@ beps ik zei al… ik heb de neiging… ik geef daar niet aan toe ![]()
Viva: ja dat is wel zo… maar ik zou me er niet prettig bij voelen ![]()
Ach iedereen is naakt. je hebt er geen erg in…
Ik ben naar t werk…doeggie
Cyn de eerste keer dat je naar de sauna gaat moet je idd even over een hoge drempel…maar als je een kwartier binnen bent, valt het je niet eens meer op.
Maar er zijn ook dagen dat je met zwemkleding naar de sauna kan, alleen moet ik daar niet aan denken, bij thermen in limburg is de sauna naakt, maar wil je zwemmen moet je weer een zwempak aan, en dan dat natte ding aan en uit trekken is ook geen pretje. Maar als je er je niet prettig bij voelt moet je het vooral niet doen…Sauna is om te relaxen niet meer en niet minder en als je dan in je blootje moet lopen en daar voel je je niet prettig bij, dan is de opzet wel…wat dan relaxen…je loopt dan op je tenen, dus niet doen dan…
Haha nee daarom zal je mij daar ook niet snel zien ![]()
Doet jullie Snotmail het ook niet ???
bij mij doet t eindelijk eens een keer wel…
ik heb er een beetje de balen van
vandaag is bekend gemaakt dat iedereen met een E contract in 2008 een bonus van 6.32% krijgt. Ik natuurlijk niet, want werkte vorig jaar 9mnd voor het uitzendburo. dat wist ik, dat hoort erbij, maar tis wel ff grof vervelend dat dat hier zo in de groep voor je neus uitgerekend, medegedeeld wordt etc.
ik heb net zo hard gewerkt in die 9mnd om de targets te halen… loop ff 600 pleurie mis op deze manier… lekker dan…( en ik weet, als je voor het uzb werkt dan heb je die bedrijftvoordelen niet, maar toch)
Bloem: pffffffff daar zou ik ook flink van balen!!! ![]()
Jemmig sund Bloemmie!!! Maar goed, volgend jaar loop je wel mee dus!!!
Ik op het werk…
En ik wil wel mee hoor naar de sauna Viva…
Zo ik net alle tijden van trein+bus uitgezocht… Dus ben er klaar voor! :biggrin: Vandaag nog 1 uurtje… en dan nog 2 dagen werken… en dan VAKANTIE!!! :biggrin: Echt zit al de hele dag een beetje foto’s te kijken van Thailand enzo…
Oh ja!! Bijna vergeten: super foto’s Beps!! We hebben ze gistermorgen even bekeken en ziet er goed uit!! Mams vond vooral de foto van Damnoen Saduak erg mooi… drijvende markt ![]()
Goedenavond ladies.
Zo, zijn er ook weer en hebben ook al gegeten en getruust.
Ik heb alles bijgelezen en het meest ging weer over die heerlijke vakantie’s. Oh, wat heb ik daar ook zin an. :vak02:
En wat nog meer? Iedereen gaat van de week aan de poets? :lol: Eerst zien en dan geloven. Ha, ha.
En wat die sauna betreft… nou, ik ga dus ook echt niet in mijn blote tog** lopen. Maarja, heb ook wel makkelijk praten… ik mag er toch niet eens in, vanwege mijn gezondheid, zeg maar. Maarja, als je het wel lekker en fijn vind… doen!!!
ollaaaa buenos tardes
ikke eten op (niet lekker) en de 1e batch muffins staan af te koelen. chocolate chip en de tweede kan erin (blue berry) en dan maar eens proefen of ze wel lekker zijn ![]()
Het klinkt wel lekker Bloem. :nod: Laat het straks even weten.
Hallo Dames,
ik bijna de hele dag zonder internet gezeten grrrrrrrrrr viel de hele tijd weg
Bloem : wel pech he dat jij naast die bonus pi.st
Beps : de poetsziekte gehad vandaag
Cyn : druk foto’s aan het kijken, al helemaal in de mood
Viva : lekker naar de sauna
Roanna : echt zin an de vakantie
en toen was ik het kwijt, ga eerst maar een bakkie koffie inschenken
@ roanna de chocolate chip is goedgekeurd, en denk die blue berry ook wel, al zien ze er een beetje ranzig paarsig uit vanwege die blue berrie’s :biggrin:
Goeieavond,
Vandaag lekker poosje in t zonnetje gezeten en de ramen buiten gezeemd. Verder nog naar de fysio geweest en papieren voor de belasting in laten vullen.
@Cyn: Tickets zijn binnen, aftellen kan beginnen. Gaat al opschieten he
@Bloem: Muffins gebakken, hmmmm lekker
@Raak: Wat mis je die magneet als internet het eens niet doet he. Maar je bent er en nu aan de koffie
@Viva: Gaat nog niet lekker met je schouder, dagje sauna gescoord, kun je even ontspannen. Ik hou helemaal niet van sauna’s, niet omdat je uit de kleren moet, maakt me niet uit. Maar kan er niet tegen, val van mn graat
@Roanna: Hoe is het met de logee? Dacht dat ze vandaag moest, maar is dus morgen. In ieder geval sterkte voor jullie:kus:
@Toos: Ja, vandaag voor de opname en morgenochtend 9 uur aan de beurt voor de operatie. Als alles dan goed verloopt, vrijdag weer naar huis en dan nog een paar dagen hier logeren. Voor de zekerheid, zeg maar!
Het was zeker schitterend weer. Hebben nog een poosje door Nijmegen gelopen en ff heerlijk in het zonnetje gezeten.
Wij maandagavond naar de consulent(e).
@Raak: He wat vervelend dan, dat de verbinding eruit lag vandaag, maar waarschijnlijk had je genoeg te doen op het werk, zodat je je niet verveeld hebt. :hihi:
@Bloem: Ik denk dat ik toch voor die paarsige ga. :lol: Lijken me best lekker.
@Roanna: Sterkte morgen…
@Bloemmie: OHHH Chocodip…
en toen…toen ging het licht uit…niets te doen hier grrrr