Ttt 115

Bloem: ja 24… valt voor mij wel mee… vorig jaar Maleisie hadden we er ook 25… En het zijn 2 reizen samen… dus onderweg vallen er nog misschien mensen af… :wink:

@ cyn het kan nu echt beginnen he?!?!

door die turkse bruiloft van gisteren hebik helemaal heimwee naar turkiye

Bloem: ja het is nu echt heel dichtbij!! Lekker hoor!!! :smiley:
En Turkije heb ik ook heimwee naar… maar dat moet (helaas) nog even wachten!!! :smiley:

nog minder dan 3 mnd!!! :smiley:

Wij nog 12 weken VANDAAG!!!(dan zitten we er al hahahahahaha!!!)

@Bloem STRAK PLAN!!! Geef ons maar op hahaha

Beppie: 12 weken zijn ook zo om :smiley: Wij dus nog 12.5 weken :stuck_out_tongue:

ik vind 3 mnd beter klinken :smiley:

ja dat klinkt korter he :wink:

ik ga strax uit t werk lekker muffins maken… jammie…!!

ok 84 dgn dan voor ons… dat klinkt weer wel heeel kort(onder de 100 vind ik het altijd HEERLIJK!!!)

Zootje zeg…lag t internet er gewoon uit…ZOOO irri

Beps: dat klinkt ook goed… Weetje wat nog beter klinkt… 7 dagen!!! :biggrin: Jippie!!!

Ach we zijn ‘net’ terug…en korter dan dat we terug zijn gaan we weer…ikke klaag niet…
(maar ben wel jaloers…;))

Zo ik weer terug van paps, …viel mee wat de vogel had gesloopt…de hulp was er dus ik hoefde niet zoveel te doen…daarna naar het tuincentrum geweest, ff wat bosviooltjes gehaald. en een paar nieuwe bakken en een palmboompje voor in huis…heerlijk weer hier nu. lekker zonnetje.

Zoon en schoondochter hebben een huis gekocht…nu maar kijken of ze de boel rond kunnen krijgen.

o ja gisteravond nog ff op het klepdoos gezeten bij vakantieveilingen.nl…heb ik lekker een arrangement te pakken in de zwaluwhoeve jammie…dat is nog eens leuk om te doen.

@ viva leuk nieuws! hopelijk komt het goed
en tis inderdaad heerlijk weer… krijg haast nog de neiging om de ramen te soppen maar die neiging is gauw over als ik weer thuis ben :smiley:

Nou Bloemmie: Ik ken het: Huis schoon, was gedraaid en droog in de kast… Alles gesopt(ook de KD) echt die bij van Viva was er MET zn familie…
Morgen(of vrijdag) inderdaad de ramen maar eens(en de gordijnen/vitrage die hoort er ook bij…) :retard: Ikke en POETSEN!!!

@Viva: Lekker hoor…zeg ff wanneer…kom ik ook(is bij mij om de hoek he…) En niet te veel bij paps… Jouw dag ook weer goed…

Viva: haha vakantieveilingen zitten wij ook altijd op :smiley: Mijn collega had ook dat arrangement van de zwaluwhoeve… vond het erg lekker!! Niks voor mij… wil niet naakt :wink:

Hoe is het met de schouder??

Ach daar heb ik nou niets van naakt in de sauna…gewoon what you see is what you get!!. Lekker zo van doen maar gewoon dan doe je al gek genoeg.

Ik weet nog niet wanneer duurt ongeveer 3 weken voordat je de code krijgt waarmee je kan boeken.

schouder wordt iets beter Cyn, gelukkig wel, ik werd er helemaal gestoord van.