ze het aanbieden in zo’n bejaardenhuis.

Weltrusten all.

Wel bedankt voor het gezellig avondje en wat vloog de tijd voorbij.

Ik ga ook zo naar mn mandje, morgen er weer bijtijds uit voor een shot viezemienen. Heb van de vorige een behoorlijk zere bil gehad. Maar goed als het maar helpt, heb me nu in ieder geval voor het eerst sinds maanden een stukje beter gevoeld. Dussss Bedankt voor de gezellige avond, slaap lekker en tot morgen weer

Heb vanavond weer echt gelachen, doet een mens weer goed

Nou, daar doe je het toch voor he Toos? Die billen komen wel weer in orde. Jij nu eerst.

:dag::kus: