Meiden⦠ik lees mee hoor. Zit ook niet stil hier, maar ook de pc delen zo af ten toe. :so:
@Bloem: Goed zeg!!! Wie weet kan je het zonder. ![]()
Meiden⦠ik lees mee hoor. Zit ook niet stil hier, maar ook de pc delen zo af ten toe. :so:
@Bloem: Goed zeg!!! Wie weet kan je het zonder. ![]()
ik ga zo slapen, mits de buren weer een beetje rustig worden, hoor de hele tijd turks gegiebel
Zo weer thuis,bij ouders blijven hangen,want mams was jarig maar deed er niet veel aan dus op tijd naar huis.
Roanna,sterkte.
Marion,das niet duur.
Viva,veel plezier met de film.
En voor de rest ben ik het kwijt sorry.
@ trl lekker slapen dan ![]()
de buren zijn stil/weg, mega website change gedaan dus ik vind het wel mooi geweest⦠truste!
Volgens mij is er (bijna) niemand meer, maar kom ff weltrusten zeggen en tot morgenavond weer. Niet teveel beppen he? Anders moet ik weer zoveel bijlezen. :unibrow:
@Beps: Werkse nog!
Doeggggggggggg !!! :dag:
@TRL: Al deed je moeder er dan niet veel aan, toch nog gefeliciteerd met je moeder en dat ze nog maar heel lang in goede gezondheid bij jullie mag blijven.
En jij⦠:kus: ook voor C.
@TRL: Gefeliciteerd met je moederā¦toch weer een jaartje ouderā¦
@Roanna: Ze zijn allemaal al slapen dus niemand om mee te beppenā¦ikke nog 1 uurtje werkenā¦
Dus ik meld me ook vast af.
Tot morgen
Goeieavond,
Kom nog even langs om welterusten te zeggen. Vandaag hele dag cursus communicatie gehad, was helemaal gaar, vanavond alleen op de bank gehangen.
@Roanna: Sterkte morgen
@Trl: Gefeliciteerd met je moeder
@Viva: Pillen lijken te gaan werken, hoop het maar en denk een beetje om jezelf he
@Beps: Wordt een heftige zomer voor jou en hub, nog maar niet aan denken, eerst genieten in ADR
@Bloem: Is een felicitatie waard, medicijn minder. Nog steeds geen foon, toevallig bij vodafine besteld? Had hub, foon besteld, zou binnen 5 werkdagen bezorgd worden, nou dus niet. Na 3 weken gemaild waar die bleef, 2 dagen later brief dat de foon er aan kwam, duurde uiteindelijk nog een week.
@Marion: Naar de kapper geweest. Vervelend dat het lang kan duren voordat je een huis hebt. In ieder geval een dikke :kus: voor jou
Cynthia: 24 Maart Thailand rondreis:THAILAND:
Crazymar: 26 maart: Marmaris
Marion: 28 april t/m 11 mei Side
Linda: 4 mei midweek CP de Huttenheugte
Viva: 1 juni t/m 15 juni Praiha da Rocha Portugal
Trl: 2 juni 8 dagen Kusadasi
Crazymar: 3 juni: Marmaris
Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 30 juni ADR
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Jac & Linda: 1 september 15 dagen ADR wie gaan er nog meer mee?
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog ā¦
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22-08 Jac
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
goedemorgen meidenā¦hier een grote witte wattenwereld, wat een mist zeg.
Ik veel te vroeg wakker, altijd he al ik vrij benā¦grrrā¦nou ja niks aan te doen.
Straks naar papsā¦ik meld me weer ergens
mogguh
hier ook mistig, bah wat een trieste bedoening⦠weer nog niet hoe mn wekker uit moet, dus uiteindelijk de stekker eruitgetrokken, kijk vanmiddag wel ff ( was laatste model, doos kwijt, dus zo meegenomen)
@toos, nee gewoon bij mn eigen provider. wou abbo verlengen met nieuwe phoon, maar die kloojooās hadden de bestelling niet aangenomen. heb vrijdag opnieuw besteld en zit nu dus op werkdag 3 (5-10 werkdagen) ach t zal wel goedkomenā¦
Goede morgen ā¦
Spannende dag vandaag. Eerst naar kantoor en dan vanmiddag om 3 uur naar die man met de hoge rekeningen. Bespreken hoe alles geregeld gaat worden.
@Bloem
Valt wel mee hoor, ze kunnen ook ānormaalā knippen. Het is net wat je zelf wil.
Leuk om te zien zoān bruiloftstoet. Was vorig jaar ook bij N in de straat, ik had haar aan de telefoon toen ze opeens een hoop getoeter en trommels hoorde. Toen kwam het bij haar de straat in, turkse vlaggen erbij. Wat is dit toch zei ze. Ik haar plagen, daar komt vast je verjaardagkadootje aan. M komt als verrassing voor een paar weken bij je op vakantie.
@TRL
Nog gefeliciteerd met je moeder en nog heel veel gezonde jaren voor haar!
@Viva
Naar paps vandaag :kus:
En voor de rest ook een dikke :kus:
Marion man met de hoge rekeningen??? die van makkelijker kunnen we het niet maken, wel duurder hiihihihi
Bloem in gevecht met de wekker, of je hebt de laatste kreet, of het kreng wil niet uitā¦hihihiā¦
@ marion succes bij die manā¦
en idd het blijft 's ochtends wel een gevecht he?!
of het ligt aan mij
de turkse recepten wedstrijd is van start gegaan!! spannend!! wie draagt het lekkerste recept aan en wie neemt er in het proef-panel plaats om de recepten te maken en te beoordelenā¦!!!
ga naar wereldwijzer Turkse keuken
Daar ben ik ook weerā¦
Lekker geslapen en nu op naar een nieuwe dagā¦en een HEERLIJKE dagā¦
HUBBIE KOMT LEKKER VANAVOND THUIS!!!(heb geen problemen ermee gehad, maar ook weer zalig als hij thuis komtā¦)
@BLoemmie: OHHHH WEKKERSSSS!!! En die wedstrijd had ik gezien, ik weet alleen niet goed hoe barb het wilā¦
Allen fijne dagā¦
Ik ben niet zoān keukenprinses wat betreft de turkse keuken, dus ik laat deze voorbij gaanā¦anders loopt iedereen gillend van de tafel.
Goeiemorgen,
Hier geen mist, maar een :zon02:netje. Vandaag vrij, moet vandaag naar de accountant om de belastingpapieren in te laten vullen, verder geen plannen. Laat de receptenwedstrijd ook over aan keukenprinsessen. Kan alleen durum uit een pakje maken.
@Marion: Succes bij de man van de hoge rekeningen
@Viva: Succes bij paps vandaag
Goeiemorgen!!! ![]()
Zo ik was gister lekker vrij⦠dus nog even wat kleren gekocht (voor de 6x deze maand
) en nieuwe schoenen⦠Ze hadden Reebokkies in de aanbieding bij de bristol⦠normaal 70 en nu 40⦠en aangezien ik alleen maar op die schoenen loop was dat dus mooi meegenomen!!! ![]()
Gister EINDELIJK de tickets binnengekregen, dus maar meteen even naar het werk gereden om ze op te halen⦠Gaan 24 mensen mee op de rondreis⦠dus een mooi clubbie!!! Dus ja nu komt het helemaal dichtbij⦠:biggrin: ![]()
Zo ik heb wel bijgelezen, maar er is niet zoveel blijven hangen⦠Sorry!!! :kus:
Ga even aan het werk nu!!
:dag:
@ cyn hehe (on)geduld beloond
maareuhm 24 mensen!! :eek: das een grote groep! hadden die niet gewoon meegekund op de 1e rondreis
hahaha
@ toos, bij jou al zon⦠ik heb goede hoop dat ie hiernaartoe komtā¦
ik wilde alleen even het recepten topic onder de aandacht brengen. tis nog steeds work in progress over de vorm endergelijken
@ beps vind het wel een goed plan om 1x in de maand samen te komen, boodschappies doen op de zwarte markt en dan saampjes koken⦠hubbie als proefkonijn
hahaha