En nu me klaarmaken om te sporen.
Spring deze avond misschien nog eens binnen. Zien of iemand een gokje wil doen naar de foto ?
Tot later !!!
en dat makes wel een beetje sense…
hahahaha
klinkt logisch toch?! nog even en hij/het is uit dienst ![]()
Oh meiden…ikke wil gewoon OP VAKANTIE…zo leuk saampjes met hubbie(en mn ouders…) nieuwe mensen ontmoeten…geen bekende tegenkomen…hahahahahahahaha(maar blijft dat wij de boel als eerste onveilig gaan maken daar…en 2 hele dagen rust hebben voor Kaylo komt, die toch me niet herkend zegt ze, en dan pas de 13/14de Bloemmie en Cyn!!!)
En nu: Naar mn werk: :dag:
Beps: :biggrin:
Kaylo: ja dat dacht ik dus al… Thanks anyway!!! ![]()
@ beps hjahahahaa mafferd!! ga jij lekker naar een onbewoond eiland… ![]()
Bloem: Beps ging naar Kos toch?? ![]()
jahhaaa en zo niet en ze doet vervelend dan zetten we haar alsnog op de boot daarnaartoe…
:finger:
Haha dan zetten we haar op de achterkant van een waterfiets… fietsen we snel naar de overkant… en zetten haar op Kos… Of nog leuker… Kalymnos… Duurt het ook wat langer voor ze terug is ![]()
Beps grapje hoor!! :kus:
weet je hoe ver dat fietsen is?!?!?!
jep… maar dat geeft niet… Tegen die tijd heb jij een superconditie van de sportschool… dus moet goed komen!!! ![]()
HAHAHAHAHA Jullie helemaal het schompes fietsen…en ikke met de boot terug hahaha
:finger: nee nee … terug zwemmen!!
Of gewoon niet terug als je echt heel vervelend bent
Haha sorry maar heb hier best lol in mijn eigen achter mijn balie… Mijn collega snapt er geen hout van… ![]()
hahhahaa ja als ze zo graag nieuwe mensen wil ontmoeten dan mot ze maar op Kos blijven
hahahahaha
:finger:
hihi ja… ![]()
Of we bellen Neckermann en boeken haar gewoon om naar Kos… als verrassing… Mogen ze van het reisburo niks zeggen… krijgen ze gewoon tickets naar Bodrum… en als ze dan landen staan ze op Kos… SURPRISE
hahahaha
Of we laten de mensen uit Bodrum/Gumbet de luchthaven van Bodrum bezetten… dat ze moeten uitwijken naar Kos ![]()
Tjonge jonge…jullie hebben er echt lol aan!!! Maar ik vind het wel leuk hoor… Kos…FANTASTISCH eiland!!!