Ttt 115

(maar ik ga gewoon lekker naar ADR)

de adr gangers druk met de voorbereidingen?
Enne kaylo ik denk wel dat je ze herkent hoor. Je roep gewoon TURKISCH TEATIME!!!
en dan zie je gewoon iedereen opkijken!!!

@Cyn: alvast beetje vroeg maar het mag vind ik!
ALVAST EEN SUPER FANTASTISCHE VAKANTIE TOEGEWENST!!!

Met mij gaat het gelukkig de goede kant op.
De aansturing van mijn maag is niet goed en daarbij heb ik een virus gehad waardoor mijn lever is meegaan doen.
Nu medicijnen die goed aanslaan!! ikke blij!!!

Groetjes en nu kom ik weer even vaker een bakkie doen!!!

Jac: dankje!!!

Gelukkig: Beps naar Kos is afgelopen haha

@Jac mooi dat het werkt

Zo ik net de airline even gemaild… Ze hebben nog heeel veel beschikbaarheid op mijn vlucht… Dus gaan even heel bijdehand om een grotere stoel vragen :smiley:

Nou mensen… Ik ga er zo vandoor!! Spreek jullie morgen!!!

x

@Cyn: Slim die grotere stoel…ik doe niet meer die afstanden vliegen zonder upgrade zeg maar(wat voor klasse dan ook)

Die upgrades zijn alleen wel heel duur he… Nou valt China nog wel mee… €700.- toeslag op basis van retour… Sommige zijn 3000 toeslag… :frowning:

Nou ik ben weg!!!

700 voor retour: DAN HADDEN WE NIET EENS NAGEDACHT!!! zooo wat een verschil, terug moesten we al 1000 pp betalen( bij china dus he…niet gedaan)

Ben zo benieuwd hoe het bij Roanna is…en of alles goed gegaan is…

Hey meiden, jullie zijn ECHT even niet bij te houden :smiley:
Was een gezellige boel hier vanmiddag. Ikke bezoek gehad van N en haar moeder. En … telefoon gehad en ik mag

VOLGENDE WEEK DONDERDAG OP GESPREK!!!

Klonk allemaal heel positief aan de telefoon. Ik voldoe aan alle voorwaarden en heb ervaring. Ik hoop echt dat ik aangenomen wordt, dan ziet de wereld er opeens een heeeeel stuk zonniger uit!

JAAAAAA MARION!!! :kus: :kus: :kus:!!! :thumbsup: :thumbsdown: :thumbsup: :thumbsdown:

marion : ik duim alvast voor je !

Beps : denk wel dat ik je zal herkennen hoor ! Koppel met ouders op reis die de polsen aan het trainen zijn aan de één of andere bar ??? Kan niet missen toch ? Of aan de privé-bar misschien van het bijgebouw ?

jac : ook goed nieuws dan maar als de medicijnen hun werk doen. Houden zo !!

Marion : heb ECHT mijn best gedaan met de foto en GEEN ZIEL die ernaar gekeken heeft !!! :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:

Komt vast door al dat geduim van jullie :kus:

Maar we zullen nog maar niet te vroeg juichen he.

Zou ik vandaag misschien nog eens een bevalling meemaken ? Lang geleden :hihi:

Kom op meiden, nog even en dan bevallen we vanavond nog…

@Kaylo: Ouders of beterr moeder loopt met een verhoogde rollator… Dat valt op hoor, familie Light(not haha) met een rollator…

Hier is het weer ZOOOOO druk…NOT

Haha Kaylo 1 gedachte

beppie : dit kan dus echt niet missen denk ik :teeth:

Heb ik eindelijk nog eens een foto mogen plaatsen (dacht even een moeilijke). Is hij al na de eerste maal al geraden !!! Pffff … :retard: :retard: :retard: